• Ik las dit:

    Taylor Swift en Harry Styles vormen weer een liefdesstel. Het jonge duo legde de discussie die ontstaan was tijdens hun nieuwjaarsvakantie op de Caraïben bij. Naar verluidt zullen ze volgend weekend opnieuw samen hun opwachting maken tijdens de NRJ Music Awards in Cannes.

    Rest van het Artikel vind je hier

    Nooooooo.. :(
    En dan heeft Taylor ook nog een lied over hem geschreven.. --'
    Maarja, ben wel blij voor hun ;p


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    BiebsStyle schreef:
    Nooooooo.. :(
    En dan heeft Taylor ook nog een lied over hem geschreven.. --'
    Maarja, ben wel blij voor hun ;p

    Heeft ze een liedje over hem geschreven?

    Weet je wat ik heb gelezen over hun? Helemaal niets. En dat wilde ik graag zo houden, totdat ik jouw topic titel zag. Likud heeft opnieuw de verkiezingen in Israël gewonnen, er waren(/zijn) aanslagen in Irak, Obama is beëdigt, er zijn wel interessantere dingen te lezen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Krijgen we dat gezeik nou weer? Ik dacht dat we daar eindelijk van af waren. Sorry maar met dat Haylor gedoe heb ik het nu wel even gehad.


    Physics is awesome

    Hadden ze dan ruzie? O.o Net als zijn Justin Bieber & Selena Gomez nu eigenlijk uit elkaar of niet? Die shit valt echt niet meer te volgen tegenwoordig xd


    effort never betrays you

    Weet je, als het je niet interesseert reageer je hier toch gewoon niet op? (: Niemand heeft je verplicht om hierop te reageren en het hier volspammen met 'oh no dat gezeik weer" etc heeft weinig zin -just sayin'

    Anyway, ik heb vandaag nog gelezen dat ze uit elkaar zijn? in de Joepie, haha dus dat is vrij onbetrouwbaar maar ik heb wel ook gelezen dat Harry samen zou zijn met een Cara?

    NOOOOOOOOO :O


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry is blijkbaar net gespot met Caroline Flack.
    Naar het schijnt gewoon vriendschappelijk, maar wie weet...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb het een paar uur geleden ook gelezen, vanaf dan ging alles mis, lol.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Panday schreef:
    NOOOOOOOOO :O


    Vatican Cameos

    Don't believe it. Ik geloof het pas als ze écht weer samen gespot worden.


    Miep

    jamesarthur schreef:
    Hadden ze dan ruzie? O.o Net als zijn Justin Bieber & Selena Gomez nu eigenlijk uit elkaar of niet? Die shit valt echt niet meer te volgen tegenwoordig xd

    Justin Bieber en Selena zijn uit elkaar ja. Maar guys, Harry date elke week met een ander, dus je kan hier echt niets op baseren, hahaha. En ze zeggen dat 'I Knew You Were Trouble' over Haz gaat, but I'm not so sure 'bout that.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    I Knew You Were Trouble gaat over John Mayer, dat heeft ze zelf gezegd... En ik denk dat, als het aan is, het zo weer uit is. Mijn mening.


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Okay.
    Dolletjes.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 18:52 ]


    Life is hard and then we die

    SoConfused schreef:
    I Knew You Were Trouble gaat over John Mayer, dat heeft ze zelf gezegd... En ik denk dat, als het aan is, het zo weer uit is. Mijn mening.


    Ik las net op twitter dat Taylor zou hebben getweet dat ze in London voor een fotoshoot is dus.


    Physics is awesome