• Krijg je als je heel veel drinkt,minder honger? (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    denk het niet^.^

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 17:13 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Nee,niet dat ik weet. Wel als je water drinkt omdat je dan soms meer 'opgeblazen' bent en zo geen zin meer hebt om te eten, of dit heb ik toch, maar volgens mij niet.

    Als je water drinkt niet, volgens mij. Maar als je frisdrank drinkt heb je minder honger.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Flawless schreef:
    Nee,niet dat ik weet. Wel als je water drinkt omdat je dan soms meer 'opgeblazen' bent en zo geen zin meer hebt om te eten, of dit heb ik toch, maar volgens mij niet.


    Hope goes lost but never dies.

    Pancakez schreef:
    Als je water drinkt niet, volgens mij. Maar als je frisdrank drinkt heb je minder honger.

    dan heb ik frisdrank nodig, veel frisdrank.. ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    je bent alleen wat voller maar de honger gaat denk niet weg


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    je voelt je dan alleen maar opgeblazen.
    maar je zult er niet minder honger door hebben.
    wel een volle blaas.


    Believe in yourself, change the world.

    Je krijgt niet echt minder honger, maar het helpt wel eventjes om de honger wat te dempen, zeg maar. Uiteindelijk zal het echter niet werken als je alleen water drinkt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    XD bij mij wel, als ik honger heb ga ik drinken XD (Cola light natuurlijk) en dan heb ik geen honger meer XD maar dan komt het wel snel terug XD bij mij


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Zou best 'ns kunnen. Verschilt denk ik van persoon tot persoon.
    Ik heb soms wel dat ik denk dat ik iets wil eten en dat ik niets vind, en dan zie ik drinken staan en dan kom ik tot de conclusie dat ik eigenlijk meer dorst had dan honger. 8D Allé, hongerig ben ik amper, meer zin, lolz.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oh dat heb ik een keer geprobeerd!
    Toen we heel veel gedronken had, had ik geen honger meer.
    Maar na een paar uurtjes zat mijn maag helemaal dood te gaan van de honger.

    Bij mij werkt dat, maar niet zo lang.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Dunno, Ik drink eigenlijk nauwelijks.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Square schreef:
    Je krijgt niet echt minder honger, maar het helpt wel eventjes om de honger wat te dempen, zeg maar. Uiteindelijk zal het echter niet werken als je alleen water drinkt. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, een lichaam maakt makkelijker een hongergevoel aan dan een dorstgevoel. Dus als je honger hebt, drink eerst water en dan een kwartier later een appel of zo


    Today will be Girl's Day party with you~