Hrm, ik las net in een ander topic dat je een ipad had(je zei dat je hem had zitten knuffelen(puh) ), dus ik wou even deze link delen. Keyboard casejes hebben vaak een iets steviger en groter toetsenbord dan losse toetsenborden en zijn in principe goed op te typen (helemaal aangezien de Ipad een 10 inch is, waardoor er ruimte zat is voor de toetsjes) en hebben meestal een goede batterijduur.
Ik zou eens rondkijken op Amazon.com, CNET.com en in de mediamarkt naar dergelijke casejes. Zelfs de allerduursten komen niet boven de honderd euro uit waardoor je stukken goedkoper uit bent dan een laptop, je hebt een langere batterijduur en het allerbelangrijkste, het is makkelijker mee te sjouwen. Mijn laptop weegt namelijk 2.5 kilo. Dat lijkt niet zo heel veel, maar nadat je die hebt meegesjouwd begint het toch heel erg zwaar te worden. Ik zou niet langer dan een halfuurtje lopen met dat gewicht, helemaal niet omdat het allemaal aan een schouder hangt waardoor het behoorlijk pijn begint te doen na een lange dag. Komt nog bij dat de batterijduur van laptops tegenvalt door het grote scherm. Ik heb de mijne uitgekozen vanwege het feit dat het een goedkoop dingetje was met een geweldige batterij, met een batterijduur van 4 uur, maar zelfs dat is te kort op langere dagen en dus moet je gaan hanessen met stroomkabels. Tenzij je geen andere computer hebt voor gebruik thuis of tenzij je hem niet van plan bent iedere dag mee te nemen naar de uni raad ik je af om een laptop te nemen, vooral aangezien je al een uitstekend alternatief hebt.
quidquid excusatio prandium pro