• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..

Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

Kamerindeling:

1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks

[ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:21 ]

El Diablo.

Niall Horan
    Tevreden kijk ik anar Zayn, daat zou ik geen gezeik van krijgen.
    Een hard gegil klonk door het huis maar ik negeerde het. Ik besloot het huis te gaan verkennen en zag buiten twee jongens. Dus we mochten naar buiten ,ik trok de deur open en liep richting het bankje war niet ver van hun afstond en staarde naar mijn buik.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Cristiano Ronaldo

"Vind jij, ik vind het alleen maar irritant." zegt hij waardoor ik even grinnik. "Ze proberen je aandacht te trekken, doen vreemde dingen. Ze storen me en ik kan niet met de andere fans praten." zegt hij. 'Mhm, bij mij valt het dan nog mee' grinnik ik. "Met wie deel jij een kamer? Ik met JJ Hamblet, enig idee wie dat is?" vraagt hij. Ik denk even na. 'JJ, van dat ene bandje. Depressie, zit hier al 3 maanden.. Ben je hem nog niet tegen gekomen op je kamer dan?' lach ik. Hij rilt even, "Kunnen we verder praten als we binnen zijn, ik bevries hier..." zegt hij. Ik knik en trap de sigaret uit. 'Vind het best..' zeg ik..

El Diablo.

Niall Horan
    Eigenlijk was het ijskoud buiten en aangeziem ik me binnen met moeite warm hield beslot ik terug te gaan. Ik wou weten of ze gitaren hadden hier. Nog steeds speeldr ik gitaar maar hij mocht niet mee.
    Ik zag verderop de vrouw van de poort eb liep naar haar "zijj hier gitaren?'vragend kijk ik haar aan.

Alexia Romano

Ik kijk op van mijn tablet als ik een stem hoor en glimlach weer als ik Niall zie. 'zijn hier gitaren?' vraagt hij.
    Ik denk even na, 'daar vraag je me wat.' mompel ik. 'Ehm, oh ja, als ik het goed heb is er een muziekkamer naast de keuken' glimlach ik.
    'Je mag de instrumenten meenemen naar je kamer hoor.' zeg ik vervolgens...

El Diablo.

Beau Peter Brooks
    Ik schud mijn hoofd. "Ik weet niet welke band het zou kunnen zijn, maar ik ben heb nu je het zegt niet tegen gekomen, en ik zit hier al bijna een week." Ik kijk langs Cristiano en zie een jongen met vuil blond haar lopen. "Is dat hem soms?" Ik wijs naar de jongen die duidelijk iets wil hebben. Uit nieuwschierigheid loop ik naar hem toe en stel me voor. "Hey, ik ben Beau. Wie ben jij?" Ik kijk de jongen vriendelijk aan, hij is van mijn leeftijd. Dat zie je zo, voor de rest zie ik niet iets aan hem dat me zegt wie hij kan zijn.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Niall Horan
    Met een klein glimlachje bedank ik de vrouw.
    Ineens komt er een jongen die zich als Beau voorsteld.
    "Niall Horan'zeg ik zacht. Ik wou een gitaar hebben en mezelf opsluiten.
    Ik dacht na in de kamer was Zayn in de muziek kamer niemand

Cristiano Ronaldo

Ik loop maar mee en kijk naar de blonde.
    Mhm, Niall Horan als ik me niet vergis. Nog zo'n gast waar duizenden meisjes om gillen, geen idee waarom...
    Ik leun nonchalant tegen de muur en laat mijn blik even over hem glijden..

El Diablo.

Niall Horan
    Ik voel de blik van de jongen die zich erbij voegt op me branden en krimp ligt in mekaar.
    "wat doe jij hier?" mompel ik ietswat verbaasde. Ik herkende hem alleen van FIFA die Harry altijd speelde als we tijd hadden.
    Met mijn handen in mijn zakken probeer ik me dunner te maken. Lipbijtend keek ik even rond, ik wou gewoon een gitaar en een bos.
    IN het boswerd ik altijd rustig, volgels die floten bomen waaide heen en weer.

Cristiano Ronaldo

"wat doe jij hier?" mompelt hij verbaasd en ik grijns even.
    'Ik kan jouw hetzelfde vragen' zeg ik grijnzend.
    Ik sla mijn armen over elkaar en maak mezelf wat groter zodat mijn spieren meer opvallen..

El Diablo.

Niall HOran
    Ik krimp nog meer in mekaar als hij grijnsd en zich nog groter maakt.
    Mijn tranen branden in mijn ogen "n-niks llllaat maar" stotter ik zacht en kijk angstig naar hem.
    Hij was eng zo, zo groot en gespierd. Wetend dat hij alles kon doen.
    Hij kon met een beweging zo mijn arm breken......
    ik voelde rillingen over mijn rug door de gedachte

Cristiano Ronaldo

Ik zie de tranen in zijn ogen, "n-niks llllaat maar" stottert hij.
    Ik haal even een wenkbrauw op, 'wat is er Horan? Je lijkt bang' zeg ik.
    Ik geef hem een klap op zijn schouder wat de meeste als "vriendelijk" beschouwen...

El Diablo.

Niall Horan
    NOg steeds angstig kijk ik hem aanen voel een harde klap op mijn schouder.
    "je kunt wel zacht doen hoor, ik ben niet Messi" mompel ik zacht.
    Via Harry wist ik dat die nog wel eens de hekel aan elkaar hadden.
    Ik staar naar de grond.
    "iik ga"zeg ik zacht.
    Ik draai me om en loop naar binnen in de richting van de muziekkamer

[ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 18:10 ]

Cristiano Ronaldo

Lachend kijk ik hem na, dan niet..
    Ik rek me even uit en voel mijn botten kraken.
    'En nu?'

El Diablo.

Niall Horan
    Ik zucht opgelucht als hij me met rust laat en ik pak een gitaar uit de muziek kamer.
    Fijn ze hadden ook een keyboard, laatste tijd speelde ik dat ook veel. Ik pakte een keyboard en een gitaar en liep door het huis opzoek naar een rustig plekje.
    Ik kon het alleen niet laten om uit angst met een grootte boog om Cristiano te lopen.

[Looooll, in heb een geweldig plannetje met Cher in mijn hoofd voor als ze Cristiano weer tegenkomt]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."