• Wel, ik zit met een probleem. Ik mag van men ouders niet blijven slapen bij mijn vriendje en ik vroeg me af of jullie tips hebben om hen te overtuigen zodat ik het toch zou mogen.
    We zijn bijna 6 maand samen. Ze kennen hem ondertussen al vrij goed. Ik ben 18, hij 24. Volgende week gaan we samen voor het eerst een weekendje weg. (iets waar mijn ouders helemaal niet moeilijk over gedaan hebben)
    Dus dan zou je denken dat ze er geen probleem mee hebben dat ik ook bij hem thuis zou blijven slapen. Maar dat vinden ze 'onnodig'.
    Hij woont inderdaad niet zo ver dus ik kan 's avonds laat best makkelijk naar huis komen. Maar het is echt niet fijn als je net bijna in slaap aan het vallen bent, warm binnen, om dan terug naar buiten in de koude te moeten enzo..
    Dus als iemand tips heeft om mijn ouders dat te doen begrijpen, let me know!!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik zou even een serieus gesprek aan gaan met je ouders. Want als zij het alleen maar 'niet nodig' vinden dat je daar blijft slapen, waarom doen ze er dan moeilijk over? Als ze het echt alleen maar niet nodig vonden, dan zouden ze die keuze wel aan jou geven. Volgens mij zit er meer achter en misschien is het een goed idee om daar eens over te praten met je ouders.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou even een serieus gesprek aan gaan met je ouders. Want als zij het alleen maar 'niet nodig' vinden dat je daar blijft slapen, waarom doen ze er dan moeilijk over? Als ze het echt alleen maar niet nodig vonden, dan zouden ze die keuze wel aan jou geven. Volgens mij zit er meer achter en misschien is het een goed idee om daar eens over te praten met je ouders.


    Dat idee kreeg ik idd ook al een beetje..


    It's never gonna happen, Guys.

    'Paps, mams, chill. Ik doe 't veilig.' Toen ik dat zei tegen m'n moeder een x aantal jaar terug joeg ik haar de stuipen op 't lijf *lolface*
    Such a mothafucka.


    No growth of the heart is ever a waste

    @Rhyme: die vergelijking van de vriendinnen ga ik eens gebruiken, das echt een goed argument! (want ja, dat mag ik wel hoor) DANKJE!

    En ik denk niet dat het is omdat ze niet willen dat ik seks heb, want dan zou ik niet op weekend mogen, zou ik niet aan de pil mogen. Daar maken mijn ouders zich geen zorgen over, dat weet ik wel. Dus daaraan ligt het alleszins niet...


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy