• Een hot topic zeer zeker in Limburg, maar ook Brabant. En het staat weer bijna voor de deur! Nu heb ik me bedacht om als vampier te gaan, gewoon simpel zwart jurkje en vampiertanden (misschien ook nog gekleurde contactlenzen). Maar .... Ik kan nergens vampiertanden vinden, sure, op internet, maar zo nergens in de winkel. En aangezien die prulletjes minder dan 5 euro kosten ga ik er geen verzendkosten van 3.99 voor betalen. Dus iemand enig idee in welke winkels ze deze hebben? Oh btw, met vampiertanden bedoel ik dus zo'n plakbare hoektanden, geen kunstgebitje :Y)

    Om het topic verder useful te houden, wat wordt jij met carnaval?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Bij mij in de stad zit een winkel, Party Eiland, die ze verkoopt. Maar daar heb je niks aan, aangezien je ze dan moet bestellen en daarbij zitten kosten volgens mij.
    En ik vier geen carnaval, ik woon sowieso niet in Brabant of Limburg dusja haha :')

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 15:09 ]

    Ik ken alleen de geerlings die ze zou kunnen hebben (ik weet niet of die winkel alleen zijn vestigingen in Limburg heeft) en nog andere kleine winkeltjes, maar verder ken ik er niet echt.
    Ik vier geen carnaval dit jaar, gelukkig zit ik dan in Frankrijk van een berg te skiën (:

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 15:08 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Midden/Zuid Gelderland doet ook mee aan Carnaval ;3 Maar nee ik weet niet waar je die kunt vinden helaas.. Misschien de plaatselijke feestwinkel? Oh en ik ga als lieveheersbeestje ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Bij Van Doorn hier in Brabant. Ik word weer Alice (in Wonderland), ik twijfel nog of ik er een zombie-Alice van ga maken :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zeeland doet ook mee aan carnaval (in ieder geval het gebied waar ik woon dan toch) (: Ik heb geen idee waar je van die tanden kan vinden, sorry.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Als chauvinistische Limburger zeg ik 'nee'. Ik heb echt totaal geen zin om carnaval te vieren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Als chauvinistische Limburger zeg ik 'nee'. Ik heb echt totaal geen zin om carnaval te vieren.


    That's okay my dear. Ik ben ook niet echt een "echte Limburgse" carnaval vierster.
    ....But vampires ROCK! - WARNING: This comment doesn't involve twilight


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Oh damn, carnaval.. D: En ja, dat zeg ik als Brabander.


    ars moriendi

    Het is op mijn verjaardag, en iedereen gaat carnaval vieren. D: Vind het zelf niet zo veel aan. Heb er niets mee.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Wij vieren hier geen carnaval maar we vieren wel 3 oktober ;D

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 18:33 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik ga als kamermeisje.
    Ik heb alleen geen idee waar je die tandjes kunt krijgen, misschien in een carnavalswinkel? Goochelwinkel ofzo? Wij hebben ze zelf echt al jaren liggen en ik heb eigenlijk geen idee waar ze vandaan komen, sorry. Succes ermee nog! :)


    Bad decisions make good stories.

    Apocalyptic schreef:
    Oh damn, carnaval.. D: En ja, dat zeg ik als Brabander.


    Same here.


    Miep

    Ik verkleed me in niets, de 100 dagen op school zijn al erg genoeg.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 19:13 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Van Doorn ken ik in Veghel (Brabant).

    Ik ga als Tinkerbell :'D Ik moet alleen nog een groen rokje en een strapless, groen topje hebben... -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga een zeer gewaagde keuze maken. Nee grapje. Ik ga dit jaar als brandweer (:

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 19:55 ]


    I still think of the guitar bible.