• Verhaal ||
    Het is heel simpel. Het is de eerste kwartstelling en dus iets speciaals.
    Bericht Capitool:
    "Hallo Panem. Het is dit jaar de eerste kwartstelling en dus komt er iets speciaals." Snow pakt de envelop uit het bakje en " dit jaar is het specialen ..... De deel nemers zijn jonger tot het minimalen van 9 jaar en het maximalen van 21. Succes en. Mogen de kansen immer in je voordeel zijn."
    Verhaal. |

    Het is echt simpel.

    24 tributen,
    1 winnaar.

    23 tributen vechten tot de dood, er blijft één iemand over.

    Maar wie zal dat zijn…?

    | Doel. |

    We proberen gewoon door te spelen tot er 23 tributen dood zijn. De overgebleven tribuut mag terug naar huis met een levenlang luxe. Maar iedereen zal sterk zijn en de Spelen kan dagen duren.. Misschien worden het deze keer maanden, totdat de Spelmakers het te saai vinden en je in de fik steken of een rare mutant achter je aanstuurt. Je weet maar nooit wat je overkomt. Natuurlijk kan je ook een bondgenoot tegenkomen, die je later nog verraad ook. En dat wil je echt niet tegen komen, net zo min als de mutant of het vuur…

    | Regels. |

    | Vermoord iemand niet zonder toestemming. Als je toestemming krijgt, wordt er natuurlijk wel teruggevochten of het moet een Beroeps zijn, dan ben je natuurlijk wel redelijk bang.
    | Je mag je rol niet opgeven! Zo ja; dan wordt dat personage gelijk vermoord en valt die Tribuut dus af.
    | Ik zegt wanneer het avond is en de nacht valt. Ik zeg wanneer er een kanonschot luidt en wie er in de avond vermoord is.
    | Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt en telt die ook als een dode.
    | Er moet natuurlijk aan het einde (dus met nog 2 tributen over) beslist worden wie er wil overleven en wie dood wil. Dat moet je via GB/PB met elkaar bespreken. Natuurlijk wil iedereen die luxe, maar er moet uiteindelijk een beslissing komen. En als jullie er niet uit komen, doe ik het voor jullie. Dan laat ik één van mijn Spelmakers een mutant op één van jullie afkomen.
    | Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    | Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    | Je moet echt actief zijn.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Geen geruzie buiten IC.
    | Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).
    | je mag plekken reserveren.

    | Rollen. |

    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut – Justin Jerome Jelly- DamnBieber
    |- Meisjestribuut –Katherine Rivera- Sakura1994

    Wapens || District 2. ||

    |- Jongenstribuut – Mucize 'Muse' Muujiza Wyrth- WritingGirl
    |- Meisjestribuut – Rose Knive Sapphire- Caleo

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light- OhMyZiam
    |- Meisjestribuut– Destiny Anna Louise Snow- GirlWithLove

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Taylor Sky Draw- DamnBieber
    |- Meisjestribuut- Rana Claire Waters- ThisIsMeNow

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut . – Wynn Alina- OhMyZiam

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. –Nate Kessler- YataMisaki
    |- Meisjestribuut . -Hope Dawn Moon- Caleo

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut. – Shin Shibata- YataMisaki
    |- Meisjestribuut. – Amarylys 'Ama' Nadhéra Gorkem- WritingGirl

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Cotton Bergins- Nyan

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Alcippe Grain Meadows- Kwijt

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut. -Jayden ‘Jay’ Orchid Lion
    |- Meisjestribuut.- Adtrid Jaymina Cow

    Landbouw || District 11. ||

    |- Jongenstribuut. -Jennes Gabriël Leaf - Nyan
    |- Meisjestribuut.- Louize Rise- annickemiek

    Steenkool || District 12. ||

    |- Jongenstribuut. - Cyan Cole- Nyan
    |- Meisjestribuut.- May Rose Mines- ThisIsMeNow

    || Paspoort ||

    Je móét als je een origineel karakter krijgt hem/haar invullen.

    Rol: Wie wil je zijn?
    Naam: Gehele naam.
    Leeftijd: 9 tot 21
    Uiterlijk: Foto en beschrijving.
    Innerlijk: Niet alleen moordlustig, aardig, en zo voorts. Ik wil een goede beschrijving.
    Wapens: Misschien heb je wel een pijl en boog, maar je kan ook een mes of een zwaard hebben.
    Zwakheden: Waar ben jij slecht in?
    Sterke punten: Ben jij goed in pijl en boog of juist heel slecht?
    Reactie toen hij/zij gekozen werd bij de boete?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 13:29 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    WritingGirl schreef:
    District 10 heeft geen graan, dat is 9. 10 is veeteelt.


    Jup, whoops foutje. Ik bedoelde dus dat district 9 Graan heeft, niet 10 en 11 ;P


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Jup, whoops foutje. Ik bedoelde dus dat district 9 Graan heeft, niet 10 en 11 ;P


    Geeft niet(A)


    live your life, it is beautiful as it is!

    district 3 was toch iets met electriciteit? en je kreeg meer kans dat je naam getrokken word als je een regel overtrad?


    You can't not look cool with a crossbow.

    YataMisaki schreef:
    district 3 was toch iets met electriciteit? en je kreeg meer kans dat je naam getrokken word als je een regel overtrad?


    Weet niet maar volgens mij wel electriciteit.


    live your life, it is beautiful as it is!

    jup electriciteit en @Thisismenow ,misschien kun je dat erbij zetten vanboven ,dan gaan de mensen zeker niet missen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    jup electriciteit en @Thisismenow ,misschien kun je dat erbij zetten vanboven ,dan gaan de mensen zeker niet missen ^^


    Slim idee(Y)


    live your life, it is beautiful as it is!

    oh en ,ik had mijn reservatie ingetrokken voor de jongen van elf ,maar ik wil hem toch nog maken ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    oh en ,ik had mijn reservatie ingetrokken voor de jongen van elf ,maar ik wil hem toch nog maken ^^


    Ok


    live your life, it is beautiful as it is!

    Rol: Vrouwelije tribuut, District 9 - Graan
    Naam: Eliza Alcippe Grain Meadows
    Leeftijd: 16 Jaar
    Uiterlijk: (Komt eraan!)
    Innerlijk:
    Wapens: In het district graan, heeft Eliza natuurlijk niet veel over wapens geleerd, maar ze kan door het vele schoffelen goed met messen gooien, wat haar beste wapen is. Op nummer twee staat bij haar een zwaard of knuppel, maar daar kan ze lang niet even handig over weg mee.
    Zwakheden: Allereerst is Eliza fel tegen doden, wat niet erg handig is. Je moet immers wel als je wilt overleven. Ook een ander zwak punt is dat ze niet veel van wapens afweet, en daardoor alleen met de wapens hierboven kan vechten. Soms is Eliza ook wat onhandig, en struikelt dan snel. Ook is ze zeer wantrouwig, wat in zekere zin, een goed en slecht punt is..
    Sterkste punten: Door het lange ploegen in de zon, heeft Eliza een goede conditie gekregen, en kan lang achter elkaar rennen. Door het vele ploegen en graven heeft ze sterke armen en benen gekregen en kan hierdoor goed klimmen, en dus ook met messen over weg. Door deze kracht kan ze ook hard meppen, dus met club of zwaard, maar minder goed dan dat ze met messen gooien. Als laatste weet ze veel van planten af door de lange uurtjes in de zon.
    Reactie toen ze getrokken werd: Eliza bleef eerst staan, tot haar naam getrokken werd. Toen bleef ze als aan de grond genageld staan, niet in staat ook maar een beetje te verroeren. Ze wist wat er met haar zou gebeuren, en het eerste wat door haar hoofd schoot, is dat ze wenste dat haar dood snel en pijnloos zou zijn. Toen raakte ze in roes. Ze zag of hoorde niks meer. Langzaam draaide ze zich om, niet wetens wat ze deed, en begon zich een weg te banen door de menigte, die haar stil aankeek. Voordat de vredebewakers doorhadden wat ze aan het doen was, had Eliza zich al van de menigte bevrijd, en rende terug naar de graanvelden, zo hard als ze kon. Nog steeds in roes en shock. Onderweg riepen de Vredebewakers om versterking, en die kregen haar te pakken, vlak voor ze op het Granenveld stond. Haar laatste wens was dat ze het granenveld wel had bereikt, zodat ze nog afscheid kon nemen van haar echte thuis.

    {Ik maak hem later af}

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 21:04 ]


    Tijd voor koffie.

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Geeft niet(A)


    :3 ik bedoelde dat Annick over Graanvelden spreekt terwijl dat District 9 (ik zeg niet weer 10) haar taak is ;P
    Maargoed, dat zien we wel als ze online is


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Rol: Vrouwelije tribuut, District 9 - Graan
    Naam: Eliza Alcippe Grain Meadows
    Leeftijd: 16 Jaar
    Uiterlijk: (Komt eraan!)
    Innerlijk:
    Wapens: In het district graan, heeft Eliza natuurlijk niet veel over wapens geleerd, maar ze kan door het vele schoffelen goed met messen gooien, wat haar beste wapen is. Op nummer twee staat bij haar een zwaard of knuppel, maar daar kan ze lang niet even handig over weg mee.
    Zwakheden: Allereerst is Eliza fel tegen doden, wat niet erg handig is. Je moet immers wel als je wilt overleven. Ook een ander zwak punt is dat ze niet veel van wapens afweet, en daardoor alleen met de wapens hierboven kan vechten. Soms is Eliza ook wat onhandig, en struikelt dan snel. Ook is ze zeer wantrouwig, wat in zekere zin, een goed en slecht punt is..
    Sterkste punten: Door het lange ploegen in de zon, heeft Eliza een goede conditie gekregen, en kan lang achter elkaar rennen. Door het vele ploegen en graven heeft ze sterke armen en benen gekregen en kan hierdoor goed klimmen, en dus ook met messen over weg. Door deze kracht kan ze ook hard meppen, dus met club of zwaard, maar minder goed dan dat ze met messen gooien. Als laatste weet ze veel van planten af door de lange uurtjes in de zon.
    Reactie toen ze getrokken werd: Eliza bleef eerst staan, tot haar naam getrokken werd. Toen bleef ze als aan de grond genageld staan, niet in staat ook maar een beetje te verroeren. Ze wist wat er met haar zou gebeuren, en het eerste wat door haar hoofd schoot, is dat ze wenste dat haar dood snel en pijnloos zou zijn. Toen raakte ze in roes. Ze zag of hoorde niks meer. Langzaam draaide ze zich om, niet wetens wat ze deed, en begon zich een weg te banen door de menigte, die haar stil aankeek. Voordat de vredebewakers doorhadden wat ze aan het doen was, had Eliza zich al van de menigte bevrijd, en rende terug naar de graanvelden, zo hard als ze kon. Nog steeds in roes en shock. Onderweg riepen de Vredebewakers om versterking, en die kregen haar te pakken, vlak voor ze op het Granenveld stond. Haar laatste wens was dat ze het granenveld wel had bereikt, zodat ze nog afscheid kon nemen van haar echte thuis.

    {Ik maak hem later af}


    Ok, ik heb haar er alvast bijgezet(lol)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Kan ik het meisje uit district 6 nog reseveren?


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    Kan ik het meisje uit district 6 nog reseveren?


    Tuurlijk(Y)


    live your life, it is beautiful as it is!

    heey mag ik mijn reservering van District 3 veranderen naar District 6?


    You can't not look cool with a crossbow.

    YataMisaki schreef:
    heey mag ik mijn reservering van District 3 veranderen naar District 6?


    Yes


    live your life, it is beautiful as it is!