• Like, omg.. Heb hier geen eens woorden voor :'D en dat in een negatieve manier :x

    Wat vinden jullie?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik vind niks. Maar een vriendin van me wil er dolgraag heen en ik heb beloofd mee te gaan. Fml :'D


    -

    Genius schreef:
    Ik vind niks. Maar een vriendin van me wil er dolgraag heen en ik heb beloofd mee te gaan. Fml :'D



    Das idd wel kut dan D:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik quote mezelf even: "Wat een graftakke, huppelkutten kutfilm."
    Excuses voor mijn charmante taalgebruik. (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    Ik quote mezelf even: "Wat een graftakke, huppelkutten kutfilm."
    Excuses voor mijn charmante taalgebruik. (krul)



    You just read my mind, haha. :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik las verliefd op pizza..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Ik las verliefd op pizza..



    HAHAHA X'D
    Nouja, creatief haha. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 22:30 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    OMG...DIE SCHOEN >< zie je wel dat vrouwen op hakken gevaarlijk zijn? ><

    Maarem...dat zou nooit een film zijn die ik in de bios zou kijken. Misschien als ik eens een "faal-movie-avond" wil, maar daar ga ik geen geld aan uitgeven.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik weet nog niet wat ik er van vindt. Aan de ene kant lijkt hij me wel leuk, maar aan de andere kant... tja... Jan Kooiman en Jim Bakkum enzo zitten erin en die mensen vind ik zo nep!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga dus nooit naar Ibiza.


    i put the fun in funeral

    Natuurlijk, het is geen kwaliteitfilm, maar het zou heus wel leuk zijn voor een avondje hoor. :')


    Tell me about it, stud.

    Gewoon het feit al dat de halve GTST cast erin speelt. *facepalm


    #WWED - What Would Emma Do?

    Licet schreef:
    Ik las verliefd op pizza..


    26 - 02 - '16

    Aan Nederlandse films besteed ik sowieso mijn geld en tijd liever niet. Zonder de trailer te hebben gekeken kan ik al zeggen dat ik het niets zal vinden.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel


    quidquid excusatio prandium pro

    Simone Kleinsma jeeeeeeej! :D


    Life is hard and then we die