• heey ik ga een verhaal schrijven over 1D en paarden en heb er nog een aantal rollen voor nodig!

    het verhaal gaat over dit ongeveer
    de hoofdpersonen die zijn paardengek en kopeneen manege ergens in texas die vervallen is en met behulp van one direction, bouwen ze de manege weer op met nog allerlei extras enz! even kort gezegd haha

    de rollen die ik nodig heb:
    * een blond meisje die de hoofdpersoon is
    * een brunette die hoofdpersoon is
    * een zusje van 6 van de 1 van de hoofdpersonen
    * een gemene concurrent van de hoofdpersonen (op wedstrijden dan en ze weet alles beter, wil hier please bij gezegd worden op welke jongen ze verliefd is (mag je zelf kiezen))
    * Broer van het meisje die ik hierboven beschrijf

    beschrijf:
    * naam:
    * leeftijd: de leeftijden van: de hoofdpersonen, het gemene meisje en de broer het liefst tussen de 16 en de 20! x
    * karakter:
    * uiterlijk: het liefst een link!!!maar als je geen uiterlijk weet beschrijf het want ik heb ook nog wel een foto
    * familie:
    * eventuele titel story:
    *waarschuwing?

    LET OP: 1 rol kan 5x beschreven worden of meer want ik kies over een paar dagen pas de rollen:)

    kunnen mensen alsjeblieft reageren!;$ ik wil namelijk gaan schrijven maar ik heb geen inspiratie qua personen

    Hoop dat dit goed is?
    Naam: Tori Allison Campbell
    Leeftijd: 17 jaar.
    Karakter: Tori is een vrolijk meisje. Ze is niet snel chagrijnig en vaak het zonnetje in huis. Tori is vaak wel in voor een grapje. Ze is een beetje verlegen en zal niet zo snel vreemden aanspreken, maar wanneer ze bij vrienden of familie is praat ze vaak juist veel te veel. Doordat Tori vroeger erg gepest werd is ze nogal onzeker over zichzelf en haar lichaam, waardoor je haar niet zo vaak in jurkjes of korte rokjes zien. Het liefst draagt ze gewoon een lange spijkerbroek met een hoodie.
    Tori is een echt paardenmeisje. Al van jongs af aan is ze met paarden bezig, en ze weet er dan ook het nodige van. Al jaren droomt ze van haar eigen manege, maar ze heeft er helaas nooit genoeg geld voor gehad.

    Uiterlijk:



    Leighton Meester


    Familie: Tori's vader is overleden toen ze nog heel jong was. Haar moeder hertrouwde al snel en kreeg samen met haar nieuwe man twee kinderen: Sean van veertien en
    Megan van twaalf.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 12:23 ]


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    Ik maak er nog wel eentje, ik heb toch niets te doen. (Behalve huiswerk, maar dat telt niet (A))

    Naam: Roselyn Priya Bradley
    Leeftijd: 18 jaar.
    Karakter: Roselyn is heel spontaan. Ze kan overal en met iedereen een praatje maken en ze wordt door veel mensen als een erg aardig meisje gezien. Ze is erg open over alles en iedereen, en heeft dan ook een erg duidelijke mening. Soms vergeet ze dat ze hier soms mensen mee kan kwetsen.
    Net zoals haar beste vriendin Tori is Roselyn gek van paarden. Haar slaapkamer hangt vol met paardenposters en het liefst brengt ze de hele dag op een manege door.

    Uiterlijk:



    Dianna Agron

    Familie: Roselyn werd geboren toen haar ouders beide pas zestien jaar oud waren. Ze hadden nooit veel geld thuis, maar Roselyn kreeg veel liefde van haar ouders en was toch heel gelukkig. Nu hebben haar ouders een goede baan en ook genoeg geld. Roselyn heeft een zusje van zes, Robin

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 12:44 ]


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    OW willen jullie ook de rol erbij zette?:$ vergeten in het lijstje te zette dus voor naam even rol:

    ow ik zag dat dat de hoofdpersonen zijn:) dankjeeee

    Ik ga beginnen met het verhaal haha

    Ga je die van mij gebruiken dan?


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    Ja haha, ik vind ze leuk dusja:)