• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:21 ]


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    'Omdat ze bij mij zijn gekomen' fluisterde ik. Ik keek Niall ernstig en bloedserieus aan. "Ze" waren de stemmen. Maar dat wist Niall niet. Ineens hoorde ik ze weer. Nog voordat ik kon gaan schreeuwen, waren ze weg. Godzijdank. Ik bekeek Niall afkeurend. 'Wat is er gebeurd? Niall, je ziet er slecht uit! Vroeger was je zo.. vrolijk!' zei ik bezorgd. 'Nee. Nee dat mag niet. En One Direction dan?' vroeg ik eigenwijs. Daarom had ik niks meer van One Direction gehoord. En zucht verliet mijn mond. Glimlachend knikte ik naar de vrouw en tilde mijn koffer op, om naar binnen te lopen.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 20:02 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nathan James Sykes
    "Parker, als je het waagt op te h-" Verbinding verbroken, fine! Na mijn zoveelste paniek aanval was het genoeg, ik moest hierheen. Ik loop naar het hek en bel aan. Ik wil hier helemaal niet zijn, het valt wel mee... Oké, nee dat is niet waar. De laatste keer ging ik door het lint, viel van het podium en kwam op een meisje uit het publiek terecht. Ik begon te schreeuwen en deed rare dingen. Ze zijn me gewoon zat, klaar. Maar, de muren kwamen echt op me af! Ik weet het zeker, Max was bijna geplet!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Alexia Romano

    Als ze beide binnen zijn sluit ik de deur weer en loop naar ze toe. 'Even zien.. We hebben hier gedeelde kamers, dus ik kijk even waar jullie zitten.' zeg ik en pak mijn tablet erbij. 'Oké! Niall, jij zit in kamer 7 en Cher, jij in kamer 10' glimlach ik. 'Kamer 7 is daar rechts en kamer 10 het einde van de gang links' zeg ik.. Opeens zie ik nog een jongen buiten staan, en ik doe snel de deur open. 'Nathan! Kom binnen' glimlach ik. Als hij binnen is wijs ik naar kamer 1. 'Daar is jouw kamer' glimlach ik..

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 20:08 ]


    El Diablo.

    Niwll Horan
    Ik knik en volg de aanwijzingen. Met een diepe zucht open ik mijn kamer,ow fijn een gedeelde kamer. Een diepe zucht uit mijn mond. Wie weet was het een mega klootzak you nver now.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Oké!' zei ik en ik huppelde het gebouw in, om naar het einde van de gang te sprinten en de deur open te maken. Ik had geen idee of er nog iemand was, om ik lette er niet echt op. Mijn koffer begon ik meteen uit te pakken, wat wel een paar minuten kon duren, en ondertussen zong ik Troublemaker van Olly Murs. Mijn manager had me beloofd dat ik binnen een jaar terug zou keren en weer op tour kon. En als hij zich niet aan zijn belofte hield, dan zou ik hem nodig moeten bellen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik hoor de deur open gaan maar negeer het. Vast weer zo iemand die iets van je wou. Iemand die je van je concentratie af hield. Dat kon ik niet hebben, moet de beste zijn. Blijven.. Ik probeer nog wat regels op het papiertje te krijgen maar het lukte niet. Gewoon niet. Maar ik kan er niet mee leven dat ik niet de beste kan zijn in schrijven. Dat moet wel, anders faal ik.. Ik mag niet falen... Ik krimp een beetje ineen. Ik trek mijn benen op, sla mijn armen eromheen en leg mijn hoofd erop. Wat kan ik nog schrijven..


    El Diablo.

    Niall horan.
    Ik kijk even rond en zie een jongen op hed in elkaar gedoken zitten.
    Ik mompel ren zachte hoi en mijn naam en plof neer op mijnn bed.
    Hoelang moest ik hier blijven? Ik wou hier niet zitten,zonder te merkenn drupre mijn tranen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {Mag ik Nathan vanuit een Beau pov. besturen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Sure...]


    El Diablo.

    Beau Peter Brooks
    Ik verstop mijn hoofd in mijn kussen, ik wil niks behalve hier weg gaan. Ik trek uiteindelijk mijn kleren aan en loop de kamer uit. Ik zie allemaal nieuwelingen, maar het intereseert me geen fuck. Ik zie nog snel een jongen met bruin haar weg lopen van Alexia. Ik loop naar haar toe en tik haar aan. "Mag ik naar buiten?" Ik kan het altijd proberen. Ik kijk haar vragend aan en hoop op een bevestiging waardoor ik eindelijk frisse lucht kan gaan halen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Malik

    Ik kijk niet op en zucht even. Wanneer ging hij nou weg, kan ik weer werken.. Normaal word ik altijd geroepen om te eten, en voor de rest niet.
    'Hoi.' hoor ik opeens zacht en mijn ogen schieten ogen. Ik zie niet veel omdat ik nog steeds op mijn benen leun maar ik herken de stem.
    Ik kijk voorzichtig op en mijn vermoedens worden bevestigd. 'Niall?' zeg ik zacht en kijk naar de magere jongen voor me...


    El Diablo.

    Doutzen Kroes
    Alweer een lange reis met een vliegtuig maar dit met een akelig randje, ik moest naar een inrichting die mijn problemen zou verhelpen. En het kon je carrière verpesten als de pers zoiets zou ontdekken. Toen de reis met het vliegtuig klaar was moest ik meteen in een heli stappen. Ja, een helikopter. En we vlogen richting de inrichting. Hé, dat rijmt.

    Nevaja Aurelya Diania Hocking
    Ik liep via de achterdeur van het gebouw naar binnen. Ik had vandaag niet zo veel te doen, gelukkig, Alexia moest vandaag eerst alle nieuwkomers welkom heten en hun naar hun kamer toebrengen en daarna was het mijn beurt om ze rond te leiden en met informatie te bestoken. Toen ik in de gang/hal stond waar de slaapkamers aanlagen zag ik Cher Lloyd naar haar kamer toe huppelen en een naar beneden kijkende Niall naar zijn kamer lopen. Ook stond er een bruinharige jongen naast haar en ze wees naar zijn kamer. Toen de jongen wegliep stapte ik naar Alexia toe. ‘Zo te zien zijn er al drie, zijn er nog meer die ik niet heb zien aankomen? Of moet de rest ook allemaal nog komen?’


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Alexia Romano

    Al snel gaan alle nieuwelingen naar hun kamer, opeens word ik op mijn schouder getikt. Ik draai me om en kijk recht in het gezicht van Beau.
    "Mag ik naar buiten?" vraagt hij en ik knik. 'De deur naar de tuin is open, het is nog geen zeven uur' glimlach ik.
    De tuin is altijd open van half een s'middags tot zeven uur s'avonds. ‘Zo te zien zijn er al drie, zijn er nog meer die ik niet heb zien aankomen? Of moet de rest ook allemaal nog komen?’ vraagt Nevaja. 'Als ik het goed heb moet alleen Doutzen nog komen' zeg ik met een glimlach. 'Heeft Cristiano nog problemen gemaakt vandaag, of weet je dat niet?' vraag ik. Tja, ik had hem al heel de dag niet gezien...

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 20:33 ]


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik hoor een bekende stem mijn naam zeggen en ietswat verbasd kijk ik hem aan. 'Z-zayn'stotter ik.
    Wa deed hij hier One Direction zou verder gaan dat had ik ze laten beloven voor ze mijn plannen wisten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik sta voorzichtig van het bed op en loop naar hem toe. Ik schud mijn hoofd lichtjes, 'wat doe jij hier? Je hoort hier niet te zitten, daar ben je te goed voor.' zeg ik zacht.
    Ik slik even en kijk hem even aan. Ik zucht even, wat deed hij in godsnaam hier?


    El Diablo.