• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    •*• Lululu •*•

    Something feels not right..

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 18:54 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Was ik druk aan het werk, komt er een behoorlijk aantrekkelijke meid binnen. *Radio begint meest gay-ste liedje ever te spelen* Toen liep ik de hele tijd met een bigsmile rond. c;


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Op zo'n moment hou ik echt van schrijven (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    We zijn uit elkaar gegroeid. Dat zie ik nu pas in.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Nou lukt het niet meer. ):


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Fuik, inga toch niet verliefd op hem worden nu ik weet dat we dezelfde hobby hebben?...


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik weet het echt niet meer. Ik raak mensen kwijt..

    Slither goes Folklore. Sws dat mensen daar niks van gaan snappen. ;D (als je het echt wilt weten: het is een liedje.)

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 22:07 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb de laatste tijd zoveel angst en opgekropte gevoelens, en ik heb totaal geen idee wat de oorzaak hiervan is.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ugh, een koortsblaas die maar niet verdwijnt. En het feit dat ik ziek aan het worden ben. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pot.. Ik wil niet huilen of tranen die soms over mijn wangen lopen van de pijn die niemand kan zien. Ik haat het, waarom kon ik niet anders zijn,. Het zien van hem doet mij al pijn omdat ik weet dat het nooit wat word. Het doet pijn als ik vrienden met elkaar hoor lachen omdat je weet dat ze echt vrienden zijn. Het doet pijn om te zien, dat ik het lachen met vrienden mis. En het enige houvast wat ik heb is mijn familie, waar ik om geef maar waar ik mij ook om kan irrieteren. Waarom doet het pijn. Hele dag door moet ik aan allelei dingen denken. Wou dat het vrolijker was.

    Damn, ik kan echt weer huilen als ik dit lees. Waarom doe ik mezelf dit aan?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    ASTRONAUTx schreef:
    Was ik druk aan het werk, komt er een behoorlijk aantrekkelijke meid binnen. *Radio begint meest gay-ste liedje ever te spelen* Toen liep ik de hele tijd met een bigsmile rond. c;


    Wat schattig o 3o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Don´t even try to take this wapon from me. I like you more and more the less that you breath.


    Bad decisions make good stories.

    Fuuuuu, ik moet toch straks niet wéér mijn amandelen laten weghalen? :C


    "Well, well. Look who we've got here!"