• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    •*• Lululu •*•

    F*ck.


    •*• Lululu •*•

    Maar ik moet blijven lachen, dat moet gewoon.


    •*• Lululu •*•

    Snow, nobody likes you.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Roche schreef:
    Snow, nobody likes you.

    Nobody.


    •*• Lululu •*•

    Roche schreef:
    Snow, nobody likes you.

    Snow, I like you, because people hate you en omdat ik nu niet word nat geregend. Ik heb veel liever sneeuw dan regen :Y)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roche schreef:
    Snow, nobody likes you.

    I like snow. ;].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Roche schreef:
    Snow, nobody likes you.

    Okay, almost nobody then! Hahahaha. :'D


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik voel me kutterde dan kut.. En het enige wat ik wil is met mijn vriend praten maar die heeft geen tijd voor me. En ik vind hem nogal irritant deze week.. Ik ben zo''n slechte vriendin. :( Meeeeeeeeeeeeeh. Ik haat dit gevoel


    -

    Wat ben ik blij dat ik morgenvroeg met mijn broer mee kan rijden. Dan ben ik in ieder geval op tijd op school voor mijn tentamen!
    Met deze sneeuw wordt het openbaar vervoer helemaaal niks.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Waarom zie je niet in dat je gedrag van gisteravond jaloezie is? Elke keer als ik close ben met die jongen ga je depressief doen. Gisteravond wilde je hem zelfs bijna in elkaar slaan. Waarom zie je het niet? Waarom ben je zo blind? En vooral, waarom blijf ik wachten? Misschien omdat ik geluk wel met m'n ogen dicht herken... nu jij nog. Ik blijf wachten.


    Life is hard and then we die

    Fuck everything and everyone.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genius schreef:
    Ik voel me kutterde dan kut.. En het enige wat ik wil is met mijn vriend praten maar die heeft geen tijd voor me. En ik vind hem nogal irritant deze week.. Ik ben zo''n slechte vriendin. :( Meeeeeeeeeeeeeh. Ik haat dit gevoel


    Je bent vast geen slechte vriendin, ieder meisje met een vriend heeft dit wel eens lijkt mij. En ik ken je gevoel denk ik..


    26 - 02 - '16

    ARGH.


    26 - 02 - '16

    Wanna kill some people.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genius schreef:
    Ik voel me kutterde dan kut.. En het enige wat ik wil is met mijn vriend praten maar die heeft geen tijd voor me. En ik vind hem nogal irritant deze week.. Ik ben zo''n slechte vriendin. :( Meeeeeeeeeeeeeh. Ik haat dit gevoel


    Kinda the same...


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''