Vegangirl schreef:
Ehmmm...
Eens en oneens. Ik bedoel, de cultuur houden, prima! Echt, vooral doen. Maar sommige tradities of gebruiken zijn niet oké in Nederland, en dan vind ik wel dat ze zich moeten aanpassen. De Cultuur van immigranten is juist heel mooi om van te leren, maar zoals ik al zei: Niet alles ervan is in Nederland toegestaan.
No hate please !
P.s. ik heb echt haat tegen Geert Wilders en mensen die zich aansluiten bij die ideeën. Dat is gewoon mijn verhaal omdraaien: Gebruiken zijn slecht, wordt totaal Nederlands. Echt bah. Geert Wilders staat ook op de zwarte erfgoedlijst van Nederland, dus waar Nederland zich het meest voor schaamt... Nog een keer, No Hate Please
Geert Wilders is zo iemand die zowel goede ideeën heeft, als ook heel erg slechte. En raad eens welk er altijd in het nieuws komen? Hij heeft genoeg goede ideeën gehad en dat was de reden waarom ik vorige jaar ook op de PVV heb gestemd. Zo wilde hij bv. de politiemacht in Nederland vergroten ipv. van wat er nu gebeurd is. Nu is alles bij elkaar gevoegd en is de politiemacht een heel stuk kleiner.
Maar goed, persoonlijk vind ik dat immigranten die geen bijdrage leveren aan de maatschappij (dus gewoon op verzekeringen leven en onrust stoken), gewoon weer Nederland uitgezet moeten worden. Ze doen geen best voor Nederland, dus waarom zouden wij dat wel voor hun doen?
[ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 17:11 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.