• Tijdens Duits was ik een verhaallijn aan het neerpennen terwijl we eigenlijk aan een Duitse brief moesten werken -slecht slecht ik weet het haha.='D- en de leraar had ook nadrukkelijk gezegd dat we aan de brief moesten werken of dat we anders eruit gezet zouden worden. Nou goed hij liep bij mij langs en zag een proefwerkblaadje onder mijn schrift liggen. Dus hij vroeg wat dat was, ik het snel opvouwen en zeggen "niks, ik ben nog bezig." *wijst naar schrift* en toen zei hij dat ik het maar moest wegstoppen en dat het anders van hem was. Lol als hij dat had gelezen.....ik was door de grond gegaan.='D Het was een verhaallijn voor een Larry dus ja.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Daarom schrijf ik dus niet op school. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Daarom schrijf ik dus niet op school. :'D


    •*• Lululu •*•

    Square schreef:
    Daarom schrijf ik dus niet op school. :'D


    Tja meestal word ik niet betrapt ofzo dus ja hahaha.='D Maar goed ik heb mijn lesje wel geleerd!=')


    You were born original, don't die as a copy.

    HAha, ik zou de blik van de leraar wel willen zien als hij dat zou lezen. Maar ik denk niet dat hij dat zou mogen lezen, want bij ons op school is dat privé.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hahaha, volgende keer niet meer doen dan
    Of ervoor zorgen dat je niet gesnapt wordt x3

    Square schreef:
    Daarom schrijf ik dus niet op school. :'D


    26 - 02 - '16

    Memoria schreef:
    HAha, ik zou de blik van de leraar wel willen zien als hij dat zou lezen. Maar ik denk niet dat hij dat zou mogen lezen, want bij ons op school is dat privé.(:


    Nou bij ons mogen ze dat best doen volgens mij.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    Daarom schrijf ik dus niet op school. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Toulon schreef:
    Hahaha, volgende keer niet meer doen dan
    Of ervoor zorgen dat je niet gesnapt wordt x3


    Nou normaal doe ik dat ook niet onder zo'n opdracht want dan valt het eerder op dus ja.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb ook wel eens hoofdstukken van een verhaal onder schooltijd geschreven, maar toen gingen mensen vragen wat het precies was. Ik wou het natuurlijk niet zeggen :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik gooide een keer een nutteloos stukje papier naar een vriendin en mijn Engels leraar ving dat en ging het hardop voorlezen, wat er stond: 'Oppa Gangnamstyle.' Wij lagen helemaal plat. Je had de gezichten van de klas moeten zienXD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    OneDreamAway schreef:
    Ik heb ook wel eens hoofdstukken van een verhaal onder schooltijd geschreven, maar toen gingen mensen vragen wat het precies was. Ik wou het natuurlijk niet zeggen :')


    Oh van mij mogen ze weten wat het is maar het niet lezen lol.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Firebolt schreef:
    Ik gooide een keer een nutteloos stukje papier naar een vriendin en mijn Engels leraar ving dat en ging het hardop voorlezen, wat er stond: 'Oppa Gangnamstyle.' Wij lagen helemaal plat. Je had de gezichten van de klas moeten zienXD


    Hilarisch.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    Daarom schrijf ik dus niet op school. :'D

    Je wil niet weten hoe vaak mensen een tekening of verhaal waar ik stiekem aan bezig ben tijdens de les afpakken .__. Het zijn bijna altijd jongens, zij moeten zich altijd bemoeien met waar anderen mee bezig zijn. Super irritant, want ze geven het pas terug als je echt boos wordt D:


    i put the fun in funeral