• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..

Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

Kamerindeling:

1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks

[ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:21 ]

El Diablo.

[ahahhaahhahahaah genius Cher]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

nvm.

[ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 18:49 ]

El Diablo.

Beau Peter Brooks
    Ok, het ene moment praat je met twee gasten en dan, poef, lopen ze weg. Ik haal mijn schouders op en loop richting mijn kamer. Ik knal tegen een jongen die me laat vallen. "Sorry, ik lette niet op." Zegt hij snel waarna hij me helpt op staan. "Maakt niet uit, ik ben Beau." Ik steek mijn hand uit. "Nathen, Nathen Sykes." Ik schud zijn hand en we besluiten om maar eens naar de rest te gaan omdat Nathen toch niks te doen heeft. "Guys! Waar zijn jullie?" Vraag ik in een paar kamer. Waar kunnen die gasten zitten?

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

[Ja, wat nou? Cher was al niet helemaal honderd procent toen ze nog normaal was o_o]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[ahah echt droog.
    OMG ik zat net van stage even iets te bekijken kom ik dit tegen.

Eventuele wijzigingen kut u vóór de 1e of de 15e van de maand
    oops een foutje op de site]

Cristiano Ronaldo

Opeens slaat die meid van daarnet me drie keer en ik grom even.
    Ik voel mijn spieren al trillen, ja.. Nu gaan we het beleven.
    Ik grijp haar bij haar keel en duw haar hard tegen de muur. 'En wat deed jij daar bitch' sis ik..
    Ik hef mijn vuist op, 'Cris, doe rustig' zegt Zayn.
    Ik grom even maar laat dan mijn vuist zakken. Ik laat haar keel losser en kijk haar dreigend aan...

El Diablo.

Niall Horan
    Ik hoor een paar jongens roepen "we zijn hier" roep ik terug, vergetend dat ze niet wisten waar hier was.
    Ik deed de deur open en zie nog net hoe Cristiano zijn vuist laat zakken en haar om haar keel vast heeft.
    "agressie" mompel ik zacht. "wil je Cher loslaten" vraag ik aan hem en kijk medelevend naar Cher.

Cristiano Ronaldo

'agressie' mompelt die Niall als hij weer terug is. "wil je Cher loslaten" vraagt hij aan me.
    Ik kijk hem eerst spottend aan, 'hoezo, dat verdiende ze' sis ik.
    'Cris, laat los oké' hoor ik Zayn kalm zeggen, heel langzaam verdwijnt mijn hand rond haar keel.
    Maar éen verkeerde actie, en ze is dood...

El Diablo.

Niall Horan
    Wauw hij luisterd naar Zayn.
    "zeg hebben ze daar geen pillen voor?" vraag ik zacht in mezelf.
    "Zayn als pil" ik grinnik even kort.
    Wacht! Grinnikte ik nou serieus en dan nog wel om mezelf?! Dat was echt al lang gelden.
    Sinds ik gestopt was heb ik niet mer gelachen, ja neppe lachejes om iedereen gerust te stellen

Cristiano Ronaldo

Mijn ogen schieten naar Niall en ik vernauw mijn ogen even.
    'Waarom heb ik pillen nodig? Kan ik ook tegen jouw zeggen met je depressie en eetshit' sis ik...
    Ik loop dreigend op hem af en grom even...

El Diablo.

Cher Lloyd

Ik trok één wenkbrauw op. 'Mannen' zuchtte ik. 'Nee, ik ben niet stil' kefte ik uit het niets. 'Oké, ik zal het doorgeven. Maar willen jullie heel even stil zijn? Ja-ha! Ik weet het, ik weet het' kibbelde ik. Ik keek de man die ze Cris noemden ernstig aan. 'Sorry, maar ze vinden je niet leuk. Je zult opnieuw moeten beginnen, weet je' zuchtte ik. Ik zag dat Cris op Niall afliep en in één sprong, sprong ik op Cris' rug. 'Laat Nialler met rust, jij... Aardappel!' gilde ik, terwijl ik me aan zijn haren vasthield.

[ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 19:17 ]

[En dat was mijn nieuwe plan]

Niall Horan
    "Hoe weet je dat!" zeg ik verbaasd en kijk hem aan.
    Ik slik even en dacht aan net toen hij bij Cher was.
    "N-nou misschien helpt h-het en dan is het f-ffijner voor jou" hakkel ik met moeite eruit.
    Ik bedoelde het niet slecht maar ik hoorde weleens dat pilletjes hielpen met je probleem en dan je fijner lieten voelen.
    "doe alsjeblieft niet zo eng" zeg ik lipbijtend. Ik we rd er gewoon bang van...
    Hulpeloos keek ik Zayn aan die hem wel leek te kunnen kalmeren

[0_0

Cristiano Ronaldo

Ik kijk even vaag achterom en zie dat meisje weer. Ik grom even en met een beweging heb ik haar schouder gepakt.
    Ik gooi haar op de grond en wil net slaan als Zayn ervoor staat. 'Cris, doe rustig!' sist hij. Ik snuif even.
    Ik doe in een beweging mijn haar weer goed en grom even. 'Cris, misschien is het beter als je even gaat?' zegt hij voorzichtig.
    Ik sluit mijn ogen even en slik. 'Ja, sure' mompel ik en vertrek naar mijn kamer...

El Diablo.