• Een hot topic zeer zeker in Limburg, maar ook Brabant. En het staat weer bijna voor de deur! Nu heb ik me bedacht om als vampier te gaan, gewoon simpel zwart jurkje en vampiertanden (misschien ook nog gekleurde contactlenzen). Maar .... Ik kan nergens vampiertanden vinden, sure, op internet, maar zo nergens in de winkel. En aangezien die prulletjes minder dan 5 euro kosten ga ik er geen verzendkosten van 3.99 voor betalen. Dus iemand enig idee in welke winkels ze deze hebben? Oh btw, met vampiertanden bedoel ik dus zo'n plakbare hoektanden, geen kunstgebitje :Y)

    Om het topic verder useful te houden, wat wordt jij met carnaval?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Apocalyptic schreef:
    Oh damn, carnaval.. D: En ja, dat zeg ik als Brabander.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb eigelijk nog nooit carnaval gevierd, ik ben altijd op vakantie geweest. Dus ik ga eens kijken hie het wordt.


    I still think of the guitar bible.

    Ik ga als soldaatje haha. Lekker standaard.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    vrouwelijke piraat ;) ik ga naar aalst (be)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ga zuster of als soldaat, maar dan een vrouwelijke met een jurkje haha.
    Ik moet nog een keuze maken, want ik heb de pakjes nog niet binnen.


    Tell me about it, stud.

    Om eerlijk te zijn, heb ik nogal een hekel aan Carnaval. (cat).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    iSuperman schreef:
    Wij vieren hier geen carnaval maar we vieren wel 3 oktober ;D


    Inderdaad. 3 oktober! ;D
    Ik ga dit jaar wel naar Breda ook al heb ik totaal geen zin. -ik ben bezweken onder groepsdruk-


    Winter is coming.

    In Groningen vieren we het in een dorp. Maar ik ga alleen zaterdag avond heen voor het gezuip en de gezelligheid.
    Ik ga weer als (playboy) bunny, omdat ik het overdreven en duur vind om een compleet nieuwe kostuum te kopen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Carnaval? Bah. Als Limburger ben ik op die momenten niet heel geliefd in mijn dorp. :') Ach, ik ga wel mijn zusje en haar vriendin opmaken.


    Reading a good book is like taking a journey.