• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..

Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

Kamerindeling:

1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks

[ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:21 ]

El Diablo.

Niall Horan
    Trillend op mijn benen kijk ik naar wat er allemaal gebeurd.
    Zodra hij weg is snel ik me naar Cher toe terwijl mijn tranen beginnen te stromen.
    "het spijt me zoo Cher Gaat het?" ik snik zacht.
    Als ik gewoon mijn mond had gehouden was hij rustig gebleven en lag Cher hier niet op de grond.
    En dat allemaal door mij!

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Cher Lloyd

'Aaaaaaardappooooooll!' lachte ik als een gek. Oh wacht, dat was ik ook, niet waar? 'Oh, hoi Zayn' glimlachte ik en ik haalde een hand door mijn haar. 'Waarom ben jij hier? Ik ben hier voor..' Ik rilde even. 'Voor ze' fluisterde ik met grote pupillen. Ik stond op en ging zitten. 'Mag ik wel blijven?' vroeg ik beteuterd. Ik haalde mijn schouders op en keek ineens op. 'Tuurlijk, Niall! Mensen slaan me in elkaar. Ik ben wel wat gewend' grinnikte ik. 'Zing eens wat!' begon ik vrolijk.

[ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 19:26 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Zayn Malik

Ik sluit de deur even zodat hij niet terug kan komen en loop naar Cher en Niall.
    'Sorry, voor dat.. Hij heeft.. Zoals jullie hebben gezien een agressieprobleem' zeg ik met een verontschuldigende glimlach.
    Ik kijk naar de sneeën op mijn pols en begin erin te krabben... 'Zing eens wat!' zegt Cher vrolijk, maar ik schud mijn hoofd.
    'Ik kan het niet, ik ben toch niet goed' zucht ik en begin dieper te krabben..

[ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 19:28 ]

El Diablo.

Niall HOran
    Ongelovig kijk ik naar Cher en schud mijn hoofd.
    Daarna kijk ik naar Zayn "Kappe" snauw ik tegen hem.
    Mijn humeur draaide ineens om en ik negeerde Cher haar vraag.
    Waarschijnlijk daardoor werd ik chagerijnig ik heb al heel lang niet meer gezongen, niet voor verjaardagen en niet voor mijn ouders.
    Helemaal nooit meer.

Zayn Malik

Ik kijk hem kwaad aan, 'met wat nou weer Niall?!' roep ik naar hem.
    'Als ik niet wil zingen is het mijn probleem, als ik mezelf snij is het ook mijn probleem! Wat boeit jouw het' sis ik.
    Ik grom en plof weer op bed. Kwaad kijk ik naar mijn bloedende arm...

El Diablo.

Niall Horan
    "Ik wil dat je kapt met krabben Malik, dat zingen boeit me geen ruk." kaats ik terug.
    IK plof neer op mijn bed en staar bozig voor me uit.
    Ik keek even op mijn horloge en zucht.

Zayn Malik

'Alsof het jouw wat boeit' sis ik.
    Ik loop de badkamer in en gooi de deur met een klap dicht. Die gast bekijkt het maar..
    Ik tik een deuntje op de wasbak met mijn nagels en vloek even..

El Diablo.

Niall Horan
    Een pijnlijke steek schoot door me heen, hij dacht toen ik stopte dat ze me niets meer boeide.
    Het boeide me wel wat, ze waren als broeders voor mij.
    "Je weet dondersgoed dat het me wel wat boeit Zayn" roep ik terug.

Cher Lloyd

'Geen ruzie!' piepte ik. 'Anders komen ze weer. Ze willen meedoen met de ruzie' mompelde ik en ik stond op. Mijn sjaal die ik om had, bond ik om Zayn's arm. 'Wil jij wel voor me zingen?' vroeg ik met een schuin hoofd. 'Wacht! Als ik zing, gaan jullie ook zingen!' dacht ik hard op, en ik klapte even in mijn handen om daarna te gaan zingen. Ik kon het proberen. 'Tonight, we are young' begon ik, afwachtend of ze mee zouden doen.

Zayn Malik

Ik kijk op in het gezicht van Cher en schud mijn hoofd. Ik ga niet zingen, nooit meer.
    Ik moet eerst beter worden voor ik ooit weer zing.. Ik kijk weer naar de grond en trek mijn knieën op.
    Met een gebroken blik kijk ik voor me uit en zucht...

El Diablo.

Niall Horan
    Ik bijt op mijn lip en schud ook mijn hoofd.
    Ik wierp een chagerijnige blik op Zayn en pakte daarna de gitaar met me mee.
    Ik liep de kamer uit en plofte in de soort van eetkamer neer.
    Ik legde mijn handen zacht op de snaren en begon verschillende deuntjes die ik in de loop van tijd gemaakt had te spelen.
    Het was even wennen zonder plectrum maar het ging erg goed al zei ik het zelf.
    Bij gitaar spelen sloot ik mezelf af van de wereld.
    Al zou er een bom afgaan , ik zou het denk niet merken.

Cher Lloyd

Teleurgesteld stopte ik. 'Dus als jullie hier uit zijn, gaan jullie niet verder met One Direction?' vroeg ik. Ik ging zitten en rolde mezelf op tot een balletje. 'Jullie zijn gek. Maar geen zorgen, hoor! Ik ben het ook' lachte ik zachtjes. 'Wat zou je anders denken van een meisje dat gaat gillen omdat ze stemmen in haar hoofd hoort die ze willen vermoorden' fluisterde ik. 'Maar wel één pluspunt! Nu heb ik tien nieuwe vrienden!' glimlachte ik bloedserieus.

Doutzen Kroes
    Langzaam en voorzichtig stond Cher op. 'Sorry' mompelde ze. 'Mijn naam is Cher Lloyd' stelde ze zichzelf voor en stook haar hand uit. Die ik aan pakte, ‘Doutzen Kroes maar ik zie in je ogen dat je me al kent.’ ‘Dag hoor tot zo bij het eten,’ zei de dame die zichzelf nog niet voorgesteld had. Die waarschijnlijk vanwege het geroep wat net was begonnen alweer weg moest.

Nevaja Aurelya Diania Hocking
    ‘Dag hoor tot zo bij het eten,’ zei ik snel toen ik een ander geroep hoorde en haastte me er snel heen. Het bleek uit de kamer van Niall en Zayn.

Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

Zayn Malik

Ik trok de sjaal los van mijn arm en leg mijn hoofd op mijn knieën.
    'Mislukkelingen zoals ik moeten bloeden' zeg ik en krab weer aan mijn wonden.
    Moet bloeden, ik faal. Ik mag niet falen...

El Diablo.

Niall HOran
    Ik zucht zacht terwijl mijn ogen met tranen vulde.
    Ik miste de jongens.
    Liam die altijd alles doorhad waarbij je terecht kon
    Louis die altijd alles gek deed wardoor je kon lachen
    Harry met zijn haarflip en zijn meiden...
    Zayn met zijn eeuwige spiegel maarja zayn zat hier..
    Met tranen speel ik weer een ander deuntje van Wall of fame