• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:21 ]


    El Diablo.

    [Whaha, ik weet niet of een van jullie lastig gevallen wil worden door Cris XD ]


    El Diablo.

    Doutzen Kroes
    'Doutzen, welkom,' glimlacht iemand die jonger is dan mij, jonger! 'Je deelt een kamer, kamer tien. Einde van de gang links' glimlach ze. ‘O, oké. Bedankt.’ En ik loop opgewekt naar kamer tien. Maar toen ik de deur opende hoorde ik een meisje hard gillen dus zette, nou eerder liet vallen, mijn bagage op de grond en liep op haar af. ‘Meisje, meisje waarom gil je zo hard,’ schreeuwde ik terwijl ik naast haar neerknielde. Ze hield niet op en ik pakte haar vast, schudde haar voorzichtig een beetje door mekaar.

    Nevaja Aurelya Diania Hocking
    'Jij hebt Cris dus ook niet gezien' lacht ze. Nadat ze Doutzen binnen had gelaten en haar de weg had gewezen. ‘Nee niet gezien, nee.’ Toen hoorde ik een ijselijke schreeuw uit de gang komen waar Doutzen net inliep. En ik rende naar kamer tien toe, waar het gillen dus vandaan komt. Ik zie Doutzen naast Cher zitten en ik ren naar ze toe. ‘Cher, Cher wat is er aan de hand? Zijn de stemmen terug?’

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 21:25 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Nou, Doutzen zal wel op weg naar Cher zijn en zal haar wel van tien meter afstand horen gillen. Dus ik denk zo dat Cristiano haar ook wel hoort en kan eventueel komen kijken wat er is en ik heb geen idee waarom ik zo typ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oh laatmaar]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cher Lloyd

    Heftig knikte ik, en probeerde op te houden. Na een paar seconden waren de stemmen weer weg. Tranen stonden in mijn ogen en beteuterd keek ik de twee vrouwen aan, waarvan één Doutzen Kroes was. 'Ze wilden me vermoorden' fluisterde ik zachtjes. 'Ze willen dat ik doodga' piepte ik, waarna ik als een klein kind mijn tranen aan mijn handen afveegde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    Ik grom even als ik gegil hoor, het houd hier ook nooit op. Het is elke dag wel weer wat. Wat ik hier trouwens doe weet ik ook niet, die gasten hadden me zelf uitgedaagd.. Maargoed, genoeg over dat... Ik loop naar de kamer waar het gegil vandaan kwam. Kamer 10, die was al een paar weken leeg dus het is een nieuweling. 'Wie van jullie hier ook als een stom kreng loopt te gillen, houd nu beter zijn bek dicht' zeg ik en kijk de kamer chagrijnig in. Vervolgens loop ik weer verder en loop de tuin in. Ik zie Beau en ik pak een sigaret uit zijn pakje en zijn aansteker. Ik steek een sigaret op en geef de aansteker terug. Ik neem een trekje en blaas de rook uit. Weer een dag waarop niks te doen valt..


    El Diablo.

    Doutzen Kroes
    Er rende iemand de kamer in die snel aan de andere kant van het meisje ging zitten. ‘Cher, Cher wat is er aan de hand? Zijn de stemmen weer terug?’ Heftig knikte het meisje wat dus Cher heette. Ze probeerde zichzelf onder controle te houden en dat lukte. Maar de tranen stonden in haar ogen en beteuterd keek ze ons aan. 'Ze wilden me vermoorden' fluisterde ze zachtjes. 'Ze willen dat ik doodga.'
    Op dat moment kwam er iemand langs gelopen. 'Wie van jullie hier ook als een stom kreng loopt te gillen, houd nu beter zijn bek dicht,' Ik stond zo snel overeind dat het mezelf verbaasde en liep naar de deur toe maar hij was al verdwenen. ‘Wat respectloos en onbeschoft zeg,’ zei ik verontwaardigd.
    ‘Respectloos.’

    Nevaja Aurelya Diania Hocking
    Cher kinkte heftig en ik zag dat ze zichzelf alweer onder controle had. 'Ze wilden me vermoorden' fluisterde ze zachtjes. 'Ze willen dat ik doodga.' Zei ze met tranen in haar ogen. 'Wie van jullie hier ook als een stom kreng loopt te gillen, houd nu beter zijn bek dicht,’ hoorde ik iemand zeggen. Met een ruk draaide ik me om, ‘Wat?’ terwijl Doutzen juist opstond en naar de deur liep. Ik draaide me weer terug naar Cher en hoorde Doutzen iets in de term van ‘Respectloos mompelen.’


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Beau Peter Brooks
    "En jij bent?" Ik kijk vragend naar de gozer die net één van mijn sigaretten opstook. Ik wil ze best delen, maar hier kan ik ze niet opnieuw halen. Het is mijn laatste pakje en zo ben ik er snel door heen. Ik blaas de rook uit en kijk om de hoek. Niemand die komt, ik ben tot nu toe veillig. "Waarom zit je hier eigenlijk?" Ik kijk naar de spierbundel voor me, je verwacht gewoon niet dat er de meest gestoorde idioten hier zitten, ze zijn nog erger dan mij. Nog. Erger. Dan. Mij! Kun je het je voorstellen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Cristiano Ronaldo

    "En jij bent?" zegt die gast en ik draai me om. 'Ken je me niet ofzo? Ik ben Cristiano Ronaldo' zeg ik. Zijn de mensen hier nou zo dom ofzo...
    "Waarom zit je hier eigenlijk?" vraagt hij, ik draai me weer om en schud mijn hoofd. 'Je volgt ook echt geen voetbal hé' mompel ik..


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    'Ik wil dat het ophoud' prevelde ik zachtjes. Dit had ik minimaal twee keer per dag. Het was extreem. Ik wilde dat alles goed kwam, maat niemand beloofde me wat. Niemand zei nog wat tegen me, als ik bij familie of vrienden was. Allemaal zaten ze te wachten tot ik weg zou gaan, zodat ze rust zouden hebben. En nee, ik vond het niet erg. Het erge was dat ik hierheen moest. 'Wie was dat?' vroeg ik toen ik net een mannenstem hoorde. Het was een echt mens, om de anderen vonden hem blijkbaar respectloos. Ik keek op naar Doutzen en onhandig stond ik op en keek haar ietwat droevig aan. 'Sorry' mompelde ik. 'Mijn naam is Cher Lloyd' stelde ik mezelf met een zwak glimlachje voor en ik stak mijn hand uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Beau Peter Brooks
    "Nee, anders vraag ik het toch niet?" Ik rook mijn sigaret op en kijk naar Christiano. "Nahh, ik kijk niet naar een stelletje eikels die denken dat ze alles zijn. Het spijt me gast, met die informatie weet ik dus echt niet waarom jij hier zit." Ik haal mijn schouders op. Waarom zou ik naar een stelletje macho's kijken die een bal wegschoppen? Ze verdienen er miljoenen mee zonder dat ze iets goeds doen...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Cristiano Ronaldo

    "Nee, anders vraag ik het toch niet?" zegt hij, ik kijk hem niet aan maar rook rustig verder. "Nahh, ik kijk niet naar een stelletje eikels die denken dat ze alles zijn. Het spijt me gast, met die informatie weet ik dus echt niet waarom jij hier zit." zegt hij. Ik sluit mijn ogen even, inhouden Cris.. Anders heb jij het weer gedaan. 'Mooi zo, want ik luister niet naar een gay boyband groepje die denkt dat ze elk meisje kunnen hebben' zeg ik op hetzelfde toontje. Ik neem rustig nog een trek van de sigaret en kijk voor me uit..


    El Diablo.

    Beau Peter Brooks
    "Waarom zou ik én gay zijn én elk meisje willen?" Ik grijns en leun tegen de muur. "Ik zit trouwens niet eens in een boyband. Ik zit gewoon in een groep die een single uit bracht... Ik ben met hele andere dingen bezig. Nou ja, ik was daarmee bezig." Ik doe helemaal niet iets serieus... Ik zit gewoon in een groep jongens die rare dingen doet en dat op Youtube zet, maar dat weet hij zo te zien niet. "Al hoewel jij hetzelfde wil, al die meisjes... Maar ze zijn niet allemaal even leuk hoor, er zitten ook wel is grote sletten tussen." Ik haal mijn schouders op en kijk naar Cris.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Cristiano Ronaldo

    "Waarom zou ik én gay zijn én elk meisje willen?" zegt hij met een grijns en ik haal mijn schouders op. 'Omdat het kan' mompel ik ."Ik zit trouwens niet eens in een boyband. Ik zit gewoon in een groep die een single uit bracht... Ik ben met hele andere dingen bezig. Nou ja, ik was daarmee bezig." zegt hij. 'Maakt niet uit, tis hetzelfde' grijns ik. "Al hoewel jij hetzelfde wil, al die meisjes... Maar ze zijn niet allemaal even leuk hoor, er zitten ook wel is grote sletten tussen." zegt hij terwijl hij zijn schouders op. 'De sletten zijn wel leuk om te zien op de tribune' zeg ik vaagjes...


    El Diablo.

    Beau Peter Brooks
    "Vind jij, ik vind het alleen maar irritand." Ik kijk naar de lucht. "Ze proberen je aandacht te trekken, doen vreemde dingen. Ze storen me en ik kan niet met de andere fans praten." Ik kijk weer naar Cris. "Met wie deel jij een kamer? Ik met JJ Hamblet, enig idee wie dat is?" Ik kijk hem vragend aan. Ik krijg een rilling. "Kunnen we verder praten als we binnen zijn, ik bevries hier..."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'