• ---

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 15:50 ]


    Tijd voor koffie.

    Heb je er al eens over nagedacht er met een vertrouwingspersoon of therapeut te praten?

    Kan weinig andere dingen bedenken..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Awhh ;( Ik leef met je mee, maar omdat ik zelf nog nooit zoiets heb meegemaakt, kan ik me er niet echt heel erg in inleven. Het spijt me echt heel erg, maar ik zou dus niet weten hoe je ervanaf moet komen. Sterkte! Xx


    :dp

    Een probleem is een probleem, het is gewoon niet te vergelijken en je moet het al helemaal niet afdoen met 'sommige hebben het erger' of dat soort dingen. Hierdoor groeit je probleem alleen maar en word het erger, dus slim om dat te denken is het niet. Aangezien je zo close bent met je vriendengroep zou ik het gewoon zeggen als ik jou was, dan kunnen ze je ermee helpen en is het zo opgelost, in plaats van dat het doorgroeit en erger word. Omdat ze zelf dingen hebben meegemaakt weten ze vast wel hoe het is om zo onzeker te zijn en zoiets achter de rug te hebben en zullen ze je vast graag helpen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Een probleem is een probleem, het is gewoon niet te vergelijken en je moet het al helemaal niet afdoen met 'sommige hebben het erger' of dat soort dingen. Hierdoor groeit je probleem alleen maar en word het erger, dus slim om dat te denken is het niet. Aangezien je zo close bent met je vriendengroep zou ik het gewoon zeggen als ik jou was, dan kunnen ze je ermee helpen en is het zo opgelost, in plaats van dat het doorgroeit en erger word. Omdat ze zelf dingen hebben meegemaakt weten ze vast wel hoe het is om zo onzeker te zijn en zoiets achter de rug te hebben en zullen ze je vast graag helpen.


    Maar dan gaat het weer over mij, en dat wil ik liever niet. Zo is er laatst iets verschrikkelijks gebeurt met een van de jongens, maar hij vraagt ook niet om aandacht. Ik weet het niet, maar dan gaat het over mij en ze hebben hun eigen problemen. Sorry dat ik zo zeur.


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Maar dan gaat het weer over mij, en dat wil ik liever niet. Zo is er laatst iets verschrikkelijks gebeurt met een van de jongens, maar hij vraagt ook niet om aandacht. Ik weet het niet, maar dan gaat het over mij en ze hebben hun eigen problemen. Sorry dat ik zo zeur.


    Het is niet om aandacht vragen, het is een probleem oplossen binnen een groep. Je praat erover, ze helpen je en klaar, dat was het.


    Your make-up is terrible

    Okeej, ik merk dat je dit topic geschreven hebt om even je hart te luchten, er is geen touw aan vast te knopen.... Ik kan wel zeggen wat je wel en niet moet doen maar dat heeft helemaal geen zin omdat ik verder geen inzicht op je situatie. Is er misschien een vriend(in), broer of zus of iets in de geest waar je er mee over kan praten. Als je bij een echt iemand je hart lucht werkt dat goed. (Uit mijn ervaring dan xD) Ik weer niet of je er iets aan hebt, maar in ieder geval sterkte.


    ©1998

    Ik ga mee in wat Nikki zegt, erover praten met iemand en alles eruit laten helpt heel erg. Trust me :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BlackAlpha schreef:
    Okeej, ik merk dat je dit topic geschreven hebt om even je hart te luchten, er is geen touw aan vast te knopen.... Ik kan wel zeggen wat je wel en niet moet doen maar dat heeft helemaal geen zin omdat ik verder geen inzicht op je situatie. Is er misschien een vriend(in), broer of zus of iets in de geest waar je er mee over kan praten. Als je bij een echt iemand je hart lucht werkt dat goed. (Uit mijn ervaring dan xD) Ik weer niet of je er iets aan hebt, maar in ieder geval sterkte.

    Dafuck is wrong with you?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou erover praten als ik jou was.
    Anders ga je je dingen in je hoofd halen, die waarschijnlijk helemaal niet waar zijn
    Als jij met diegene of misschien iemand anders die daar dichtbij staat praat, zal achteraf blijken dat het allemaal wel weer meevalt :)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ikzelf heb er ook last van.
    Dus praat ik nu om de twee weken met mijn psycholoog en dat helpt mij onwijs
    Succes meid xxx


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ook al is iemands probleem groter betekent niet dat jij erover mag praten. Ik ken het zelf helaas ook. 2 jaar op basisschool gepest en nog 2 jaar op de middelbare. Ben er sinds een paar maanden vanaf en ik zit ook met een paar mentale problemen. Ik was 1 keer heel erg geflipt bij gym -héél lang verhaal- en heb gewoon 1 uur vol gejankt dat ik het zat was om al die problemen te hebben. Nu zit ik bij een maatschappelijke werker/ psycholoog achtig iemand van school. Morgen moet ikzelf een afspraak maken voor mijn 2de gesprek. Ga naar zo'n iemand op school en lucht je hard, geloof me dat helpt :'D.
    Succes!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je hart luchten bij een vertrouwenspersoon lucht echt op. Ik heb het zelf ook gedaan toen het allemaal heel hoog zat. Heel veel sterkte <3


    26 - 02 - '16

    Bedankt iedereen voor de lieve reacties! Alleen heb ik al een (kinder)psycholoog -ik was jonger toen- en kinesiologe gehad. Maargoed, alsnog bedankt iedereen!


    Tijd voor koffie.

    praat er is met diegene over, als daaruit blijkt dat hij zei je niet mag maakt het toch niet uit?dan is het geen echte vriend/vriendin.
    in goede en slechte tijden merk je gewoon wie je echte vrienden zijn.
    ik heb maar 2 vriendinnen en daar ben ik trots op.
    ik word dagelijks gepest, nog steeds.
    omdat ik zwart haar heb , dat ik niet goed kan gymen.
    ze gaan schelden en vloeken en soms zelfs slaan.
    maar ik heb er schijt aan ik ben voor mezelf op de wereld en niet voor een ander.
    er zijn natuurlijk veel meer dingen gebeurd....
    ik heb zelfs bij iemand gezeten om mijn zelfvertrouwen omhoog te krijgen, maar ik mak dagelijks erge dingen mee en heb totaaaaal geen zelfvertrouwen.
    ik ben bang voor de bal vooral als niemand weet hoe hij/zei ermee om moet gaan.
    dus tja het kan denk ik altijd nog veel erger.
    als je echt wil weten wat ik in 16 jaar heb meegemaakt, moet je me maar even pben.
    veel succes, en geef de moed niet op!!!!!!!!!!!!!!!;)


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    Kwijt schreef:

    Daar komt nog bij dat sommige mensen in ons groepje veel ergere dingen hebben meegemaakt. Jeugdzorg, etc. maar dat vertel ik maar niet. Ik heb daardoor het gevoel niet echt ongelukkig te mogen zijn. Zij hebben veel meer meegemaakt, in vergelijking met mij.



    "Saying someone can't be sad, because someone else may have it worse. Is like saying someone can't be happy, because someone else may have it better."

    Misschien leuk om hier over na te denken. Ik heb er zelf veel aan gehad.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."