• Tijdens Duits was ik een verhaallijn aan het neerpennen terwijl we eigenlijk aan een Duitse brief moesten werken -slecht slecht ik weet het haha.='D- en de leraar had ook nadrukkelijk gezegd dat we aan de brief moesten werken of dat we anders eruit gezet zouden worden. Nou goed hij liep bij mij langs en zag een proefwerkblaadje onder mijn schrift liggen. Dus hij vroeg wat dat was, ik het snel opvouwen en zeggen "niks, ik ben nog bezig." *wijst naar schrift* en toen zei hij dat ik het maar moest wegstoppen en dat het anders van hem was. Lol als hij dat had gelezen.....ik was door de grond gegaan.='D Het was een verhaallijn voor een Larry dus ja.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    Daarom schrijf ik dus niet op school. :'D


    Bad decisions make good stories.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hilarisch.x)


    Diezelfe leraar zat een keer achter ons terwijl wij les hadden van een stagiair en zei plotseling 'jonguh, ben je bitch niet.' Dat was ook grappuf


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Duits, een vak waar al die dingen altijd gebeuren. De laatste keer kregen wij chocolade in die les en viel mijn vriendin van haar stoel af. -_- Ik had vandaag bij Duits trouwens ook een faalactie. Ik ga het huiswerk maken voor een ander vak en meneer vraagt waarom mijn beeldscherm zo donker is. Bleek dat mijn laptop leeg was en was uitgevallen. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb het ongeluk dat ik inspiraties voor liedjes altijd op school krijg.
    Dan staat aan de ene kant van het schrift de opdrachten die we moeten doen en aan de andere kant ook best wel persoonlijke dingen.

    Haha mijn wiskunde leerkracht wilde vorig jaar eens weten wat m'n vriendin en ik aan het doen waren de hele tijd. Wij van 'euh...niks speciaals' en snel de bladen weggestoken. x)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik was ook ooit aan een verhaallijn werken op school. Eentje over Onbekende Personen en Romantiek.
    Ik zat gewoon even chill te schrijven, helemaal relaxed met mijn vriendin. Komt opeens leraar erlangs lopen en gaat die zeggen van: ‘‘Haal dat briefje weg of anders is het van mij.’’ Leraren zijn ook altijd zo, hé.
    Wij hadden het natuurlijk snel weggestoken want als de leraar dat zou lezen.. Moest je zijn gezicht eens zien dan :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Lexonice schreef:
    Ik was ook ooit aan een verhaallijn werken op school. Eentje over Onbekende Personen en Romantiek.
    Ik zat gewoon even chill te schrijven, helemaal relaxed met mijn vriendin. Komt opeens leraar erlangs lopen en gaat die zeggen van: ‘‘Haal dat briefje weg of anders is het van mij.’’ Leraren zijn ook altijd zo, hé.
    Wij hadden het natuurlijk snel weggestoken want als de leraar dat zou lezen.. Moest je zijn gezicht eens zien dan :'D


    Herkenbaar, ik denk ook dat mijn leraar nogal verbaasd zou zijn...ik denk dat een man die over een gay verhaal leest dat niet erg prettig vind....x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Zo zijn lelaren nu eenmaal. Ik had het ongeluk dat een lelaar een keer hardop ging oplezen en ook nog vragen begon te stellen :$


    -

    SPECS schreef:
    (...)

    Herkenbaar, ik denk ook dat mijn leraar nogal verbaasd zou zijn...ik denk dat een man die over een gay verhaal leest dat niet erg prettig vind....x)


    Dan kijkt hij echt zo van:
    DAFUQ? :8
    Dan snap ik dat je over de grond heen wilt zakken.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 17:43 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Swizzle schreef:
    Ik heb het ongeluk dat ik inspiraties voor liedjes altijd op school krijg.
    Dan staat aan de ene kant van het schrift de opdrachten die we moeten doen en aan de andere kant ook best wel persoonlijke dingen.


    Ik gebruik een apart schrift ervoor, veel handiger.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Lexonice schreef:
    (...)

    Dan kijkt hij echt zo van:
    DAFUQ? :8
    Dan snap ik dat je over de grond heen wilt zakken.


    Ja door de grond en alles daaronder.xd


    You were born original, don't die as a copy.