• [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 18:21 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dat ligt volledig aan jezelf. Zoek veel afleiding, praat er veel over. That should do it.
    Ik zou die jongen gewoon achterwege laten.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 14:46 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik kan echt niet zeggen of hij nog iets gaat laten weten of niet. Ik ben namelijk die jongen niet. :')
    Ga vooral met je beste vriendin/vriend/etc om. Bij mij helpt dat, want mijn beste vriendin kan me altijd wel doen lachen en dan denk ik minder aan de personen die me pijn hebben gedaan. ^^


    Take me to wonderland

    Ligt eraan. Ik heb zelf een nogal eh, rottige relatie gehad en dat heeft echt anderhalf jaar geduurd voor ik het volledig had verwerkt. Maar dat was gewoon abormaal, dus dat van mij is een uitzondering. Maar ik zou voor nu focussen op leuke dingen en de dingen die er toe doen (:


    To infinity and beyond •

    Tot 't knopje omgaat in je emotionele brein (cat) Verschilt nogal per persoon, maar inderdaad, afleiding zoeken en dwing jezelf om niet aan hem te denken. En probeer sowieso afstand van hem te nemen, dat zal je goed doen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou allemaal leuke dingen gaan doen met je beste vrienden. Lekker lachen helpt altijd, als je je gedachten maar aan iets anders denken. Hoe lang het gaat duren ligt volkomen aan jezelf. Mijn gb/pb staat altijd open als je gewoon met iemand wil praten.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 14:47 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat verschilt per persoon, de een heeft een week nodig om over iemand heen te raken en de ander misschien wel jaren. Luister muziek, eet chocolade, spreek af met vrienden en zorg dat je te druk bent om aan hem te kunnen denken. Dan slijt het wel.


    26 - 02 - '16


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zoals veel mensen hier boven al zeiden: dat verschilt per persoon. Misschien zou het je een beetje helpen om te weten waarom hij nu niks meer tegen je zegt. Ik zelf heb hier niet zo veel ervaring mee dus ik kan je in dat opzicht niet helpen.


    I still think of the guitar bible.

    Je moet zelf door een zwaar emotioneel proces heen genaamd verwerken. Het is moeilijk om over iemand heen te komen waar je zoveel om gaf en je blijft vooral nu van hem houden, hoe gemeen of rot hij soms ook tegen je doet. Je voelt veel pijn en bent emotioneel erg instabiel. Probleem waar je voor op moet passen is, dat je niet moet proberen door over hem heen te maken of hem te verwerken door een andere jongen te nemen. Ik zie het veel gebeuren en dat helpt echt niet. Het enige wat je daarmee bereikt is, dat je volgende 'liefde' alleen maar last heeft van hoe jij je ex niet hebt kunnen verwerken. Je moet echt even een aantal dagen voor jezelf vrij maken, veel nadenken en uiteindelijk de kracht vinden om uit deze depressie te stappen.
    En dit geldt echt voor alle meisjes: "Laat je nooit door een jongen de grond in trappen, geloof me, ze zijn het echt niet waard."
    Dit zijn dus de woorden van een jongen, ben niet al te positief over me eigen geslacht.

    Maar probeer positief te blijven denken en goed de tijd te nemen om alles te verwerken.
    Heel veel succes en voor vragen/steun/reacties of wat dan ook, mijn GB en PB staan altijd open.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik maak momenteel precies hetzelfde mee en weet hoe je je nu voelt.
    Ik heb het hem toen gevraagd, maar dat ging helemaal mis.
    Gisteren hebben we weer ruzie gemaakt en nu probeer ik over hem heen te geraken..
    Ook mij kun je altijd een Pb sturen (:


    •*• Lululu •*•

    Destined schreef:
    Je moet zelf door een zwaar emotioneel proces heen genaamd verwerken. Het is moeilijk om over iemand heen te komen waar je zoveel om gaf en je blijft vooral nu van hem houden, hoe gemeen of rot hij soms ook tegen je doet. Je voelt veel pijn en bent emotioneel erg instabiel. Probleem waar je voor op moet passen is, dat je niet moet proberen door over hem heen te maken of hem te verwerken door een andere jongen te nemen. Ik zie het veel gebeuren en dat helpt echt niet. Het enige wat je daarmee bereikt is, dat je volgende 'liefde' alleen maar last heeft van hoe jij je ex niet hebt kunnen verwerken. Je moet echt even een aantal dagen voor jezelf vrij maken, veel nadenken en uiteindelijk de kracht vinden om uit deze depressie te stappen.
    En dit geldt echt voor alle meisjes: "Laat je nooit door een jongen de grond in trappen, geloof me, ze zijn het echt niet waard."
    Dit zijn dus de woorden van een jongen, ben niet al te positief over me eigen geslacht.

    Maar probeer positief te blijven denken en goed de tijd te nemen om alles te verwerken.
    Heel veel succes en voor vragen/steun/reacties of wat dan ook, mijn GB en PB staan altijd open.

    'Depressie', please. Maak het niet té dramatisch :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Samwell schreef:
    (...)
    'Depressie', please. Maak het niet té dramatisch :')


    Je komt echt wel in een soort van depressie te zetten als de band met iemand die zo sterk is plotseling wordt verbroken en vooral op zo'n lullige manier.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Je komt echt wel in een soort van depressie te zetten als de band met iemand die zo sterk is plotseling wordt verbroken en vooral op zo'n lullige manier.

    In sommige gevallen misschien, maar ik geloof niet dat dat hier van toepassing is ^^ Een depressie is toch iets heftiger.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Samwell schreef:
    (...)
    In sommige gevallen misschien, maar ik geloof niet dat dat hier van toepassing is ^^ Een depressie is toch iets heftiger.


    Ze weten de echte definitie van depressie vaak niet eens. Ik snap wel dat mensen zich er down van gaan voelen.

    OT: Door dit soort dingen te doen maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf. Je blijft er constant aan denken en over nadenken, terwijl je dat juist moet voorkomen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ze weten de echte definitie van depressie vaak niet eens. Ik snap wel dat mensen zich er down van gaan voelen.

    OT: Door dit soort dingen te doen maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf. Je blijft er constant aan denken en over nadenken, terwijl je dat juist moet voorkomen.

    Precies. Ze moeten voorzichtig zijn met het geven van zulke labels. En natuurlijk is het ontzettend kut en doet het pijn, maar depressie? Nee.


    "I shut my eyes in order to see.'