• Dit moet er gewoon even uit..

    maar het begon eigenlijk allemaal in januari. Iemand die ik een beetje kende (laat ons zeggen A), wou van studierichting veranderen.. en kwam dus in mijn klas. Ze had niemand daar dus ik hield haar gezelschap.. zo werden we vriendinnen. Ze roddelde over anderen in de klas, dat ze allemaal niet moest hebben, dus ik daar niet op ingaan. Dan werd ik eind februari begin maart ziek en moest ik het ziekenhuis in. Daar lag ik een week, en daarna was ik acht weken ziek en vijf daarvan waren schoolweken.

    Toen ik terug kwam op school had ze ondertussen een "nieuwe vriendin" (laat ons zeggen B). Daarmee kwam ik goed mee overeen voor dat A kwam. Dus dat leek me gezellig. Maar het viel me op.. ik was zowat het vijfde wiel aan de wagen. Mijn reactie daarop was er niet zomaar sukkelig achteraan lopen, nee ik kwam met de hele klas overeen en trok me terug van A en B. Maar B spijbelde af en toe en dan kwam A weer terug naar mij gelopen. Dan zat ze helemaal te roddelen over een gemeenschappelijke vriendin (laat ons zeggen C). Ik luisterde wel maar roddelde nooit mee, enkel zei ik Mhmm of verdedigde ik haar.

    Nu in de vakantie zag ik C terug nadat ze terug was van een lange reis. We hadden een leuke avond samen en omdat het wat laat was bleef ze slapen. Uiteindelijk andere avonden dat we naar de stad gingen hoorden we van verschillende personen dat A ons gebruikte om naar haar vriendje toe te kunnen en dat ze roddelde over ons. Dat kon ik al verwachten aangezien ze over andere roddelde, waarom niet over mij? Uiteindelijk begonnen C en ik te praten en hoorden we ook nog dingen wat ze allemaal zei.. en toen werden we beiden kwaam want dat was allemaal dingen die geen waar waren ofzo. Zo zou A gezegd hebben dat ik achter C haar rug om praatte en wist C dus niet meer dat ze mij kon vertrouwen.. (was dus allemaal geen waar). En dan had A ook nog gezeg tegen C voordat we elkaar leerden kennen, dat ik tegen iedereen zei dat ik geen Tokio Hotel fan was omdat ik me schaamde, wat dus TOTAAL GEEN WAAR WAS! ik vertel altijd dat ik Tokio Hotel fan ben, want daar ben ik gewoon trots op. En toen is voor mij de bom gebarsten.

    Nu laat ik haar gewoon links liggen. Al heeft C het daar moeilijker mee. En dus hebben A en C een giga ruzie. A zit C helemaal uit te schelden nu. En plots hoor ik van iemand die A ook kent (ik had die verwittigd van als A dingen over me zegt niet geloven!) Ja, je had idd gelijk. A is niet meer zo positief over je! Nou ben ik het helemaal beu! Ik heb niets met die ruzie van A en C te maken. En nu begint ze nog meer dingen achter mijn rug om te zeggen.. terwijl ik haar gewoon links laat liggen.

    Ik weet niet goed hoe ik hierop moet gaan reageren. Zoals ik eerder deed haar gewoon links laten liggen of toch mijzelf gaan verdedigen (want daar heb ik nu heel erg zin in). Alleen vrees ik dat dat het dan nog erger gaat maken.

    Oja, gelukkig zit ze niet meer in mijn klas (:

    Ik vind dat je hele goede keuzes hebt gemaakt, eigenlijk....

    jeetje,
    wat een trut. xS
    ik ben blij voor je dat ze niet meer in je klas zit :'D


    It's not the same without you.

    HEARTCRASH schreef:
    jeetje,
    wat een trut. xS
    ik ben blij voor je dat ze niet meer in je klas zit :'D


    Jaa, ik ook wel..
    Anders werd het echt een hel denk'k.

    Ik zou gewoon verder negeren. En als iemand naar je komt met 1 van haar roddels moet je rustig zeggen dat dat niet waar is. Ik denk dat als je je meteen kwaad maakt en begint te roepen dat dat niet waar is dat ze meteen tot de conclusie komen: A had gelijk.

    Je hebt wel goeie keuzes gemaakt.

    Maar ik denk dat erop reageren het erger zal maken.


    VIP - Very Important Penguin

    xDREIST schreef:
    Ik vind dat je hele goede keuzes hebt gemaakt, eigenlijk....


    Danke! (:
    Toch tenminste iemand me gelijk geeft! x)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 18:18 ]

    het beste is om er niet op in te gaan al hoewel dat gigantisch moeilijk is

    Omg ö wat voor een trut is dat [/sorry].

    xDREIST schreef:
    Ik vind dat je hele goede keuzes hebt gemaakt, eigenlijk....


    Some people make the world special just by being in it

    Knap dat je haar links kunt laten liggen. Ik denk dat ik allang een keer kwaad haar allemaal dingen naar dur hoofd had gesmeten. Maar gewoon blijven negeren, ooit moet het stoppen. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je hebt inderdaad goed gereageerd. En ik zou haar gewoon blijven negeren, maar als ze niet stopt, zou je je beter verdedigen.


    Never run out of reasons to smile...