• Verhaal ||
    Het is heel simpel. Het is de eerste kwartstelling en dus iets speciaals.
    Bericht Capitool:
    "Hallo Panem. Het is dit jaar de eerste kwartstelling en dus komt er iets speciaals." Snow pakt de envelop uit het bakje en " dit jaar is het specialen ..... De deel nemers zijn jonger tot het minimalen van 9 jaar en het maximalen van 21. Succes en. Mogen de kansen immer in je voordeel zijn."
    Verhaal. |

    Het is echt simpel.

    24 tributen,
    1 winnaar.

    23 tributen vechten tot de dood, er blijft één iemand over.

    Maar wie zal dat zijn…?

    | Doel. |

    We proberen gewoon door te spelen tot er 23 tributen dood zijn. De overgebleven tribuut mag terug naar huis met een levenlang luxe. Maar iedereen zal sterk zijn en de Spelen kan dagen duren.. Misschien worden het deze keer maanden, totdat de Spelmakers het te saai vinden en je in de fik steken of een rare mutant achter je aanstuurt. Je weet maar nooit wat je overkomt. Natuurlijk kan je ook een bondgenoot tegenkomen, die je later nog verraad ook. En dat wil je echt niet tegen komen, net zo min als de mutant of het vuur…

    | Regels. |

    | Vermoord iemand niet zonder toestemming. Als je toestemming krijgt, wordt er natuurlijk wel teruggevochten of het moet een Beroeps zijn, dan ben je natuurlijk wel redelijk bang.
    | Je mag je rol niet opgeven! Zo ja; dan wordt dat personage gelijk vermoord en valt die Tribuut dus af.
    | Ik zegt wanneer het avond is en de nacht valt. Ik zeg wanneer er een kanonschot luidt en wie er in de avond vermoord is.
    | Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt en telt die ook als een dode.
    | Er moet natuurlijk aan het einde (dus met nog 2 tributen over) beslist worden wie er wil overleven en wie dood wil. Dat moet je via GB/PB met elkaar bespreken. Natuurlijk wil iedereen die luxe, maar er moet uiteindelijk een beslissing komen. En als jullie er niet uit komen, doe ik het voor jullie. Dan laat ik één van mijn Spelmakers een mutant op één van jullie afkomen.
    | Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    | Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    | Je moet echt actief zijn.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Geen geruzie buiten IC.
    | Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).
    | je mag plekken reserveren.

    | Rollen. |

    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut – Justin Jerome Jelly- DamnBieber
    |- Meisjestribuut –Katherine Rivera- Sakura1994

    Wapens || District 2. ||

    |- Jongenstribuut – Mucize 'Muse' Muujiza Wyrth- WritingGirl
    |- Meisjestribuut – Rose Knive Sapphire- Caleo

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light- OhMyZiam
    |- Meisjestribuut– Destiny Anna Louise Snow- GirlWithLove

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Taylor Sky Draw- DamnBieber
    |- Meisjestribuut- Rana Claire Waters- ThisIsMeNow

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut . – Wynn Alina- OhMyZiam

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. –Nate Kessler- YataMisaki
    |- Meisjestribuut . -Hope Dawn Moon- Caleo

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut. – Shin Shibata- YataMisaki
    |- Meisjestribuut. – Amarylys 'Ama' Nadhéra Gorkem- WritingGirl

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Cotton Bergins- Nyan

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Alcippe Grain Meadows- Kwijt

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut. -Jayden ‘Jay’ Orchid Lion
    |- Meisjestribuut.- Adtrid Jaymina Cow

    Landbouw || District 11. ||

    |- Jongenstribuut. -Jennes Gabriël Leaf - Nyan
    |- Meisjestribuut.- Louize Rise- annickemiek

    Steenkool || District 12. ||

    |- Jongenstribuut. - Cyan Cole- Nyan
    |- Meisjestribuut.- May Rose Mines- ThisIsMeNow

    || Paspoort ||

    Je móét als je een origineel karakter krijgt hem/haar invullen.

    Rol: Wie wil je zijn?
    Naam: Gehele naam.
    Leeftijd: 9 tot 21
    Uiterlijk: Foto en beschrijving.
    Innerlijk: Niet alleen moordlustig, aardig, en zo voorts. Ik wil een goede beschrijving.
    Wapens: Misschien heb je wel een pijl en boog, maar je kan ook een mes of een zwaard hebben.
    Zwakheden: Waar ben jij slecht in?
    Sterke punten: Ben jij goed in pijl en boog of juist heel slecht?
    Reactie toen hij/zij gekozen werd bij de boete?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 13:29 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Rol: Tribuut
    Naam: Rose Knive Sapphire
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    District: 2
    Uiterlijk:


    Rose heeft lange bruine krullen, een getinte huidskleur en opvallende groene ogen. Ze is 1.75lang en heeft een beetje magere lichaamsbouw
    Innerlijk: Slim, maar ook een beetje impulsief. Ze doet vaak voordat ze denkt en dat kan gevaarlijk zijn. Ze is aardig voor iemand uit district 2, maar ze heeft er ook niet heel veel moeite mee om mensen te vermoorden. Alhoewel, soms zit ze wel een beetje met haar gevoelens in de knoop.
    Extra: Kan goed met messen werpen en kan een beetje pijl en boog schieten. Ze is fysiek en lichamelijk sterk en lenig, maar ze is soms een beetje onhandig. Ze is niet zo goed met een speer. Ze kan snel rennen, maar vishaken en vuur maken lukt niet altijd even goed. Daar is ze te onhandig voor. Ze kan het wel, maar het mislukt dikwijls.
    Reactie gekozen boete: Een idee van: Dit ga ik winnen!

    Sorry, deze rol heb ik al eerder gebruikt maar dus tja, ik heb alleen die reactie gekozen boete erbij gezet. Maar dat goed en slecht gedoe stond er zowiezo al in dus dat is geen probleem ofzo. Alleen niet helemaal volgens het moeten. :$


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    Rol: Tribuut
    Naam: Rose Knive Sapphire
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    District: 2
    Uiterlijk:


    Rose heeft lange bruine krullen, een getinte huidskleur en opvallende groene ogen. Ze is 1.75lang en heeft een beetje magere lichaamsbouw
    Innerlijk: Slim, maar ook een beetje impulsief. Ze doet vaak voordat ze denkt en dat kan gevaarlijk zijn. Ze is aardig voor iemand uit district 2, maar ze heeft er ook niet heel veel moeite mee om mensen te vermoorden. Alhoewel, soms zit ze wel een beetje met haar gevoelens in de knoop.
    Extra: Kan goed met messen werpen en kan een beetje pijl en boog schieten. Ze is fysiek en lichamelijk sterk en lenig, maar ze is soms een beetje onhandig. Ze is niet zo goed met een speer. Ze kan snel rennen, maar vishaken en vuur maken lukt niet altijd even goed. Daar is ze te onhandig voor. Ze kan het wel, maar het mislukt dikwijls.
    Reactie gekozen boete: Een idee van: Dit ga ik winnen!

    Sorry, deze rol heb ik al eerder gebruikt maar dus tja, ik heb alleen die reactie gekozen boete erbij gezet. Maar dat goed en slecht gedoe stond er zowiezo al in dus dat is geen probleem ofzo. Alleen niet helemaal volgens het moeten. :$


    Welkom(doeg)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Als het mag/kan wil ik nog wel een jongenstribuut uit district 4 reserveren ^^


    Het orakel van Delphi.

    (ik maak mijn rol vanavond XD)


    welkome to my garden of fantasy

    Eeuh, er staat bij jongen district 2 nog steeds gereserveerd, ik heb hem al ingevuld hoor ondertussen :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik het meisje uit District 9 reserveren? Ik maak de rol zo snel mogelijk.


    Tijd voor koffie.

    Rol: meisje uit district 11
    Naam: Louize Graan
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: {komt er later bij XD}
    Innerlijk: Louize is erg vrolijk. maar als het moet kan ze ook serieus zijn. ze is een emotie eter en heeft het erg moeilijk in haar district. ze heeft daar een grote familie en weinig eten. op het graanveld waar ze werkt wort ze gepest door de andere werknemers. ze heeft ook en erg kort lontje en is trots. ze kent weinig grenzen en is niet bang voor de dood. althans niet die van anderen die niet haar schuld waren.
    Wapens: ooit vond ze twee dolken in de riem van een dode zwerver. ze nam ze mee, verstopt onder haar kleren. de dolken waren licht en ze was er elke avond mee gaan oefenen.
    Zwakheden: Louize is niet sterk en ze mist de professionaliteit in haar gedrag.
    Sterke punten: Louize heeft en goede conditie. ook is ze erg lenig.
    Reactie op boete:
    Ze was geshockt. Ze toonde geen emotie tot ze alleen was en besefte wat haar overkomen was. Ze is in huilen uitgebarsten en heeft enorm veel gegeten.


    welkome to my garden of fantasy

    {aangepast XD}

    Rol: meisje uit district 11
    Naam: Louize Graan
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    {kroontjes pen ^.^het meisje in de broek is Louize in het district en het meisje in de jurk is Louize in het kapitool}
    louize heeft blond haar en blauwe ogen.
    Innerlijk: Louize is erg vrolijk. maar als het moet kan ze ook serieus zijn. ze is een emotie eter en heeft het erg moeilijk in haar district. ze heeft daar een grote familie en weinig eten. op het graanveld waar ze werkt wort ze gepest door de andere werknemers. ze heeft ook en erg kort lontje en is trots. ze kent weinig grenzen en is niet bang voor de dood. althans niet die van anderen die niet haar schuld waren.
    Wapens: ooit vond ze twee dolken in de riem van een dode zwerver. ze nam ze mee, verstopt onder haar kleren. de dolken waren licht en ze was er elke avond mee gaan oefenen.
    Zwakheden: Louize is niet sterk en ze mist de professionaliteit in haar gedrag.
    Sterke punten: Louize heeft en goede conditie. ook is ze erg lenig.
    Reactie op boete:
    Ze was geshockt. Ze toonde geen emotie tot ze alleen was en besefte wat haar overkomen was. Ze is in huilen uitgebarsten en heeft enorm veel gegeten.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 8:23 ]


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    {aangepast XD}

    Rol: meisje uit district 11
    Naam: Louize Graan
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    {kroontjes pen ^.^het meisje in de broek is Louize in het district en het meisje in de jurk is Louize in het kapitool}
    louize heeft blond haar en blauwe ogen.
    Innerlijk: Louize is erg vrolijk. maar als het moet kan ze ook serieus zijn. ze is een emotie eter en heeft het erg moeilijk in haar district. ze heeft daar een grote familie en weinig eten. op het graanveld waar ze werkt wort ze gepest door de andere werknemers. ze heeft ook en erg kort lontje en is trots. ze kent weinig grenzen en is niet bang voor de dood. althans niet die van anderen die niet haar schuld waren.
    Wapens: ooit vond ze twee dolken in de riem van een dode zwerver. ze nam ze mee, verstopt onder haar kleren. de dolken waren licht en ze was er elke avond mee gaan oefenen.
    Zwakheden: Louize is niet sterk en ze mist de professionaliteit in haar gedrag.
    Sterke punten: Louize heeft en goede conditie. ook is ze erg lenig.
    Reactie op boete:
    Ze was geshockt. Ze toonde geen emotie tot ze alleen was en besefte wat haar overkomen was. Ze is in huilen uitgebarsten en heeft enorm veel gegeten.


    Is het zelf getekend??


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Is het zelf getekend??


    jup XD


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    (...)

    jup XD


    Echt super mooi!!!!(H)(H)(Y)(Y)(lol)(lol)


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Echt super mooi!!!!(H)(H)(Y)(Y)(lol)(lol)


    XD dankje


    welkome to my garden of fantasy

    Dit zijn mijn tributen.

    Rol: tribuut D4
    Naam: Rana Claire Waters
    Leeftijd: 11
    Uiterlijk:

    lang blond haar met geel-bruine ogen.
    Innerlijk: Rana lijkt van de buiten een lief en onschuldig meisje waar ze iedereen mee kan veroveren maar eigenlijk is ze een echte bitch die zonder moeite iemand vermoord. Ze is al van jongsafaan al getraind door haar vader doe de honger spelen heeft gewonnen.
    Wapens: ze kan wel met alle wapens om die niet te veel wegen.
    Zwakheden: zware wapens
    Sterkste punt: werp mesjes
    Reactie toen hij/zij gekozen werd bij de boete?
    Toen ze haar naam hoorde schrok ze eerst en hoopte ze dat iemand zich zou aanbieden maar toen dat niet bleek liep ze stug naar voor.

    Rol: tribuut M D12
    Naam: May Rose Mines
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk:

    ze heeft lang blond haar en blauwe ogen.
    Innerlijk: ze is heel erg zorgzaam en kan niemand vermoorden.

    Haar zusje Marygold is nog maar 7 en hun ouders zijn dood.
    Wapens: pijl en boog en messen
    Zwakheden: zwaard en speer
    Sterkste punt: pijl en boog
    Reactie toen hij/zij gekozen werd bij de boete?
    Ze schrok heel erg en wou niet naar voor lopen, maar het meest waar ze zich zorgen om maakte was haar zusje.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 11:49 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    leuke personages :)
    en trouwens gerezeveerd moet dat niet gereserveerd zijn?


    You can't not look cool with a crossbow.

    YataMisaki schreef:
    leuke personages :)
    en trouwens gerezeveerd moet dat niet gereserveerd zijn?

    Dankje en oepsie:$:$


    live your life, it is beautiful as it is!