• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    •*• Lululu •*•

    En blijkbaar is er avondeten geweest, waarvan ik niks weet. Want oh ja, ik heb eieren gegeten SINDS FUCKING 5 UUR GELEDEN! Heb ik dan nog geen honger, bende kippen? .____. Laat het dan maar zo hoor, I hate you, end of story.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 19:23 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Of ik ben de laatste tijd gewoon vet (snel) geïrriteerd of mensen hier worden met de dag dommer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    You think you're so clever..


    26 - 02 - '16

    Okeeeeee, wtf heb ik nu weer gedaan? XD
    Dat was niet helemaal de bedoeling. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Neeee!! Ik kan echt wel huilen nu... (no_chears)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Cry, all I can do is cry.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Barnabas schreef:
    Okeeeeee, wtf heb ik nu weer gedaan? XD
    Dat was niet helemaal de bedoeling. :'D

    Jij maakt me altijd zo nieuwsgierig met de dingen die je post haha. :Y)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Jij maakt me altijd zo nieuwsgierig met de dingen die je post haha. :Y)

    I second that.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    (...)
    Jij maakt me altijd zo nieuwsgierig met de dingen die je post haha. :Y)

    Haha inderdaad!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    To ask or not to ask?
    That's the question.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En plots zit ik in een emotionele dieptepunt. Handig als je voor een week alleen op je kot zit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kan wel fucking door de grond zakken. Niet een seconde kunnen jullie je eens redelijk opstellen tegenover mij en m'n broertje. Jullie begrijpen niet dat jullie hem onder een gigantische druk zetten. En dan moet ik ook nog eens skype afsluiten omdat jullie per se een fucking discussie moet houden. Wacht maar tot ik een keer niet meer wakker wordt, dan zullen jullie eens spijt hebben.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 21:31 ]


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Ik kan wel fucking door de grond zakken. Niet een seconde kunnen jullie je eens redelijk opstellen tegenover mij en m'n broertje. Jullie begrijpen niet dat jullie hem onder een gigantische druk zetten. En dan moet ik ook nog eens skype afsluiten omdat jullie per se een fucking discussie moet houden. Wacht maar tot ik een keer niet meer wakker wordt, dan zullen jullie eens spijt hebben.
    Laten we hopen dat dat laatste voorlopig even niet gebeurt nog he :) Het komt vast wel goed met de tijd ;)


    Life is hard and then we die

    Meh, ik wil slapen maar ik wil ook LotR afkijken, alleen duurt die nog twee uur...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Just kill me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.