• Ja jongens, ik had een vraag (cat)

    Nu onze geliefde Gio weggaat uit het NL's elftal (:(), wie volgt hem dan op als aanvoerder? Weet iemand dat?
    Ik hoop Dirk Kuyt:Y)

    Ik zou het niet weten.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Geen flauw idee, maar ik denk Mark Van Bommel.


    we've only said goodbye with words

    Ik denk Mark van Bommel.

    Nee, het wordt niet Mark



    Ik denk dat Dirk een goeie kans maakt. Hij heeft zichzelf echt bewezen als een ervaren, goede speler zonder attitude dit WK. Ik vind dat hij het verdient.

    Muslera schreef:
    Nee, het wordt niet Mark



    Ik denk dat Dirk een goeie kans maakt. Hij heeft zichzelf echt bewezen als een ervaren, goede speler zonder attitude dit WK. Ik vind dat hij het verdient.


    Dan denk ik wel dat Dirk een kans maakt, als Mark het niet wordt.


    we've only said goodbye with words

    Toen Gio eruit moest gaf hij zijn aanvoerdersband aan Van der Vaart. Dus Rafael kan het ook worden?


    Music is the new sex

    Unusual schreef:
    Toen Gio eruit moest gaf hij zijn aanvoerdersband aan Van der Vaart. Dus Rafael kan het ook worden?


    Daar heb je een punt.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik wil van Bommel. ):
    En ja wat Unusual zegt, toen gio eruit ging kreeg rafael zijn band, dus mss word hij het?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 11:05 ]


    Smiling but close to tears.

    Taken schreef:
    (...)

    Daar heb je een punt.


    we've only said goodbye with words

    Unusual schreef:
    Toen Gio eruit moest gaf hij zijn aanvoerdersband aan Van der Vaart. Dus Rafael kan het ook worden?

    Scherp. Ik hoop eigenlijk wel dat het Dirk wordt, want hem gun ik het het allermeeste.

    Muslera schreef:
    Nee, het wordt niet Mark



    Ik denk dat Dirk een goeie kans maakt. Hij heeft zichzelf echt bewezen als een ervaren, goede speler zonder attitude dit WK. Ik vind dat hij het verdient.


    Ik ook. En mijn oma zou in de zevende hemel zijn omdat 'Haar Kuytje' zich dan helemaal bewijst. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Muslera schreef:
    (...)
    Scherp. Ik hoop eigenlijk wel dat het Dirk wordt, want hem gun ik het het allermeeste.


    Hope goes lost but never dies.

    rafael van der vaart

    in finale toen gio eruit ging werd rafael de aanvoerder daarom denk ik hem


    (Be)lieve in (you)rself

    AK47 schreef:
    (...)

    Ik ook. En mijn oma zou in de zevende hemel zijn omdat 'Haar Kuytje' zich dan helemaal bewijst. ;D

    Haha, hier vind iedereen Kuyt ook al geweldig =')

    Muslera schreef:
    (...)
    Haha, hier vind iedereen Kuyt ook al geweldig =')

    Is hij ook.
    Men, hij is misschien niet de meest technische.
    Zijn werkkracht is enorm.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.