• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:43 ]


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    Sinds xFactor kookte ik altijd, en ik kon het goed ook. 'Jeey! Oké, kom mee' zei ik blij en ik trok Mackenzie mee naar de keuken, die niet zo ver lopen was. Er was niemand. Mooi. Ik pakte alles uit de kasten en begon er een beslag van te maken, alhoewel ik al snel helemaal onder het beslag zat.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Grinnikend strijk ik even over mijn kleding/
    Ik kijk op als de deur open gaat en ik twee jongens zie waarvan ik er een herken van The Wanted.
    "Ohw my goodie" mompel ik zacht als ze in onze richting lopen.
    Ik was er nog steeds niet aangewend dat ik beroemd was en beroemde mensen mocht ontmoeten.
    Ik bleef gewoon mezelf, bescheiden lief en gek.
    "haaaaaaaaaaaaaaaay Mackenzie Foy aangenaam" zeg ik vrolijk.
    "wie gaat er mee cupcakes maken?" vraag ik grijnzend aan ze


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Weer rende ik terug. 'Mackz! Ik zit al helemaal onder en ik ben nauwelijks begonnen!' jammerde ik. Ik had mijn lievelingsoutfit aan, dus die moest maar in de was. Ik zag ineens twee jongens. 'Zie jij hun ook?' vroeg ik aan Mackenzie. Ik liep naar de jongens en begon te tasten aan hun haar en gezicht. 'Ja, ze zijn echt! Ik hallucineer niet!' juichte ik zachtjes. Nu trok ik alle drie de mensen mee naar de keuken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Ik begin heel hard te lachen als Cher onder zit en de jongens begint aan te tasten.
    Lachend loop ik naar het beslag en schud mijn hoofd.
    Lachend ga ik verder waar ze gebleven was en kwak er suiker in, natuurlijk het dubele van wat erin moet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik sluip langs Mackenzie, pak uit het kastje een pak bloem en maak die open. Heel de inhoud gooi ik in een bak, breek zo'n vijf eieren en giet een half pak melk erin, geen idee wat ik aan het maken was. Ondertussen deed ik er een scheutje blauwe kleurstof bij zodat het helemaal blauw werd. Ondertussen tilde ik de kom op en sloop naar één van de jongens, wie ik herkende uit The Wanted en goot de smurrie over hem heen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nathan James Sykes
    Ik word betast en meegesleurd. "Oh, hier is de keuken." Beau knikt grijnzend. "Sukkel..." Hoor ik hem mompelen. Ineens krijg ik een laag zooi overme heen. Ik raak het aan en zie dat het blauw is. "Wat is dit?" Vraag ik redelijk kalm waarna ik me omdraai en Cher zie. "Waar heb ik dit aan te danken? Jij betaste mij hoor!" Ik pak een kom en gooi er twee complete eieren in, een half pak bloem, alles wat in mijn haar zit en maak er troep van. Ik loop naar Cher toe, maar gooi het niet over haar heen. "Alsjeblieft." Langzaam giet ik het over haar heen. Ik grijns en schud mijn hoofd zoals honden doen, zodat alles op Cher komt. "X-jes Nathan." Grijns ik waarna ik naar Beau loop en hem een high-five geef.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mackenzie Foy
    Als ik alles in de vormpjes giet duw ik ze heel snel de oven in voor ze dadelijk gegooid werden.
    Ik draai me om en begin keihard te lachen om Nathan en Cher.
    "smurven" schreeuw ik lachend uit.
    Ik rolde bijna over de grond van het lachen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Jij gaat eraan, Sykes' sis ik als ik ineens zijn naam weer weet. Nathan was echt heel aardig, maar nu was het oorlog. Snel pakte ik een spatel, een lege kom, een dozijn eieren en slagroom. De kom zette ik op mijn hoofd, met de spatel tastte ik om me heen, twee eieren brak ik op Nathan's hoofd en ik draaide hem om, waarbij ik slagroom letterlijk in zijn neus spoot. Lachend rende ik weg en pakte een pan, om die als schild te gebruiken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    "en dan noemen ze mij kinderlijk"roep ik uit.
    Grijnzend pak ik een pak melk en scheur het open.
    Grijnzend doe ik alsof ik naar Nathan ren maar ik kieper de pak leeg over Beau en kijk hem uitdagend aan terwijl ik mijn haar in 5 seconden in een snelle dot doe.
    Sorry kleding.
    Ik proest het uit om Beau die onder de melk stasat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Beau Peter Brooks
    Ik grijns op Nathan's actie, vervolgd door Cher. Waarna Nathan weer in de aanval komt en op haar springt. Ze vallen op de grond en Nathan schud voor de tweede keer alles over zich heen naar Cher. Dit keer is het goed raak, Cher kan geen kant op. Hij gooit nog wat bloem en suiker over haar heen en staat op. "Geen cupcakes, wel koekjes." Grijnst hij. Ik krijg melk over me heen en kijk naar Mackenzie. "Dat deed je niet..." Snel pak ik alles wat ik pakken kan en gooi het over Mackenzie heen. Ik klim op het kookeiland en schop alles eraf waardoor het alle kanten op vliegt. Ik spring eraf en open de koelkast. Damn it! Geen drank.... Ik pak wat fruitsap en giet het over Mackenzie. "Zo beter?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mackenzie Foy
    Lachend shud ok mijn hoofd 'dat deed ik niet' onsxhuldig keek ik hem aan.
    Hij smeet met wat spullen en gooit een pak sap over me. 'gatsie'roep ik hard.
    Ik vindt biet meer wn ren snel naar mijn kamer.
    Lahend loop ik terug en spuiy mijn tnadpata leef op hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Dit keer gilde ik alles bij elkaar. Toen ik ophield, veeg ik langs mijn wang en stopte het in mijn mond. 'Mmh, lekker' glimlachte ik. 'Mackenzie! Oh, dat krijg je er nooit maar uit!' schaterlachte ik. Ik greep naar mijn broekzak waar ik nog net mijn iPod kon redden. Snel zette ik de muziek op zijn aller hardst. Ik typte wat in en kwam aan bij het liedje Gangnam Style. Het was al een paar maanden oud, maar ach. Hij bleef leuk. Snel ging ik op het keukenkastje staan en sprong op Nathan. Mijn hakken schopte ik ondertussen uit en ik had de chocoladesaus meegegrepen. Ik spoot Nathan onder de chocoladesaus en keek tevreden. Snel schreef ik "Cher" op zijn wang.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nathan James Sykes
    Ik zucht en kijk naar Cher. "Moet die chocola? Mijn haar is toch al bruin genoeg?" Ik keek naar de druppel die over mijn haar naar beneden valt. Als ze nog is wat schrijft kijk ik lichtelijk geiriteerd. "Lees voor, wat heb je geschreven?" Ik mak de chocoladesaus en giet het in mijn mond. Beau krijgt ondertussen tandpasta over zich heen. Ook hij kijk grijnzend naar mij. Ik knik en we tellen in ons hoofd tot drie. "Go!" Roep ik. We pakken allebei een bus slagroom en spuiten het over de meisjes. Ik mak twee kersen en gooi er eentje naar Beau. We zetten het op het puntje van hun hoofd en schieten in de lach.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Cher Lloyd

    'Er stond Cher, jij goevoelloze pinda' giechelde ik. Ik tok één wenkbrauw op en keek naar de jongens. 'Moest dat nou? Echt waar? Net nu mijn haar weer lang is?' vroeg ik hen. Zuchtend schudde ik mijn hoofd en keek ineens blij. 'Ik heb ze al meer dan een kwartier niet mee gehoord! Misschien heel vandaag niet meer!' zei ik blij. Die stemmen waren gelukkig niet meer te horen, maar morgen zou alles opnieuw beginnen. 'Nu moet ik gaan douchen!' Eigenlijk schaamde ik me een klein beetje bij Mackenzie. Zij had een mooi Amerikaans accent. En ik? Ugh. Brits.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."