• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik haalde mijn schouders op en keek rond. ''Ik weet niet. Misschien KFC?'' Ik wenkte naar de KFC een paar honderd meter verderop en zuchtte. Aan de ene kant was ik gewoon doodop en wilde lekker in mijn bed liggen. Ik was moe, maar wilde niet naar bed. Oké, dat was vaag tegenover de zin die ik eerder dacht, maar ach ja.

    [Ugh. Spierpijn en koppijn D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Ik knik en schuif het bord iets meer naar het midden van de tafel zodat we het er niet per ongeluk van af kunnen stoten. Ik glimlachte toen Louis zijn arm om mijn middel sloeg en lief keek ik hem aan. 'Lou, we kunnen niet teveel overdrijven, hè, er hangen altijd nog camera's in en rondom het huis. We moeten het wel wat bescheiden houden, denk ik.' En dit was nog niet eens een echte smoes, die camera's waren er sowieso.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Ik zat bij KFC, een kwartier geleden was ik vertrokken, gewoon lopend. Net toen ik naar buiten liep, zag ik Mackenzie en Liam. 'Hé! Lee, Mackenzie!' riep ik vrolijk. Mensen keken me even raar aan maar ik negeerde ze. Vrolijk ging ik voor Liam en Mackenzie staan.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Louis Tomlinson

    'Lou, we kunnen niet teveel overdrijven, hè, er hangen altijd nog camera's in en rondom het huis. We moeten het wel wat bescheiden houden, denk ik.' Ik zucht een beetje geiriteerd. Harry en ik hadden sex gehad onder een deken terwijl er alsnog camera's waren maar we mochten niet een feestje geven? 'Best..' Zeg ik en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. Eigenlijk woog Harry niet zoveel, althans niet als hij zo op mijn schoot zat.

    Harry Styles.
    Ik slaakte een vertederend geluidje als Louis zijn hoofd op mijn borstkas neerlegd en liet mijn hand rustig door Louis' haren strelen. 'Kom op, Lou. Ik bedoel het niet slecht, wie weet wat de mensen van ons gaan denken als ze ons een feestje zien geven.' Ik beet zachtjes op mijn lip en keek naar mijn hand die door Louis' haren heen ging.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Kom op, Lou. Ik bedoel het niet slecht, wie weet wat de mensen van ons gaan denken als ze ons een feestje zien geven.' Ik knik en sluit mijn ogen als Harry met zijn vingers door mijn haar gaat. Van kleins af aan werd ik daar slaperig en rustig van. Misschien doet ie het daarom wel? 'Maar wat kunnen we dan wel doen?' Mompel ik slaperig en nestel mijn hoofd nog dichter tegen hem aan. Niet dat dat kon, het leek meer alsof ik hem kopjes gaf zoals je katten wel eens ziet doen.

    Harry Styles.
    Ik merkte dat hij zich slaperiger ging voelen en stopte direct met mijn hand door zijn haren te halen en sloot deze om zijn middel. 'Ik heb totaal geen idee, Lou, we kunnen met zijn allen een film kijken?' Op dit moment vond ik de camera's verschrikkelijk, je kon niets doen wat je zelf wilde. Ik kon niet eens gewoon normaal seks hebben met Louis.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik kijk op als Harry zijn arm rond mijn middel legt.' Ik heb totaal geen idee, Lou, we kunnen met zijn allen een film kijken?' ik kijk op en knik. 'dat vind ik ook wel een goed idee.' zeg ik en haal een hand door zijn krullen. 'maar dan moeten we iedereen wel hier krijgen' zeg ik

    Harry Styles.
    Gelukkig was Louis het met me eens en ik slaakte een geruststellende zucht. 'Mooi.' Ik glimlachte toen ik zijn hand door mijn krullen voelde, maar ik trok ik een pruillipje toen hij er daarna weer mee stopte. 'Nou, Lou, ga door...' Ik giechelde en had al een ideetje. 'Nou, we kunnen schreeuwen...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [@ Jolene, Zou je met Douglas willen reageren? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (heb ik dat nog niet gedaan? Ö sorry! Waar kan ik de reactie vinden?)

    [Ik heb hem nog een keer op de vorige pagina gezet, geeft niet (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas Booth

    Penelope zegt dat ik lief ben en ik glimlach als antwoord. Wanneer ik vraag welke film het is antwoord ze met een glimlach. 'Eh, Kate and Leopold. Ik hoop dat je het niet erg vind,' Ik haal mijn schouders op. 'Ik kan er wel mee leven denk ik zo.' Antwoord ik en laat mijn hoofd tegen dat van haar rusten als ze haar hoofd op mijn schouder legt. De film begint en ik neem een slok water uit het flesje dat ik onderandere mee genomen had.

    Louis Tomlinson

    'Nou, Lou, ga door...' Ik schiet zacht in de lach en ga weer met mijn vingers zachtjes door de krullen in zijn nek. 'Nou, we kunnen schreeuwen...' Opnieuw schiet ik in de lach. 'Dat zou slecht voor onze ooh zo geliefde one direction stemmetjes zijn denk je niet?' Grijns ik en druk een kusje op zijn wang. 'Maar het brand alarm zal ook wel werken denk je niet?'

    Harry Styles.
    Ik slaak een tevreden geluidje als Louis weer door gaat en kijk hem bedenkelijk aan. 'Ach ja, zou dat veel uitmaken?' Ik tuit mijn lippen iets en maak een sissend geluidje. 'Misschien inderdaad beter van niet.' Ik glimlach als hij een kusje op mijn wang drukt. 'Maar het brand alarm zal ook wel werken denk je niet?' Een vrolijke lach verlaat mijn mond en ik knik. 'Dat denk ik wel, maar denk je dan niet dat de brandweer dan langs komt?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Hij glimlach als ik een kus op zijn wang druk. 'Dat denk ik wel, maar denk je dan niet dat de brandweer dan langs komt?' Ik haal mijn schouders op. 'We hebben toch zo'n rook alarm? Dat ding gaat bij mij thuis al af als ik toast maak.' Grinnik. 'Dus als we er een sigaret of iets onder houden dan gaat dat ding alleen heel hard piepen maar word de brandweer niet gebelt.' Leg ik uit. 'Maar we kunnen ze ook gewoon een berichtje sturen.' Zeg ik en haal mijn schouders op.