Ik ging vroeger na het sporten wel eens onder de zonnebank, zodat ik geen bleekscheet werd en mijn bruine kleurtje een beetje hield. Niet dat het heeft geholpen, maar goed.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
mee eens MAAR het kan ook zijn dat die man heel erge last hebben van zonnen allergie en daarom alvast voor bruinen waardoor het minder is als ze dadelijk ze zon weer in moeten.
Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.
oneens, ik vind dat iemand lekker zelf moet weten of 'ie onder een zonnebank wil liggen of niet, maakt niet uit als het een man is, maar ik vind het wel lelijk als je er teveel onder ligt. dat je oranje wordt ofzo. haha
Oneens. Als mannen in de zon zitten en daardoor een mooi kleurtje krijgen maakt niemand daar toch een opmerking over? Dat vind ik precies hetzelfde als onder de zonnebank gaan om een mooi kleurtje te krijgen, hoor.
"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein