• Wat als een paar ouders van drie 16 jarige jongens ineens bedenken dat die jongens eindelijk maar eens een vriendin moeten zoeken? Wat als ze negen 16 jarige meisjes uitnodigen om samen met de jongens voor een tijdje in een huis te gaan zitten? Zal het plan van de ouders slagen en vind elke jongen een meisje of gaat het helemaal mis? Zullen er nieuwe vriendschappen ontstaan of zal iedereen elkaar gewoon vervelend gaan vinden of erger zelfs, haten? Aan het einde is het wel de bedoeling dat de jongens een keuze maken tussen de meisjes, maar willen de meisjes dan nog wel? Of vinden de meisjes de jongens helemaal niet leuk meer? De keuze ligt bij jullie ;)

    Huisregels
    Iedereen is aanwezig bij het avond eten van 6.00 tot 7.00
    Voor de rest van de dag staat er een buffet met eten waar je van mag eten wanneer je maar wilt
    Elke vrijdag avond is er een feestje van 8.00 tot later
    Iedereen mag na 11.30 niet meer naar buiten
    Elke dinsdag ochtend kunnen de mensen uit het huis naar de stad
    Contact met de rest van de wereld kan allen met brieven die verstuurd worden vanuit de stad waar je ze dinsdagochtend heen kan brengen
    Op elke kamer hangt een belletje waar je aan kan trekken voor je bediendes

    Regels:
    - Alle normale regels van quizlet gelden ook hier
    - Geen mensen buitensluiten of afkraken
    - Geen andere personages besturen, wil je een gesprek met iemand voeren vraag het dan even
    - Minimaal 200 woorden per stukje! Dat is makkelijk te halen!
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Niemand behalve ik opent hier topics voor
    - Niet in een dagje stoppen doe dan gewoon niet mee
    - Melden als je afwezig zal zijn voor een aantal dagen
    - 16+ mag, maar zet het erbij voor de mensen die het liever niet lezen
    - OOC tussen haakjes [({})]

    Rollen:
    Jongens
    -James Julian Mathers BigFatLiar
    -Damian Nathaniël Wright ShatterMe
    -Murno Parker Hunter Seaver

    Meisjes
    -Melody Sarah McNeckle BigFatLiar
    -Leah Isabella McGeorge pebble
    -Abdel "Abbey" Felicia Thompson chocolover13
    -Rosely Moore Ruexx
    -Amy-Louisa Flora Campbell Squib
    -Hailey Mary King Squib
    -Ness Allison Candler nessje
    -Cat Summers xJules001
    -Nereah "Reah" Aserianachtkat


    De slaapkamers (voor de jongens blauw met groen in plaats van geel rood):



    Zitkamer:



    Kamerindeling
    Kamer 1: James Julian Mathers, Damian Nathaniël Wright en Murno Parker Hunter
    Kamer 2: Leah Isabella McGeorge, Ness Allison Candler en Abdel "Abbey" Felicia Thompson
    Kamer 3: Amy-Louisa Flora, Melody Sarah McNeckle en Cat Summers
    Kamer 4: Rosely Moore, Hailey Mary King en Nereah "Reah" Aseria

    Het begin
    Alle drie de jongens net in het huis. Dat betekent dat ze het zelf ook nog niet hebben verkent. De meisjes zullen nu langzaam 1 voor 1 binnen komen. Het is ongeveer 3 uur in de middag.

    Nu ergens
    Iedereen gaat langzaam maar zeker naar het eten, het eten is alles wat jullie kunnen verzinnen en het is de bedoeling dat ze elkaar ook tijdens het eten beter leren kennen omdat ze dan ook echt met ze allen zitten. Verzin maar wat, een voorstel rondje, ik kan ik kan wat jij niet kan etc :)

    Het praat topic

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:11 ]


    Dont say why me, say try me

    Murno Parker Hunter
    Wat voor soort film gaan we kijken? Kies jij maar, maar het liefst geen horror," zei ze een soort van vrolijk. Ik wist het, geen horror. Horror was meestal ook wel een beetje verhaallijnloos en bloederig. Maar van tijd tot tijd heel leuk om te kijken. Ik dacht even na. Romantiek was iets dat meiden meestal leuk vonden, maar misschien was Sf of mysterie wel iets om te kijken, ik wit het niet. Misschien moest ik gewoon een film kiezen, dat was makkelijkr dan een genre kiezen. "Misschien kunnen we, ik weet niet. Ik vind rampenfilms meesal helemaal geweldig., maar dat...ben..ik." Zei ik bedenkelijk. Ik vond rampenfilms gewoon leuk, omdat het gewoon alles combieneerde. "Ze hebben hier vast wel een film die wij beidde leuk vinden." Dat moest wel, aangezien ik z'n beetje elke film leuk viond. We begonnen langzaam terug te lopen en ik voelde mij niet veilig. Niet omdat het donker was, maar omdat ik straks in een huis zou zitten met mensen die ik vandaag ontmoet had en dan twee jongen die ik al een hele tijd niet had gesproken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Cat Summers
    Langzaam stond iedereen op en liep weg van tafel. Ik vond dat ik nu ook wel kon gaan. Ik had lang genoeg gedaan alsof ik beleefd had zitten luisteren maar eigenlijk had ik werkelijk geen flauw idee waar iedereen over gepraat had. Wel een half uur dwaalde ik in het huis rond. Ondertussen had ik al een zwembad gezien, een sauna, privebioscoop, tennisbaan en heel veel kamers. Jammer dat ik me waarschijnlijk toch niet meer kon herinneren waar het allemaal precies was. Ze zouden een kaart voor dit huis moeten maken. Ik wilde graag naar buiten. Het werd langzaam donker de de lucht kleurde heel mooi rood. Nergens vond ik een deur. Op een gegeven moment was ik het zat. Eer dat ik buiten was door een deur zou de zon al helemaal onder zijn. Schichtig keek in om me heen en toen ik niemand zag opende voorzichtig een raam. Ik paste er makkelijk doorheen. Soepel klom ik door het raam en landde zachtjes in de tuin tussen de struiken. Toen ik me een weg had gebaand uit de struiken kwam ik uit op een grasveldje. Damien zat tegen een boom aan. Bijna kon ik het niet weerstaan om naar hem toe te gaan. Bij hem voelde ik me op mijn gemak. Maar hij had vast geen zin in mij bedacht ik me en liep naar de andere kant van het veldje en ging tegen de muur zitten.

    [Ik wil wel verder schrijven maar niemand reageert meer echt :(]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 17:12 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Leah Isabella McGeorge.
    'Misschien kunnen we, ik weet niet. Ik vind rampenfilms meestal helemaal geweldig, maar dat... ben.. ik,' zei Munro wat bedenkelijk. Rampenfilms waren wel leuk, maar aan de ene kant ook wel eng. Het idee dat het gebaseerd is op een werkelijk gebeurd verhaal joeg me angst aan. Maar gelukkig zat er ook altijd nog een ingewikkeld liefdesverhaal doorheen. Dat van Jack en Rose in Titanic bijvoorbeeld. Ik knikte terwijl ik naast hem liep. 'Ja, een rampenplan lijkt me wel leuk... Wat dacht je van Pearl Harbor?'
    Ik had de film een tijdje terug al eens gezien, het was echt een mooie film en daarbij moest ik toch huilen zodra een van de hoofdpersonen overleden. Dan was ik ook gelijk een stuk dichter bij het vertellen wat me dwars zit en was ik er eerder vanaf. Maar zodra we bij het huis aankwamen, zou ik eerst een douche willen nemen. Aan het einde van de straat zag ik het huis al opdoemen, wat betekende dat we er bijna waren. Waren we niet zo ver weg geweest dan? Dat we niet lang gerend hadden wist ik, maar hadden we maar zo'n korte afstand afgelegd?
    'Als je het niet erg vind dan ga ik wel eerst even douchen, ik voel me altijd vies als ik gerend heb,' legde ik Munro uit, waardoor er een kleine glimlach op mijn gezicht verscheen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Murno Parker Hunter
    Pearl Harbor was wel een hele mooie film en ik had hem al een hele tijd niet gezien, dus het werd weer eens tijd om hem te kijken. "Ja, dat is een een hele mooie film. Natuurlijk omdat ik een jongen ben moet ik er niet om huilen, maar het blijft een mooie film." Zei ik lacherig en knikte even. Ik moest naar ijn mening iets te vaak huilen om een film, vooral als het helemaal stil om mij heen was en ik me echt kon verdiepen in de film. "En tuurlijk mag je douche, is eigenlikjk wel een heel goed idee. Anders zitten we daar, of in ieder geval ik, bezweet op de bank..." Het huis was te zien aan het einde van de straat en ik vroeg mij af of we nou echt zo snel aan het lopen waren of dat we gewoon niet ver gerend hadden. Ach ja, het maakte ook niet zo heel veel uit, het ging erom dat we gerend hadden. eenmaal in de tuin viste ik mijn bal uit het water, die de wind daar waarschijnlijk ingeblazen had en lag ik hem achter een plantenbak. "Blijf." Ze ik voor ik de deur opendevoor Leah. Ik hoopte eerlijk gezegd dat de andere jongens niet mee wilde kijken, niet dat ik daar vanuit ging, maar alsnog.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 13:07 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Leah Isabella McGeorge.
    'Ja, dat is een hele mooie film. Natuurlijk omdat ik een jongen ben moet ik er niet om huilen, maar het blijft een mooie film,' zei Munro lacherig en knikte even. Een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'En tuurlijk mag je douchen, is eigenlijk wel een heel goed idee. Anders zitten we daar, of in ieder geval ik, bezweet op de bank...' Zacht gelach verliet mijn mond. Ik keek hoe hij zijn bal uit het water viste en die achter een plantenbak legde. 'Blijf.' Ik grinnikte zacht en zag toen hoe hij de deur voor me openhield. 'Wel, dank je,' zei ik tegen hem en boog sierlijk voor ik naar binnen liep en mijn weg naar boven vervolgde, om daar uit mijn koffer mijn pyjama te pakken en naar de badkamer te lopen.
    Ik draaide de deur op slot en kleedde me uit, waanra ik onder de warme stalen stapte en mijn ogen even sloot. Ik zeepte mijn haren en mijn lichaam in en toen ik alles uitgespoeld had, bleef ik even doelloos staan. Mijn ogen gleden over mijn lichaam en ik zuchtte zacht. Ik kneep mijn ogen stijf dicht en draaide de douche uit, waarna ik mezelf afdroogde en mijn pyjama aantrok. Daarna borstelde ik mijn haar en droogde het, waarna ik de badkamer weer uitliep.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 19:18 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Vraagje komen er nu nog nieuwe andere mensen of stopt dit topic?:(]

    Damien Nathaniël Wright

    Ik zag iets in mijn ooghoeken bewegen en draaide me hoofd automatische om. Ik zag Cat net weglopen naar de andere kant van het veldje en hoe ze tegen de muur ging zitten. Wou ze niet met mij praten? Ik kon er niet aan doen, maar ik bleef haar aanstaren. Als ik zo blijf staren gaat ze haar nog ongemakkelijk voelen en ik draaide mijn hoofd weg en concentreer me weer op de muziek van mijn Ipod. Het probleem was alleen dat ik me niet kon concentreren. Mijn hoofd ging steeds terug naar Cat. Ze was het enigste meisje waar ik nu echt contact mee heb gehad en een beter heb leren kennen dan alleen, maar haar naam en hun hobbies. Een zucht verlate mijn mond. Wees eens een vent en ga naar haar toe, zei ik tegen mezelf. Ik zucht en stond op me bewust van het feit dat ik een beetje zweette en er waarschijnlijk verschrikkelijk eruit zag erdoor. Ik loop naar haar toe en met elke stap dat ik zette werd ik zelfzekerder. Ik deed goed om naar haar toe te gaan. Als ik voor haar sta grijns ik naar haar terwijl ik mijn oortjes uit doe en mijn Ipod afzet.
    "Sorry, als ik er vreselijk eruit zie met al dat zweet enzo, maar ik had je zien lopen en vroeg me eigenlijk af waarom je niet naar me toe kwam?" zeg ik en ik krapte een beetje in mijn nek omdat ik niet wist wat ik moest doen.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Cat summers
    Een tijdje zat ik alleen op het gras. Ik voelde gewoon hoe Damien naar me staarde maar ik dwong mezelf niet terug te kijken. Uit mijn ooghoek zag ik hoe hij opstond. Een steek van teleurstelling ging door me heen maar veranderde al snel in lichte paniek toen ik zag dat hij op mij af kwam lopen. Ik telde in mijn hoofd tot drie. Op drie moest ik van mezelf mijn hoofd naar hem draaien en glimlachen alsof er niks aan de hand was. Dat deed ik dan ook. Toen hij voor me stond stond ook ik snel op en ging aan de andere kant van hem staan. Daarnet vond ik het heerlijk om met mijn gezicht in de zon te zitten maar nu kon ik door diezelfde zon zijn lippen niet lezen wanneer hij tegen me sprak. Hij verontschuldigde zich voor zijn uiterlijk maar eerlijk gezegd vond ik er weinig mis mee. Het kleine beetje zweet en zijn warrige haren vond ik eigenlijk best wel sexy maar natuurlijk ging ik dat nooit aan hem toegeven. Daarna vroeg hij waarom ik niet naar hem toe kwam. Paniek sloeg even toe. Dadelijk dacht hij dat ik hem niet aardig vond en niet met hem wilde praten. Toen bedacht ik me dat ik gewoon een eerlijke reden had. 'Ik wist niet of je gestoord wilde worden door mij' antwoordde ik zachtjes. 'En je ziet er prima uit hoor. Als er iemand zich hier moet verontschuldigen voor zijn uiterlijk ben ik dat. Ik ben net ongeveer een uur lang totaal verdwaald in dit enorme huis hier' zei ik lachend terwijl ik een handbeweging richting het huis maakte. 'Ik ben er uitgekomen door door een raam te klimmen en door de bosjes te lopen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand er dan nog goed uit ziet'

    [ik heb eigenlijk dezelfde vraag als shatterme. Ik zou het wel zonde vinden als het stopt :(]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    over een uur ga ik er aan werken mensen :)


    Dont say why me, say try me

    Oké, laat me maar iets weten (;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    goed iedereen heet in zijn gb een bericht gekregen
    iedereen die nee andwoord zet ik een streep door en afhankelijk van hoe veel mensen dat zijn zoek ik uit of we ze vervangen door een kompleet nieuwe rol (en de reden in het verhaal daarvoor) of dat mensen gewon hun karatker over moeten nemen


    Dont say why me, say try me

    Murno Parker Hunter
    Ik liep de trap op en liep mijn kamer in. Ik zette mijn douche aan en pakte mijn joggingbroek en een wit shirtje uit mijn koffer. Die zou ik later nog wel een keertje helemaal opruimen. Ik stapte onder de duoche en genoot van de warme stralen. Nu realiseerde ik me pas dat het buiten vrij koud was geweest. Toen ik klar was zette ik de douche uit en droogde mij af. Ik deed de broek en het shirtje aan en liep de douche weer uit. Ik had meestal maar vij minuten nodig om te douche, meer niet. Ik liep weer naar beneden en ging even voor de Tv op mijn knieën zitten en zocht de juiste film. Ze hadden hem hier gelukkig, dat had ik ook wel verwacht mijn ouders kennende. Ik stopte de DVD in de DVD-speler en liep naar de keuken waar ik popcorn maakte. Zouten hd ik gemaakt en als Leh zoete wilde kon ik dat ook nog altijd maken. Ik zette nog wat andere dingen op tafel en zette de meeste lichten uit. Dat was een goede sfeer om deze film mee te kijken. Ik liet mezelfop de bank neer ploffen en ging languit liggen. Met een kleine glimlach schopte ik een kussen omhoog, ving ik het kussen op en lag het achter me neer, zodat ik mijn hoofd erop kon leggen. Ik kon zo inslaap vallen, maar dat wilde we natuurlijk niet. Ik moest wakker blijven, of wilde eigenlijk. Morgen hoefde ik toch niet zo heel vroeg mijn bed uit.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damian Nathaniël Wright

    'Ik wist niet of je gestoord wilde worden door mij en je ziet er prima uit hoor. Als er iemand zich hier moet verontschuldigen voor zijn uiterlijk ben ik dat. Ik ben net ongeveer een uur lang totaal verdwaald in dit enorme huis hier. Ik ben er uitgekomen door door een raam te klimmen en door de bosjes te lopen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand er dan nog goed uit ziet,' zei ze en ik schud zachtjes lachend mijn hoofd.
    Ik bekeek haar is goed en toen zag ik pas dat haar haar door de war was. Het had wel iets schattig, maar dat kan ik misschien alleen maar vinden. Ik vond alles aan haar mooi of schattig daar kon ik niks aandoen. Ik was blij dat ze doof was aangezien ik het gevoel had dat ze mijn hart hoorde sneller koppen. Het was nog een deel geweest van het hardlopen, maar ook omdat ik zo open naar haar kan staren en ik het raar vond dat ik haar echt leuk begon te vinden. Dat is nog niet eerder gebeurt. Misschien begonnen eindelijk mijn puberale hormonen te werken? Ik wist het niet. Het was niet zo dat ik de hele tijd aan seks denkt zoals sommige anderen. Natuurlijk dacht daar wel is aan, maar het was niet dat ik het zo erg had. Ik denk dat elke jonge zoals ik wel is aan seks dacht.
    Ik zucht zachtjes en kon wel op mijn kop slaan dat ik mezelf weer is heb laten gaan met mijn gedachten en ik weer ergens aan het gedacht wat er helemaal niks mee te maken had. dat gebeurde wel vaker. Dan zei ik met een klein glimlachje voordat ik een stap naar voren zette :' je ziet er nog altijd even mooi uit als anders.' Ik stak eerst een aarzelende hand uit naar haar, maar ik trok haar toch naar me toe. Ik streelde even zachtjes door haar haar, maar legde het weer goed voordat ik haar een onschuldige zachte kus op haar hoofd gaf en haar dan loslaat. Ik glimlach naar haar in de hoop dat ze daarjuist mijn hart niet snel en hard had voelen kloppen. Het maakte niet echt zoveel uit ze kon denken dat het misschien nog van het lopen was terwijl het eigenlijk door haar kwam. Mijn vrienden zouden lachen op dit moment omdat ik eindelijk iemand had gevonden die in leuk vond en die waarschijnlijk onschuldiger was dan mij, maar dat kon me vrij weinig schelen wat zij van haar dachtte. Ze zouden niet met hun handen aan haar lijf mogen komen als het aan mij lag. Misschien reageerde ik nu gewoon overdreven, maar ik zou nooit willen dat ze haar pijn zouden doen. Ik zou haar tegen alles beschermen ook al wou ze dat misschien niet.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Leah Isabella McGeorge.
    Nadat ik nog even het huis door gedwaald was op zoek naar de juiste kamer, zag ik Munro op een bank liggen. Ik haalde even diep adem en liep naar binnen. 'Ben ik weer. Hebben ze de film hier?' vroeg ik nieuwsgierig en liet me in een comfortabele stoel zakken. Op tafel stonden al wat meer dingen om te eten, wat betekende dat Munro wat eerder klaar was geweest dan ik. Hij was dan ook een jongen, die hadden veel minder tijd nodig dan meisjes, meestal. Vlug pakte ik een stukje popcorn en stopte het in mijn mond. Zout dus. Het maakte mij niet zoveel uit welke smaak het was, ik vond beide lekker. Toen ik even naar Munro keek zag ik hoe hij bijna in slaap viel.
    'Hé, we gaan toch niet slapen of wel?' grijnsde ik naar hem, waarna ik mezelf comfortabel onderuit liet zakken in de stoel. Volgens mij hoefden we er morgen niet zo vroeg uit, dus dan konden we fijn uitslapen. Ik plukte aan mijn warme sokken en bekeek de kamer eens goed. Dit huis was echt wonderbaarlijk, het was echt enorm!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ik ga voor iedereen die me niet geandwoord heeft/iedereen die me heeft gezecht dat ze willen stoppen een nieuw persoon zoeken

    maak straks een 'nieuwrollen topic aan'


    Dont say why me, say try me

    Oke, we beginnen dan helemaal opnieuw of niet?


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..