Wasp schreef:
(...)
Ik bedoel maar dat er dingen worden geroepen die niet kloppen. Wat maakt het uit als je Oh Oh Cherso kijkt? Wat maakt het uit als je One Direction leuk vindt? Daar gáát het toch helemaal niet om? Iedereen heeft een eigen mening en ik word er echt ziek van dat iedereen met vooroordelen gaat smijten. Dat doet er gewoon niet toe.
Het zijn geen vooroordelen. Ik zeg dat smaak en intelligentie niet helemaal gescheiden zijn. Ik ervaar vaak dat slimmere mensen vaak een andere smaak hebben dan iets minder slimmen mensen. Ik
ervaar meestal dat minder intelligente mensen vaak een simpelere smaak hebben, in de zin dat het makkelijker begrepen kan worden. En, Oh oh Cherso valt ook onder een programma met niet al te veel diepgang. Ook wordt ik een beetje gek van die 'schoollabels' en zijn genoeg debiele mensen met VWO en intelligente mensen met VMBO, intelligentie en het vermogen dingen te onthouden zijn twee aparte eigenschappen.
[ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 23:38 ]
'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'