• Sinds het vakantie is, en ik eindelijk weer mijn kamer voor mezelf heb ben ik van plan om Stand Alones te maken op aanvraag;

    De tot nu toe gemaakte Stand Alones kan je hier vinden! Een abo nemen, zou dus handig zijn.

    Ik schrijf over One Direction, Harry Potter, Jonas Brothers, Twilight, Onbekende Personen, Hongerspelen redelijk wat dus. (:
    Als er iets anders is waar ik over zou moeten schrijven, kan je dat altijd vragen!
    Ik schrijf sowieso níet over Justin Bieber of Tokio Hotel.

    Dus als jij denkt; "Hé, dit lijkt me wel wat!"
    Vul dit hieronder dan even in.

    Korte beschrijving hoofdpersoon: uiterlijk, korte karakteromschrijving, naam, leeftijd.
    Over wie moet het gaan?
    Genre:
    Ideeën?
    Eisen?

    Let op!
    Ik ben géén machine en zal er rond de 1 á 2 per dag schrijven, sinds ik ook nog aandacht wil richten aan mijn andere verhalen. (:

    Wachtlijst:
    Rum - Part one
    Memphis - Word aan gewerkt,
    Claw - Part One
    Tomlinson
    Sanity
    2013
    Onevoice
    ToDoList
    SofieSaade
    Xavi

    Afgerond:
    Roodstrikje, Rum, OffTheRecord, Claw

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 18:55 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    lijkt me gaaf!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Korte beschrijving hoofdpersoon: Melody Kim Johnson, 15 jaar, vriendelijk, liefaardig en heeft een groot hart, verlegen, blond haar, tot haar kin, licht getint, groen-bruine ogen, slank.
    Over wie moet het gaan? Seth Clearwater :9~
    Genre: Fantasy
    Ideeën? -
    Eisen? Zolang het leuk is, vind ik het best.
    (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    naam: Kim Lovegood (Zus van Luna Lovegood)
    leeftijd: 16
    Uiterlijk: Roodbruine krullende haren tot halverwege de rug, 1m64 normale lichaamsbouw en lichtgroene ogen met een donkerbruine rand rond de pupil.
    Karakter: Vrolijk iemand, krijgt iedereen aan het lachen, laat niet graag haar gevoelens zien, valt op bad boys, laat zich niet doen, eeuwige twijfelaar, met momenten een enorme zwartkijker en ziet in iedereen wel iets positief.
    Over wie moet het gaan: Harry Potter - Draco Malfoy
    Genre: Romantiek/Komedie
    Ideeën: Driehoeksverhouding...Kim kiest uiteindelijk na lang twijfelen voor Draco.
    Eisen? Er mag wel een ruzie inkomen tussen Harry en Draco, en ik wil dat er iets grappigs gaat gebeuren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Korte beschrijving hoofdpersoon: uiterlijk; klein, bleek, blond haar & bruine ogen, korte karakteromschrijving; zelfstandig (onafhankelijk), verlegen en ijverig, vindt het erg belangrijk om te studeren, maar vindt het daarnaast ook wel eens leuk om wat actie ondernemen, zoals feestjes, pretparken (achterbanen) etc. naam; Belinda Reid, leeftijd; 18.
    Over wie moet het gaan? Rupert Grint.
    Genre: Romantiek/actie.
    Ideeën? -
    Eisen? Eisen heb ik niet echt, maak er zelf maar gewoon iets leuks van -waar je inspiratie voor hebt (:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 15:09 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Korte beschrijving hoofdpersoon: Sue Wilson, 16 jaar en rond de 1.69 meter. Ze heeft lichtbruin haar en groene ogen. Ze krijgt mensen snel aan het lachen en houdt van zingen. Ze kan níet goed liegen en houdt te snel van mensen. Ze is spontaan, maar kan ook best bot zijn. Ze valt voornamelijk op van die bad boy types.
    Over wie moet het gaan? One Direction - vooral Zayn Malik :9~
    Genre: Romantiek, Komedie.
    Ideeën? Niet echt, it's all yours!
    Eisen? Het is al lief dat je het gaat schrijven, dus ik heb geen eisen. Je mag het je eigen wending geven love. x


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ga nu beginnen met die van Roodstrikje, de rest volgt!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Korte beschrijving hoofdpersoon: Mila18, Klein, mager, stil, dromerig, afwezig.
    Over wie moet het gaan? Louisssss ;d
    Genre:Drama/romantiek.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 16:29 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Everdeen schreef:
    Ik ga nu beginnen met die van Roodstrikje, de rest volgt!

    Jeeh (yeah)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Korte beschrijving hoofdpersoon: uiterlijk, korte karakteromschrijving, naam, leeftijd.
    Evelyne London Caridad.
    Ze heeft lang mooi rood haar en heeft sproeten over haar hele gezicht, ze heeft donker bruine ogen en mooie volle rode lippen. Evelyne is 16 jaar.

    Ze is een rustig meisje, maar kan heel erg hyper worden van chocolade. Ze is heel nieuwsgierig en wil altijd nieuwe dingen leren. Meestal denkt ze dat haar prins zijn weg is kwijt geraakt, waardoor ze er eigenlijk niet echt in gelooft.

    Over wie moet het gaan? Matt Lanter.
    Genre: Romantiek/ fanfic/actie
    Ideeën? geen idee
    Eisen? niet echt.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 16:52 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ever schreef:
    Korte beschrijving hoofdpersoon: uiterlijk, korte karakteromschrijving, naam, leeftijd.
    Evelyne London Caridad
    Over wie moet het gaan? Matt Lanter.
    Genre: Romantiek/ fanfic/actie
    Ideeën? geen idee
    Eisen? niet echt.

    Lieverd, ook uiterlijk, leeftijd en karakteromschrijving xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Korte beschrijving hoofdpersoon: Naomi is vijftien jaar (maar dat mag je best wel wat ouder maken) en heeft kort, donkerbruin en krullend haar. Ze heeft grote, bruine ogen en is nogal mager. Thihi. Naomi is best wel verlegen bij mensen die ze nog maar net kent, maar bij haar vriendinnen is ze één van de luidste. Ze kan absoluut niet tegen stress en is liever lui dan moe. Ze is erg creatief en is meestal met verschillende dingen tegelijk bezig. Het liefste schrijft ze, eet ze en zit ze bij vrienden. Ze is wel erg vriendelijk, maar aangezien ze zo verlegen is, komt het vaak over alsof ze moeite heeft met sociaal contact. En dat is ergens wel zo. Naomi's humeur verandert met de wind en ze reageert altijd (té ) emotioneel. Ze is ook een grote fan van humor.
    Over wie moet het gaan? Uh. (A WILD LIAM APPEARS!) Niall, ik kies jou!
    Genre: Actie, avontuur, romantiek, humor, detectieve, het maakt me echt helemaal niets uit ^^
    Ideeën? Ik geef je helemaal carte blanche, thihi ^^
    Eisen? HAVE FUN WRITING PLEASE.

    Thihi. Ik zit hier nu al als een idioot te grijnzen. Hoe gaat dat zijn als je die stand alone geschreven hebt xd?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 18:31 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Korte beschrijving hoofdpersoon: Elles Davids, 17 jaar. Donker bruin haar, bruine ogen. Ze is zeer naturel.
    Ze is een verlegen meisje, maar toch met een goed gevoel voor humor. Ze doet graag geheimzinnig. ze experimenteert ook veel te veel met spreuken en houdt van vliegen. Ze zit ook namelijk bij het Quidditch team als Chaser.
    Over wie moet het gaan? Fred Weasley
    Genre: Verboden liefde?
    Ideeën? Iets met een pijnlijk verleden?
    Eisen? Leef je uit (;

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 18:38 ]


    Forlife.

    Korte beschrijving hoofdpersoon: Joyce is 17 en op 18 December wordt ze 18. Joyce is vrij sociaal en vriendelijk meisje. Ze trekt zich weinig aan van wat andere van haar denken. Ze geeft alleen maar om wat haar vriendinnen van haar denken. Joyce houdt wel van een beetje gek doen en schaamt zich daar ook niet voor. Ze staat vaak voor mensen klaar en kan absoluut niet tegen liegen of oneerlijkheid. Als ze ruzie heeft, zal ze nooit haar hoofd in het zand steken. Nee, ze maakt diegene waar ze ruzie mee heft gek met bijdehante opmerkingen en vooral heel rustig blijven.
    Over wie moet het gaan? Niall
    Genre: Drama, Romantiek, Fanfiction.
    Ideeën? Dat ze eerst heel veel ruzie met Niall had?
    Eisen? Dat je net zo goed schrijft als dat je altijd doet. ;]


    To live doesn't mean you're alive

    Korte beschrijving hoofdpersoon:
    naam: Eliane Eprics
    uiterlijk,
    korte karakteromschrijving: Eliane is een verlegen meisje met een passie voor muziek. Ze is soms wat naief maar kan het met de meeste mensen wel goed vinden. Ze is betrouwbaar maar ook erg koppig. Ze word als creatief en aantrekkelijk beschreven al vind ze zichzelf nou niet zo bijzonder.
    leeftijd: 16
    Over wie moet het gaan? Peeta van de hongerspelen (A)
    Genre: Drama, Romantiek,
    Ideeën? leef je uit!
    Eisen? Liefde actie en drama graag een happy ending (A)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 12:25 ]

    Korte beschrijving hoofdpersoon: Jana Copá, Spaanse nationaliteit, 16 jaar oud, ze heeft als huisdier een tijgertje Zambo en ze staat vooral bekend voor haar lange rode krullen
    Over wie moet het gaan? Zayn Malik
    Genre: Romantiek en komedie
    Ideeën? Sorry, ik heb vandaag echt níks inspiratie..
    Eisen? Leef je uit zou ik zeggen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.