Ha! Die middelvinger hebben jullie verdiend, stuk voor stuk! En ja, Yo'ke, jij hoort er ook bij! Hard om zoiets je vlam toe te wensen, maar ik ga er geen uitzondering voor maken!
Ik weet al maar te goed dat jongens er achter staan met de puberteit en ik begrijp dat wel, maar ik kan die excuus echt niet meer aanhoren. Het kan toch mogelijk zijn om jullie kinderachtig gedrag een klein beetje tegen te houden? Het is niet alleen voor mij irritant, maar voor de anderen van de klas, dus jullie zijn echt niet stoer als jullie met mensen lachen die met iets niet goed overweg kunnen. Wat zeg ik? Het is in één woord verdekke zielig!
Ik hou mijn hart al vast voor het vijfde middelbaar... als jullie dan nog niet "veranderd" zijn ('s gek doen mag, maar kom... hoe jullie het doen, komaan zeg!), dan zit ik sowieso de handen in de haren en ik denk niet dat ik de enige zal zijn. Ik denk niet dat twaalf-jarigen in dat jaar toegelaten zijn hoor, wat denken jullie zelf?
Het ritueel: "negeer ze en laat ze lekker doen!" werkt NIET altijd, want sommigen zijn écht onverzettelijk, zelfs als je hen negeert!
[ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 16:59 ]
Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.