• Verhaal ||
    Het is heel simpel. Het is de eerste kwartstelling en dus iets speciaals.
    Bericht Capitool:
    "Hallo Panem. Het is dit jaar de eerste kwartstelling en dus komt er iets speciaals." Snow pakt de envelop uit het bakje en " dit jaar is het specialen ..... De deel nemers zijn jonger tot het minimalen van 9 jaar en het maximalen van 21. Succes en. Mogen de kansen immer in je voordeel zijn."
    Verhaal. |

    Het is echt simpel.

    24 tributen,
    1 winnaar.

    23 tributen vechten tot de dood, er blijft één iemand over.

    Maar wie zal dat zijn…?

    | Doel. |

    We proberen gewoon door te spelen tot er 23 tributen dood zijn. De overgebleven tribuut mag terug naar huis met een levenlang luxe. Maar iedereen zal sterk zijn en de Spelen kan dagen duren.. Misschien worden het deze keer maanden, totdat de Spelmakers het te saai vinden en je in de fik steken of een rare mutant achter je aanstuurt. Je weet maar nooit wat je overkomt. Natuurlijk kan je ook een bondgenoot tegenkomen, die je later nog verraad ook. En dat wil je echt niet tegen komen, net zo min als de mutant of het vuur…

    | Regels. |

    | Vermoord iemand niet zonder toestemming. Als je toestemming krijgt, wordt er natuurlijk wel teruggevochten of het moet een Beroeps zijn, dan ben je natuurlijk wel redelijk bang.
    | Je mag je rol niet opgeven! Zo ja; dan wordt dat personage gelijk vermoord en valt die Tribuut dus af.
    | Ik zegt wanneer het avond is en de nacht valt. Ik zeg wanneer er een kanonschot luidt en wie er in de avond vermoord is.
    | Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt en telt die ook als een dode.
    | Er moet natuurlijk aan het einde (dus met nog 2 tributen over) beslist worden wie er wil overleven en wie dood wil. Dat moet je via GB/PB met elkaar bespreken. Natuurlijk wil iedereen die luxe, maar er moet uiteindelijk een beslissing komen. En als jullie er niet uit komen, doe ik het voor jullie. Dan laat ik één van mijn Spelmakers een mutant op één van jullie afkomen.
    | Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    | Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    | Je moet echt actief zijn.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Geen geruzie buiten IC.
    | Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).
    | je mag plekken reserveren.

    | Rollen. |

    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut – Justin Jerome Jelly- DamnBieber
    |- Meisjestribuut –Katherine Rivera- Sakura1994

    Wapens || District 2. ||

    |- Jongenstribuut – Mucize 'Muse' Muujiza Wyrth- WritingGirl
    |- Meisjestribuut – Rose Knive Sapphire- Caleo

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light- OhMyZiam
    |- Meisjestribuut– Destiny Anna Louise Snow- GirlWithLove

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Taylor Sky Draw- DamnBieber
    |- Meisjestribuut- Rana Claire Waters- ThisIsMeNow

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut . – Wynn Alina- OhMyZiam

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. –Nate Kessler- YataMisaki
    |- Meisjestribuut . -Hope Dawn Moon- Caleo

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut. – Shin Shibata- YataMisaki
    |- Meisjestribuut. – Amarylys 'Ama' Nadhéra Gorkem- WritingGirl

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Cotton Bergins- Nyan

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Alcippe Grain Meadows- Kwijt

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut. -Jayden ‘Jay’ Orchid Lion
    |- Meisjestribuut.- Adtrid Jaymina Cow

    Landbouw || District 11. ||

    |- Jongenstribuut. -Jennes Gabriël Leaf - Nyan
    |- Meisjestribuut.- Louize Rise- annickemiek

    Steenkool || District 12. ||

    |- Jongenstribuut. - Cyan Cole- Nyan
    |- Meisjestribuut.- May Rose Mines- ThisIsMeNow

    || Paspoort ||

    Je móét als je een origineel karakter krijgt hem/haar invullen.

    Rol: Wie wil je zijn?
    Naam: Gehele naam.
    Leeftijd: 9 tot 21
    Uiterlijk: Foto en beschrijving.
    Innerlijk: Niet alleen moordlustig, aardig, en zo voorts. Ik wil een goede beschrijving.
    Wapens: Misschien heb je wel een pijl en boog, maar je kan ook een mes of een zwaard hebben.
    Zwakheden: Waar ben jij slecht in?
    Sterke punten: Ben jij goed in pijl en boog of juist heel slecht?
    Reactie toen hij/zij gekozen werd bij de boete?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 13:29 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Als tie bijna vol is, weet jij nog iemand die mee zou willen doen?


    nee geen idee sorry :(


    You can't not look cool with a crossbow.

    YataMisaki schreef:
    (...)

    nee geen idee sorry :(


    Geeft nie hoor(A)


    live your life, it is beautiful as it is!

    mag ik de jongenstribuut van 11 en de meisjestribuut van 8 mogen reserveren ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    mag ik de jongenstribuut van 11 en de meisjestribuut van 8 mogen reserveren ?


    Ja hoor


    live your life, it is beautiful as it is!

    Rol: tribuut ditrict 8
    Naam: Eliza Cotton Bergins
    Leeftijd: 15 jaar
    Uiterlijk: http://nekogumi.deviantart.com/favourites/?offset=24#/d5po9vp (sorry foto lukt niet :/ )
    Eliza heeft een egale witte huid en chocolade buine ogen die gesierd zijn met volle zwarte wimpers.
    Ze heeft Lichtblond gekort haar,vroeger had ze lange lokken,maar die heeft ze versneden om er spinharen van te maken en te kunnen verkopen.
    Omdat Eliza erg klein is en nog niet echt de vrouwelijke rondingen heeft ,verwarren sommige mensen haar met haar tweeling broer.
    Innerlijk: Eliza is vooral een onzeker en bescheiden iemand,ze staat niet echt graag op de voorgrond en komt vaak erg mysterieus over.
    Ze kan sociaal zijn tegen mensen die ze erg goed vertrouwd en ook aardig tegen haar zijn.
    Wapens: Ze is niet echt goed met wapens ,maar ze vooral met gifpijltjes werken.
    Zwakheden: Eliza is slecht met wapens en met conditie,erg snel lopen is dus niets voor haar en zwemmen kan ze ook niet.
    Sterke punten: Eliza is wel goed met planten en stoffen, ze kan doorhaar kennis met texstiel grondstoffen daar meer over leren ,dus ze weet ook welke wel of niet giftig zijn.
    Reactie toen hij/zij gekozen werd bij de boete?: Eliza besefte eerst niet wat haar overkwam ,pas toen haar broer hysterisch om haar zat te schreeuwen ,kreeg ze door ,dat haar leven in duigen zal vallen.
    Extra ; Eliza heeft een vriendje en haar districs aandenken is een kettinkje met een foto van haar familie en haar vriendje op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Mannelijke tribuut District 12
    Naam: Cyan Cole Jacksons ;bijnaam C.C
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:



    Cyan heeft licht bruin warrig haar en helder blauwe ogen die je doen denken aan de helderblauwe lucht in 12. Hij is 1m 78 en is redelijk gespierd ,maar hij is ook zo mager dat je zijn ribben kunt zien. Door een ongeluk in de mijnen ,heeft C.C een erg grote brandwond in zijn zij.
    Innerlijk: Cyan is een doorzetter,ondanks al zijn ongeluk in zijn leven kijken mensen vaak naar hem op ,dat hij nog niet doodgevallen is.Waarom ? Omdat hij zelf graatmager is ,maar toch kan zorgen voor zijn zieke moeder en zijn broers en zusje en zijn vader helpt hem amper daarmee. Cyan is ook een denker ,hijh zal iets niet doen als hij er niet over na heeft kunnen denken ,ook kan hij aardig zijn ,maar doordat hij moet meedoen aan de spelen ,is zijn aardigheid verbrokkeld naar bitterheid en depressie.
    Wapens: Cyan kan goed omhaan met een hoeweel van in de mijnen ,daarom blijft het zijn vertrouwde wapen.
    Zwakheden: Hij is slecht in zichzelf verdedigen en verstoppen.
    Sterke punten: Cyan kan erg lang zonder eten en is goed in rennen,maar hij heeft wel rap een flauwte daardoor.
    Reactie toen hij/zij gekozen werd bij de boete?: Het eerste wat hij dacht was :'Wat heb ik jullie misdaan ?' Maar zijn gezicht bleef emotieloos.
    Dachten mensen missschien van ,ach ons district gaat toch verliezen ,laten we maar dan die jongen dood laten gaan zodat hij nog wat kan genieten voor hij vermoord word. Hij vond het stank voor dank,maar de mensen weten dat hij een vechter is ,iemand die vecht voor zijn leven en zal blijven doorgaan ,tot hij niet meer kan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Rol: Mannelijke tribuut District 12
    Naam: Cyan Cole Jacksons ;bijnaam C.C
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:



    Cyan heeft licht bruin warrig haar en helder blauwe ogen die je doen denken aan de helderblauwe lucht in 12. Hij is 1m 78 en is redelijk gespierd ,maar hij is ook zo mager dat je zijn ribben kunt zien. Door een ongeluk in de mijnen ,heeft C.C een erg grote brandwond in zijn zij.
    Innerlijk: Cyan is een doorzetter,ondanks al zijn ongeluk in zijn leven kijken mensen vaak naar hem op ,dat hij nog niet doodgevallen is.Waarom ? Omdat hij zelf graatmager is ,maar toch kan zorgen voor zijn zieke moeder en zijn broers en zusje en zijn vader helpt hem amper daarmee. Cyan is ook een denker ,hijh zal iets niet doen als hij er niet over na heeft kunnen denken ,ook kan hij aardig zijn ,maar doordat hij moet meedoen aan de spelen ,is zijn aardigheid verbrokkeld naar bitterheid en depressie.
    Wapens: Cyan kan goed omhaan met een hoeweel van in de mijnen ,daarom blijft het zijn vertrouwde wapen.
    Zwakheden: Hij is slecht in zichzelf verdedigen en verstoppen.
    Sterke punten: Cyan kan erg lang zonder eten en is goed in rennen,maar hij heeft wel rap een flauwte daardoor.
    Reactie toen hij/zij gekozen werd bij de boete?: Het eerste wat hij dacht was :'Wat heb ik jullie misdaan ?' Maar zijn gezicht bleef emotieloos.
    Dachten mensen missschien van ,ach ons district gaat toch verliezen ,laten we maar dan die jongen dood laten gaan zodat hij nog wat kan genieten voor hij vermoord word. Hij vond het stank voor dank,maar de mensen weten dat hij een vechter is ,iemand die vecht voor zijn leven en zal blijven doorgaan ,tot hij niet meer kan.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Nyan schreef:
    Rol: Mannelijke tribuut District 12
    Naam: Cyan Cole Jacksons ;bijnaam C.C
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:



    Cyan heeft licht bruin warrig haar en helder blauwe ogen die je doen denken aan de helderblauwe lucht in 12. Hij is 1m 78 en is redelijk gespierd ,maar hij is ook zo mager dat je zijn ribben kunt zien. Door een ongeluk in de mijnen ,heeft C.C een erg grote brandwond in zijn zij.
    Innerlijk: Cyan is een doorzetter,ondanks al zijn ongeluk in zijn leven kijken mensen vaak naar hem op ,dat hij nog niet doodgevallen is.Waarom ? Omdat hij zelf graatmager is ,maar toch kan zorgen voor zijn zieke moeder en zijn broers en zusje en zijn vader helpt hem amper daarmee. Cyan is ook een denker ,hijh zal iets niet doen als hij er niet over na heeft kunnen denken ,ook kan hij aardig zijn ,maar doordat hij moet meedoen aan de spelen ,is zijn aardigheid verbrokkeld naar bitterheid en depressie.
    Wapens: Cyan kan goed omhaan met een hoeweel van in de mijnen ,daarom blijft het zijn vertrouwde wapen.
    Zwakheden: Hij is slecht in zichzelf verdedigen en verstoppen.
    Sterke punten: Cyan kan erg lang zonder eten en is goed in rennen,maar hij heeft wel rap een flauwte daardoor.
    Reactie toen hij/zij gekozen werd bij de boete?: Het eerste wat hij dacht was :'Wat heb ik jullie misdaan ?' Maar zijn gezicht bleef emotieloos.
    Dachten mensen missschien van ,ach ons district gaat toch verliezen ,laten we maar dan die jongen dood laten gaan zodat hij nog wat kan genieten voor hij vermoord word. Hij vond het stank voor dank,maar de mensen weten dat hij een vechter is ,iemand die vecht voor zijn leven en zal blijven doorgaan ,tot hij niet meer kan.


    Wil je jongen 11 nu ook nog??


    live your life, it is beautiful as it is!

    ow ik had gemist ^^' nee ik hoef de jongen van 11 niet ,maar als je echt nog een persoontje nodig hebt ,wil ik hem wel nog maken


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    ow ik had gemist ^^' nee ik hoef de jongen van 11 niet ,maar als je echt nog een persoontje nodig hebt ,wil ik hem wel nog maken


    Alleen als je het wil anders haal ik hem weg.


    live your life, it is beautiful as it is!

    ja mag hem weghalen 3 word anders wat te veel voor me ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    ja mag hem weghalen 3 word anders wat te veel voor me ^^


    Zal ik doen.
    Zal ik mijn personages ook laten zien?


    live your life, it is beautiful as it is!

    ok en ,ja misschien is dat het beste dan weten we hoe ze eruit zien ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik nog een rol??? Als ik mag, zou ik graag de jongen van 2 nog reserveren.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    nog 11 mensen :\
    *stiekem dit topic omhoog schoppen (A) )


    You can't not look cool with a crossbow.