• hi c;
    Ik zou graag eens weten wie jullie rolmodel is, naar wie jullie opkijken...
    Ik weet dat er véél Justin Bieber-fans zijn, waaronder ikzelf, maar rolmodel is toch nog iets anders, niet?

    Ik zelf kijk erg op naar Hayley Williams :9~



    Dus, ik zal het nog eens vragen: wie is jullie rolmodel?

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 19:07 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    De fantastische Emma Watson.


    Ik vind dat ze na alles wat ze meegemaakt heeft, nog steeds perfect haar voetjes op de grond heeft staan. Dat bewonder ik erg aan haar, vooral als je weet dat heet wat bekende personen die veel minder dan haar verdienen zich als echte diva's gedragen.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ik heb er niet echt een


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik heb er geen ;'D


    effort never betrays you

    Ookal ben ik een belieber zegt niet dat hij mijn rolmodel is, haha. Hij is wel erg inspirerend maar ja.. een rolmodel is naar mijn ogen anders. Maarja, de mijne is mijn zus, en waarom is een te lang verhaal (krul)

    Mijn beste vriendinnen (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taylor Swift :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Lady Gaga
    Miley Cyrus
    Selena gomez

    Ja ik heb er 3


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Emma Watson
    Diana Gabaldon - schrijfster van de beste boeken in mijn leven!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ariana Grande


    Life's too short to take too seriously



    Amor Hilton <3

    &
    Oliver Sykes,
    Kat Von D,
    Gemma Ward.

    Maiara Walsh & Michelle Trachtenberg. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    First of all: my mom. Ze heeft zo'n sterk karakter. Ze heeft een niet al te best verleden gehad, en ze blijft toch doorgaan. Ze zegt dat ze geen hulp van ieder ander nodig heeft, ze doet het allemaal zelf. En ze heeft het echt gemaakt, ze heeft het ver geschopt. Ze laat aan mij zien, dat als het soms niet goed gaat; je toch door moet gaan, en dan komt alles uiteindelijk goed. Daarom is ze mijn numero uno rolmodel. En ookal gaat het soms niet zo goed tussen ons, ik hou van haar.

    De tweede rolmodel, maar wel een echte beroemdheid, is; P!nk aka Alecia Beth Moore. En waarom?
    Omdat ze zulke mooie muziek maakt. Altijd heeft ze van die teksten, waar ik mezelf in kan vinden. Ze heeft ook zo'n mooie stem, ze raakt me altijd; in het diepst van mijn hart. Andere beroemdheden zijn zo anders, maar P!nk is alsnog hetzelfde gebleven. Ze wordt steeds meer haarzelf, en dat vind ik zo mooi. Daarom is ze mijn rolmodel, ze blijkt mooi haarzelf; en het kan haar niks schelen wat ze van haar vinden.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 19:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn moeder.
    Want ze is een ontzettende sterke onafhankelijk vrouw. Ze weet hoe ze moeilijke situaties moet aanpakken. Ze durft haar emoties te tonen, maar houdt zich altijd sterk voor mij. We kunnen samen lachen en huilen. Later wil ik net zo zijn als zij.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 19:39 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Die van mij is Chris Colfer

    Grizzly schreef:
    Taylor Swift :)

    OMG, ik dacht dat ik de enige zou zijn!

    Taylor Swift, omdat ik me gewoon in angstaanjagend veel van haar liedjes precies kan verplaatsen, omdat ze me het gevoel geeft dat ik haar ken als ze geluidloos "I love you" fluistert en omdat ze verwoordt wat ik niet kan zeggen. Omdat ze net zo'n huismus is als ik, omdat ze tot haar 20e bij haar ouders woonde en omdat ze gewoon ontzettend mooi is.

    Anne Hathaway, omdat ze met beide benen op de grond blijft ook al staat ze in de top, het doodeng vind om te bellen (herkenning) en omdat ze talent heeft. Hoewel ze zelf het gevoel heeft dat ze zich nog moet bewijzen met de 'stevigere' films, had ze mij echt al na The Princess Diaries. Ze is mooi, zelfs als ze lelijk is.

    Maar eigenlijk zijn dat niet echt rolmodellen, maar voorbeelden.


    Felix