• Ik vind het helemaal niet erg ofzo maar het is zielig voor de mensen die goed kunnen schrijven.
    Ik denk dat ongeveer 99% van Q een Directioner is en over 1D schrijft.
    Zelf ben ik er ook zo een maar het is zielig voor de mensen die niet over 1D schrijven, wel goed kunnen schrijven, en dan niet in de top kunnen komen.
    Ik spreek vooral over fantasie.
    Ik ga ook niemand aanklagen ofzo maar ik vind het gewoon zielig voor de andere schrijvers.
    Natuurlijk zijn het wel leuke 1D story's..

    Zet in dit topic je mening als je wilt..

    x

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 14:39 ]


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Ik ben het hier mee eens. Ik vind dat Quizlet een algemene site moet blijven, in plaats van een site die met elke hype meewaait. Het begon al met Justin Bieber en nu is One Direction er. God mag weten welke boyband er nu gaat volgen.


    26 - 02 - '16

    Het zoveelste topic.
    Ja, het is jammer, maar we kunnen er niets aan doen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik geef je gelijk, ik lees maar een stuk of 4/5 Justin Bieber verhalen, 6 onbekende personen en 3 Jacob black verhalen..
    De onbekende personen verhalen zijn echt goed en leuk, het verschilt zoveel met de fanfictions, die ook leuk zijn.
    Er moet iets van een 2e storie top bij komen. Eentje voor OP en eentje voor fanfiction.

    Bieberen schreef:
    Ik geef je gelijk, ik lees maar een stuk of 4/5 Justin Bieber verhalen, 6 onbekende personen en 3 Jacob black verhalen..
    De onbekende personen verhalen zijn echt goed en leuk, het verschilt zoveel met de fanfictions, die ook leuk zijn.
    Er moet iets van een 2e storie top bij komen. Eentje voor OP en eentje voor fanfiction.


    Maar dan gaan mensen valsspelen. Ze gaan dan zeggen dat hun fanfics onbekende personen verhalen zijn om in de top te komen.


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Maar dan gaan mensen valsspelen. Ze gaan dan zeggen dat hun fanfics onbekende personen verhalen zijn om in de top te komen.

    Bij story genre kan je invullen of het OP is of fanfiction? Dus dat probleem zie ik niet. Maar dat was al eerder voorgesteld maar dat kon niet ofzo, hoe dat zit weet ik niet.

    Bieberen schreef:
    (...)
    Bij story genre kan je invullen of het OP is of fanfiction? Dus dat probleem zie ik niet. Maar dat was al eerder voorgesteld maar dat kon niet ofzo, hoe dat zit weet ik niet.


    Dat het niet kon was om de reden die ik net zei. Er zullen mensen tussen zitten die oneerlijk gaan doen en niet netjes bij hun story invullen of het OP of fanfiction is.


    26 - 02 - '16

    Ik ben bang dat we je er niet veel aan kan veranderen. Het zijn namelijk nog steeds de users die de kudo's geven en er zo voor zorgen dat al die verhalen in de top komen. Heel veel mensen vragen ook niet om kudo's omdat ze er van uit gaan dat ze die wel zullen krijgen als hun verhaal goed is. In veel 1D verhalen moet er een aantal kudo's gegeven worden zodat er een vervolg komt. Niet helemaal eerlijk, maar als de users beslissen om er kudo's voor te geven is het zo. Veel kan je er niet aan veranderen. Uiteindelijk vind ik het al een vooruitgang dat de top nu onderaan staat, zou negeer ik het meer en maak ik me er minder zorgen over.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Ik ben bang dat we je er niet veel aan kan veranderen. Het zijn namelijk nog steeds de users die de kudo's geven en er zo voor zorgen dat al die verhalen in de top komen. Heel veel mensen vragen ook niet om kudo's omdat ze er van uit gaan dat ze die wel zullen krijgen als hun verhaal goed is. In veel 1D verhalen moet er een aantal kudo's gegeven worden zodat er een vervolg komt. Niet helemaal eerlijk, maar als de users beslissen om er kudo's voor te geven is het zo. Veel kan je er niet aan veranderen. Uiteindelijk vind ik het al een vooruitgang dat de top nu onderaan staat, zou negeer ik het meer en maak ik me er minder zorgen over.


    Ik heb een keer gezien dat er bij nieuwe story's alleen maar 1D stond.
    Om dezelfde tijd ook in de top alleen 1D.
    En bij quizzen ook..

    Nu zijn er bij top story's vandaag alleen 1D verhalen en bij quizzen 6 1D quizzen


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    OrangeRose schreef:
    (...)

    Ik heb een keer gezien dat er bij nieuwe story's alleen maar 1D stond.
    Om dezelfde tijd ook in de top alleen 1D.
    En bij quizzen ook..

    Nu zijn er bij top story's vandaag alleen 1D verhalen en bij quizzen 6 1D quizzen


    Dat is op andere dagen niet anders. Ik geloof niet dat ik de afgelopen maanden iets anders in de top heb zien staan dan One Direction verhalen.
    Maar zoals al gezegd is, je kunt er niets aan doen, want er is altijd wel een manier om de regels te ontduiken.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dan zul je eigenlijk onder elke genre een top 5 moeten hebben, maar dan blijft One Direction heersend onder de genre 'Fanfiction'


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    OrangeRose schreef:
    (...)

    Ik heb een keer gezien dat er bij nieuwe story's alleen maar 1D stond.
    Om dezelfde tijd ook in de top alleen 1D.
    En bij quizzen ook..

    Nu zijn er bij top story's vandaag alleen 1D verhalen en bij quizzen 6 1D quizzen
    Bij quizzen zijn er veel 1D fans die verhalen maken in een quizvorm. Dat mag niet, dus als je dat ziet, mag je dat melden via de meldknop (de users kunnen niet zien dat jij dat hebt gedaan, dus je moet het echt niet laten om niet te melden). Wie weet komt er binnenkort wat verandering in bij door story of the year, maar ik vrees er voor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kijk zoals de quiztop er nu uit ziet, mag het niet en daar mag je dus wel over klagen.:W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Madonna schreef:
    Het zoveelste topic.
    Ja, het is jammer, maar we kunnen er niets aan doen.


    Helemaal met je eens, bloed irritant, maar erover zeuren gaat ook niks veranderen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    inderdaad erg irritant, zoals de mensen hierboven al zeggen.


    To love is to destroy.

    Eluveitie schreef:
    Ik ben het hier mee eens. Ik vind dat Quizlet een algemene site moet blijven, in plaats van een site die met elke hype meewaait. Het begon al met Justin Bieber en nu is One Direction er. God mag weten welke boyband er nu gaat volgen.


    This. Toch kunnen we, zoals al gezegd, er helaas niets aan veranderen...


    Bad decisions make good stories.