• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 17:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    De baby van Jake en Leslie.. Don't know.
    I know It doesn't make Nick happy. But it's not that I don't like it.


    It is also not that you really like it :3

    Sawry dear, Neslie is over

    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    It is also not that you really like it :3

    Sawry dear, Neslie is over

    Hmm.. Maybe, but just as Nick. I can life with it.. Maar ik heb steeds minder te doen in dit rpg.. En het word saai.

    ...


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik knik bij degene wie hij voorstelt. 'Ik ga het ook aan Luna vertellen,' zeg ik dan. Ze is mijn zus en ik vind het belangrijk dat ze het weet. Hoewel ik het gevoel heb, dat ze dit niet echt boeiend zal vinden. Zijn tante spreekt dan nog over een echo en ik knik. 'Oké,' antwoord ik. Ik weet hoe dit proces werkt, aangezien ik al eerder zwanger ben geweest. Alleen is het dit keer van Jake en niet van Nick.

    Livia Moore
    De jongen neemt het andere bed in en volgens mij heeft hij daardoor niet gezien dat ik een gitaar weggelegd heb. Gelukkig maar. Nu kan ik dat alleen niet meer op de kamer doen.. Tenzij hij misschien weg is. Ik besteed niet echt aandacht aan wat hij doet, ik houd mezelf gewoon stil en op de achtergrond. Ik doe waar ik goed in ben geworden. Ineens zeg hij plots weer iets, zijn naam. Heel even kijk ik zijn kant op. 'Ik ben Livia,' stel ik mezelf voor, weer met een zachte toon.


    Cameron 'Cam' Flow
    'Ik ben Livia' Stelde ze zichzelf zacht voor. 'Ga je mee naar de kantine? Of blijf je hier?' Vroeg ik haar, ik was geld vergeten en blijkbaar was eten in de trein teveel gevraagt aangezien ik dat niet had kunnen doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik kus hem terug en haal dan met tegenzin mijn lippen van de zijne. 'Misschien moeten we maar eten voor het koud word.' opper ik met de tegenzin in mijn stem en druk nog snel een kusje op zijn lippen voor ik me terug op mijn stoel laat vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik knik bij degene wie hij voorstelt. 'Ik ga het ook aan Luna vertellen,' zeg ik dan. Ze is mijn zus en ik vind het belangrijk dat ze het weet. Hoewel ik het gevoel heb, dat ze dit niet echt boeiend zal vinden. Zijn tante spreekt dan nog over een echo en ik knik. 'Oké,' antwoord ik. Ik weet hoe dit proces werkt, aangezien ik al eerder zwanger ben geweest. Alleen is het dit keer van Jake en niet van Nick.

    Livia Moore
    De jongen neemt het andere bed in en volgens mij heeft hij daardoor niet gezien dat ik een gitaar weggelegd heb. Gelukkig maar. Nu kan ik dat alleen niet meer op de kamer doen.. Tenzij hij misschien weg is. Ik besteed niet echt aandacht aan wat hij doet, ik houd mezelf gewoon stil en op de achtergrond. Ik doe waar ik goed in ben geworden. Ineens zeg hij plots weer iets, zijn naam. Heel even kijk ik zijn kant op. 'Ik ben Livia,' stel ik mezelf voor, weer met een zachte toon.


    [Jaimes je vergeet Katherine en miss kan Nick weer een andere rol krijgen in Les hr leven als er iets gebeurt tussen Jeslie? ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Hmm.. Maybe, but just as Nick. I can life with it.. Maar ik heb steeds minder te doen in dit rpg.. En het word saai.

    ...


    Maar je hebt zoveel personages?

    En anders... Dan eist Katherine gewoon dat ze wil dat Nick en Leslie bij elkaar zijn, omdat ze niet heen en weer wil gaan van ouder naar ouder dus dan komt Nick bij Jeslie wonen 8)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hoe bedoel je dat ik Katherine vergeet? ><

    En wat bedoel je met kets gebeurd tussen Jeslie...

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 16:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Je gaat Leslie het luna laten vertellen mr niet aan haar dochter? --
    Weet ik veel heb gewoon medelijden met El xd]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 16:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    (...)

    Maar je hebt zoveel personages?

    En anders... Dan eist Katherine gewoon dat ze wil dat Nick en Leslie bij elkaar zijn, omdat ze niet heen en weer wil gaan van ouder naar ouder dus dan komt Nick bij Jeslie wonen 8)


    ... Nick bij Jeslie? x'D Dan hebben ze dus never nooit meer privecy.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    [Je gaat Leslie het luna laten vertellen mr niet aan haar dochter? --
    Weet ik veel heb gewoon medelijden met El xd]


    Ik dacht dat Katherine bij Nick zat inbegrepen :3

    En hoe zie je dat dan voor je? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik zie op dit moment enkel zwart, ik ben moeeeee xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    En als je bedoelt terug naar nick... Is dat dan qua echte liefde of.?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lol, we gingen in de kantine (Ik twee van mijn vriendinnen, Tim en melvin (niet leuke melvin) We will rock you zingen x'D In iedergeval melvin en wij zongen het We will rock you stuk en klapten. Maargoed x'D Iedereen stond dus te kijken en zo'n eerste klasser ging het filmen.

    Oh, en ik moet volgensmij in februari naar de VHS (een school voor basisberoeps enzo) om daar te kijken hoe het daar is ofzo. Maargoed, wij dus overleggen waar we gaan zitten. Besluiten we na een tijdje dat we met z'n alleen achterin gaat zitten zodat we dan allemaal naast elkaar kunnen, gaat Tim naast me zitten, en gewoon heel dicht tegen me aan 'Dan wil ik wel dichtbij je zitten, dichterbij dan nu' Zei hij vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik flits ons terug naar huis en ga met haar in de zetel zitten. Ik word vader denk ik nu alleen waardoor er een brede glimlach op mijn gezicht staat. Ik leg mijn hand op Leslie's buik. 'Er zit nu een klein wondertje in je buik.' grijns ik lichtjes.

    +

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kus hem terug en haal dan met tegenzin mijn lippen van de zijne. 'Misschien moeten we maar eten voor het koud word.' opper ik met de tegenzin in mijn stem en druk nog snel een kusje op zijn lippen voor ik me terug op mijn stoel laat vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    BAM


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.