• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.


    Rollen

    Meisjes

    - Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

    Jongens

    - Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

    Invullijst

    Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!


    Ik zelf doe niet mee, omdat ik het druk genoeg heb. Maar zo kunnen er meer mensen meedoen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 17:55 ]


    Mr. Know it all

    Little schreef:
    Trouwens, het is Lloyd met twee "LL" Ben nogal preciesjes als het om Cher gaat:Y)

    Thx ik kan me nu gewoon schamen dat ik dat vergeten was...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    xSunshineee schreef:
    Volledige naam: Jason Max Smith
    Bijnaam: JayJay, zo noemde zijn beste vriend hem altijd.
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Jason is een stoere en echte klootzak die graag flirt. Hij heeft een grote mond en kan zelfs brutaal zijn terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is. Hij heeft altijd een eigen mening die hij zonder aarzelen altijd meteen uit, ook al kan het je kwetsen, het maakt hem niet uit. Hij is nergens bang voor en is dan ook voor niemand bang. Hij houdt vooral van feesten, drinken en knappe meiden. Verder is hij een vrolijke en sociale jongen die graag plezier maakt. Zijn vrienden en familie zijn erg belangrijk voor hem, hij zal er dan ook altijd voor hen zijn en niemand, maar dan ook niemand moet iets verkeerd zeggen over hen of één vinger naar hen uitsteken of je maakt wat mee.
    Extra: Jason houdt niet van vaste relaties, dan gaat hij waarschijnlijk toch vreemd gaan omdat hij van afwisseling houdt.


    Mijn rol is af (:


    16 - 09 - '17

    Volledige naam: Drew Scarlett Janicea
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]: Joker. Drew laat iedereen, overal schrikken. Soms op een simpele manier, soms op een doodenge manier. Het is een hobby van haar, een heel rare.
    Leeftijd: Negentien
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Drew is een bitch waar je goed mee kan opschieten. Het is raar, maar het is wel zo. Zoals haar bijnaam laat ze iedereen altijd schrikken, wat gevolgd kan worden dor hevige ruzies of juist een slappe lach. Ook is Drew eigenlijk jongensachtig en meisjesachtig door elkaar. Ze houdt van make-up, feestjes, et cetera. Maar het zal haar niet zo snel uit maken of ze nou een dagje met alleen maar jongens moet doorbrengen. Voor de seks, maar ook gewoon omdat ze erg van sporten houdt. Drew houdt zich niet vast aan een relatie, one night stands zijn genoeg voor haar. Bijna elke dag neemt ze wel één iemand mee naar het huis en stuurt hem daarna gelijk met een taxi weg. Voor diepe gevoelens bij Drew hoef je niet te zoeken, het enige wat ze kan tonen is vrolijk of woedend. Voor de rest is haar binnenkant een raadsel voor iedereen. Drew gaat zo wat elke dag naar een club om te dansen, maar als ze moet thuis blijven voor een vriend of vriendin doet ze dat dan ook.
    Extra: Drew doet aan alle soorten dans. Streetdance, ballet, Ierse dans, echt alles.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 10:37 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nog 2 jongens en we kunnen beginnen!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Little schreef:
    Volledige naam: Drew Scarlett Janicea
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]: Joker. Drew laat iedereen, overal schrikken. Soms op een simpele manier, soms op een doodenge manier. Het is een hobby van haar, een heel rare.
    Leeftijd: Negentien
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Drew is een bitch waar je goed mee kan opschieten. Het is raar, maar het is wel zo. Zoals haar bijnaam laat ze iedereen altijd schrikken, wat gevolgd kan worden dor hevige ruzies of juist een slappe lach. Ook is Drew eigenlijk jongensachtig en meisjesachtig door elkaar. Ze houdt van make-up, feestjes, et cetera. Maar het zal haar niet zo snel uit maken of ze nou een dagje met alleen maar jongens moet doorbrengen. Voor de seks, maar ook gewoon omdat ze erg van sporten houdt. Drew houdt zich niet vast aan een relatie, one night stands zijn genoeg voor haar. Bijna elke dag neemt ze wel één iemand mee naar het huis en stuurt hem daarna gelijk met een taxi weg. Voor diepe gevoelens bij Drew hoef je niet te zoeken, het enige wat ze kan tonen is vrolijk of woedend. Voor de rest is haar binnenkant een raadsel voor iedereen. Drew gaat zo wat elke dag naar een club om te dansen, maar als ze moet thuis blijven voor een vriend of vriendin doet ze dat dan ook.
    Extra: Drew doet aan alle soorten dans. Streetdance, ballet, Ierse dans, echt alles.


    Af (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mooi hoe jullie je personage beschrijven, heel gedetailleerd. Daar houd ik van :]. Nog twee jongens en dan kunnen we beginnen, iemand interesse?


    Mr. Know it all

    Ik zou graag willen maar ik kan bijna geen twee personages tegelijk spelen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vul zo wel een jongen in :)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    mag ik de laatste jongen? Zal hem zo invullen ^^

    JEEEY. Dan kunnen we beginnen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Woehoe heb er zin in!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volledige naam: Brandon Jason Miller
    Bijnaam: Bran, omdat zijn vrienden hem altijd zo noemen. Een echte andere bijnaam door zijn karakter heeft hij niet, hij verwacht dat hij die hier in het huis snel genoeg zal krijgen.
    Leeftijd: Brandon is 19 jaar oud.
    Uiterlijk:


    Brandon is een gespierde jongen die altijd een lichte tint over zijn huid heeft, dit omdat hij graag in de zon is, maar ook omdat zijn moeder Italiaans is. Hij heeft bruine ogen en volle lippen. Brandon is 1.85 lang.
    Innerlijk: Brandon is een jongen die trots is op alles wat hij doet, en niet snel spijt heeft van dingen. Hij is een betrouwbare jongen en een echt familiemens. Vooral zijn moeder is een belangrijke persoon in zijn leven zoals dat bij elke Italiaan is. Brandon is een lieve jongen, die niet snel zijn ware aard laat zien, en zich stoerder voordoet dan hij is. Een relatie heeft hij pas één keer gehad, dit omdat hij niet snel mensen vertrouwt, en zijn hart niet zomaar aan een meisje weg geeft. Brandon is meer van de one night stands, en de korte flows met een meisje. Hij houdt van uitgaan en sporten. Daardoor is hij ook zo gespierd en is hij trots op zijn lichaam.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 17:25 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Woops, pas de naam wel even aan.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 17:24 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    volledige naam: Kyle Nathan Jones
    Bijnaam: -
    leeftijd:18
    Uiterlijk:


    Kyle is best gespierd en heeft een sixpack. Hij heeft donker bruin haar wat altijd een beetje warrig zit maar wel goed. Hij heeft bruine ogen. Kyle is 1.80 lang
    Innerlijk: Kyle is een jongen die altijd wel in is voor een feestje. Hij is bijna altijd vrolijk en weet mensen daar vaak ook wel in mee te trekken. Hij is ook heel aardig maar soms kan die ook nog wel boos worden of lullig gaan doen. Kyle drinkt graag alcohol en kan daar soms wel is te ver mee gaan. Als hij alcohol op heeft is hij vaak helemaal los en doet hij allemaal gekke dingen. kyle sport ook graag, vooral omdat hij zijn lichaam in goede vorm wil laten blijven. Kyle is best trots op zijn lichaam en laat dat ook graag zien.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 17:54 ]

    Woew:Y)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."