• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Alexi
    Ik kijk even naar de slapende Axton en sta dan op.We zijn in de zetel in slaap gevallen. Ik loop naar de kinderkamer en pak een koffer voor de kleren en het speelgoed voor Mayra en Tyler. Ik verzamel van alles bij elkaar en maak ze dan voorzichtig wakker. Ik steek ze nog snel even in bad en kleed ze dan terug aan. Ik steek ze in de maxicosi's. Dan pak ik een andere koffer voor mijn kleren. Ik stop er een joggingsbroek en een makkelijk shirt en sweater in, jeansbroeken, topjes, trui's en kleedjes. Dan steek ik er nog een paar sneakers in en een paar hakken voor uit te gaan of zo. Als dat klaar is pak ik een tweede koffer en begin in Axton's kast te kijken.

[ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:01 ]

seks

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nate
    Ik kijk iets teleurgesteld en knik dan begrijpend. Het is onze laatste avond echt samen dus.
    Jake zal haar dan terug 24/24 uur in de gaten houden.

Leslie Day
    Ik zie de blik in zijn ogen en ik glimlach eventjes naar hem. 'Dat betekent niet dat we elkaar niet meer zullen zien,' zeg ik tegen hem. Ik druk weer een kus op zijn lippen. 'En je hebt me telefoonnummer, dus kan je altijd sms'en. Bellen wordt iets moeilijker aangezien Jake dat sneller zal merken.'

Nate
    Ik kus haar zachtjes. Dit kan onze laatste kus zijn. Want dat gaat zeker niet meer gaan. Kussen.
    Ik streel over haar rug.

Leslie Day
    Hij kust me zachtjes en ik kus hem, vol overtuiging dat het goed gaat komen, terug. Zijn hand streelt over mijn rug en ik proef zijn lippen zo goed mogelijk, zodat ik eraan kan blijven denken. Het zal raar zijn om weer met Jake te kussen, want eigenlijk zijn mijn lippen nu die van Nate gewend. Morgen is het weekend voorbij en dan komt de harde realiteit weer naar boven.

Axton
    Ik gaap en open knipperend mijn ogen. Even leg ik mijn hand over mijn ogen tegen het licht en laat ze er dan langzaam aan wennen.
    Ik sta op en begin naar de slaapkamer te lopen, omdat ik dacht daar iets te horen. Daar zag ik dan ook Alexi staan, met de kindjes in de maxi-cosi erbij.
    "Jij bent er snel bij." grijns ik dan.

“To live will be an awfully big adventure.”

Nate
    [nou eigenlijk is het dan zaterdag voor hen xd]
    Ik trek haar dichter, bijt even zachtjes op haar onderlip en tik dan met mijn tong ertegen voor toegang.
    Mijn handen glijden even naar haar billen waar ze blijven liggen. Hopelijk vind ze dat niet zo erg.

Alexi
    Ik kijk hem vrolijk aan. 'Natuurlijk we gaan naar Parijs!' zeg ik vrolijk en gooi mijn armen even om zijn hals om hem te knuffelen en druk een kus op zijn lippen. 'Maak jij je koffer of moet ik dat doen?' prevel ik dan vragend tegen zijn lippen aan. Ik had al een hemd in zijn koffer gelegd die ik echt mooi vind.

[Echt...? Oeps. Vergeet dat gedeelte maar gewoon :Y)]

Leslie Day
    De kus wordt beter en ik open mijn mond voor Nate's tong. Er ontstaat een passioneel spel en ik voel zijn handen dan op mijn kont liggen. Ik vind het niet erg, zolang hij maar niet hard knijpt of dergelijke. Je weet maar nooit of ineens weer de pooierkant van Nate naar boven komt.

Nate
    Ik streel zachtjes over haar billen en ga helemaal op in de kus. Ik wil niet degene zijn die hem stopt.
    Ik blijf ademen door mijn neus gewoon zodat ik niet stik.

Axton
    "Hmm, weet je... Jij mag kiezen. Wat je het mooist vindt, steek je er maar in." zeg ik glimlachend.
    Eigenlijk heb ik gewoon geen zin om ze zelf te maken, maar ah. Dat vind ik maar onbeleefd om het rechtuit te zeggen, daarom zeg ik het op deze manier. En als ik geluk heb, gelooft ze het nog en heeft ze niet eens door dat ik het niet zelf wil doen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    'Oke, ik was toch al begonnen.' glimlach ik ookal begrijp ik best dat hij gewoon geen zin heeft. Ik pak wat jeans broeken, hemden en shirts. Het is misschien voor een weekend maar je weet nooit wat er gebeurt. Ik kies 2 paar sneakers voor hem en steek die er ook bij. Dan nog boxers en sokken. Ik doe de koffer van hem dicht en open die van mij. 'Ik weet een leuk werkje voor je, ik ga de toiletzak maken en jij mag mijn lingerie uitzoeken.' zeg ik met een lichte grijns voor ik naar de badkamer huppel.

LostMagic schreef:
    Nate
    Ik streel zachtjes over haar billen en ga helemaal op in de kus. Ik wil niet degene zijn die hem stopt.
    Ik blijf ademen door mijn neus gewoon zodat ik niet stik.

Leslie Day
    Zijn handen strelen mijn billen en ik glimlach tegen zijn lippen aan. Mijn handen strelen zijn borstkas zachtjes, zonder hem pijn te doen bij zijn litteken, en mijn kus wordt verlangend naar Nate. Ik wil hem gewoon voelen.

Nate
    De kus begint te veranderen in een verlangen. Ik trek haar nog iets dichter en streel verder over haar billen.
    Mijn lippen gaan even van de hare en ik begin korte kusjes op haar lippen te drukken.

Leslie Day
    Nate trekt me nog dichter naar zich toe en dichterbij kan maar op één andere manier, maar ik weet niet of die er wel of niet gaat komen. Nate drukt nu allemaal kleine kusjes op mijn lippen waardoor ik moet lachen, zachtjes. Ik breng mijn lippen naar zijn nek en begin daar dan mini-kusjes te drukken.