Square schreef:
Sorry, maar wat een onzin. x') Ik bedoel, ik vind zonnebanken ook onzin, maar als een man ze graag wil gebruiken moet hij dat helemaal zelf weten. Dat maakt hem echt niet meteen 'verwijfd'.
Oneens, het is immers niet gezegd dat ze voor een leuk tintje onder de zonnebank gaan.
Ik ken ook een kerel die onder de zonnebank gaat vanwege zijn acné omdat niets anders lijkt te helpen.
De dokter schreef het hem voor en het lijkt toch al wat te helpen.
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.
Square schreef:
Sorry, maar wat een onzin. x') Ik bedoel, ik vind zonnebanken ook onzin, maar als een man ze graag wil gebruiken moet hij dat helemaal zelf weten. Dat maakt hem echt niet meteen 'verwijfd'.
En dit, beste mensen, is een voorbeeld van vooroordelen, discriminatie en seksisme
Ze moeten het zelf maar weten, zolang ze een ander er maar niet onder dwingen
Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen
katl1 schreef:
En dit, beste mensen, is een voorbeeld van vooroordelen, discriminatie en seksisme
katl1 schreef:
Idd.
It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki
Gipsy schreef:
Oneens, het is immers niet gezegd dat ze voor een leuk tintje onder de zonnebank gaan.
Ik ken ook een kerel die onder de zonnebank gaat vanwege zijn acné omdat niets anders lijkt te helpen.
De dokter schreef het hem voor en het lijkt toch al wat te helpen.
Idd!e rzijn gewoon redenen dat het zelfs goed voorje kan zijn
En daarbuitenmoeten ze het zelf maar weten...
'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand
zonnenbanken zijn er niet alleen voor vrouwen, ze zijn niet bedacht met het idee dat alleen vrouwen ze gaan gebruiken en zowel mannen als vrouwen hebben het recht om een zonnebank te gebruiken, dus oneens.
katl1 schreef:
Eh nee want er is niks mis met verwijfd zijn. Ik bevooroordeel, discrimineer etc ze niet maar ik vind het wel een beetje verwijfd.. ik heb verder niks tegen die mannen zelf.