• Ik zit zonder leesvoer momenteel en mijn eigen schrijfsels lukken even niet dus ik ben op zoek naar:

    - Een Bill-lovestory die origineel is, goed geschreven en niet meer dan 50 delen.
    - Een Tom-lovestory die origineel is, goed geschreven en niet meer dan 50 delen.
    - Een Twilightstory waarin Renesmee niet bestaat, Edward nog niet met Bella heeft en Bella gepest/gehaat/weet ik veel word. (Jasper/Edward/Emmett/Carlisle lovestory)

    Er mag veel humor in zitten


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik heb wel Edward Cullen: The 108-year-old vrigin. Bella zit er niet in, en het voor Edward frustrerend, dus het belooft grappig te worden, hij heeft alleen maar 4 deeltjes. Ook al schrijf ik snel verder.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb er werkelijk geen die aan die criteria voldoen.
    Oh wacht, wel eentje, een SA waarin Bill Kaulitz voorkomt. Ja, dat was voor een schrijfwedstrijd =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Save me from the lake of hate

    Shane Noorder was de gelukkige dochter van David Noorder. Ze leefde met hem in een villa in Duitsland, en hield zielsveel van hem. Ze was zonder moeder opgegroeid, maar had zich nooit eenzaam gevoeld. Op een dag, wanneer Shane nog maar zestien jaar is, sterft haar vader aan een overwachte ziekte. Vlak voor zijn overlijden verteld David aan zijn dochter dat ze sinds haar geboorte verloofd is. Simone en Jurg Kaulitz, de goede vrienden van haar vader waar Shane voor het eerst over hoort, hadden negentien jaar geleden met haar vader en moeder afgesproken dat als haar ouders een meisje zouden krijgen, ze zou trouwen met de eerste zoon van Simone en Jurg. Met het brandende gevoel van verdriet voor haar vaders overlijden, zoekt Shane Tom Kaulitz op. En dan begint haar hart langzaam steeds sneller te kloppen, wanneer ze in aanraking komt met Toms tweelingbroer, Bill Kaulitz.

    De stories van LoveNiceGuy zijn ook heeeeel moooi! :D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    xMonsoonSun schreef:
    Save me from the lake of hate

    Shane Noorder was de gelukkige dochter van David Noorder. Ze leefde met hem in een villa in Duitsland, en hield zielsveel van hem. Ze was zonder moeder opgegroeid, maar had zich nooit eenzaam gevoeld. Op een dag, wanneer Shane nog maar zestien jaar is, sterft haar vader aan een overwachte ziekte. Vlak voor zijn overlijden verteld David aan zijn dochter dat ze sinds haar geboorte verloofd is. Simone en Jurg Kaulitz, de goede vrienden van haar vader waar Shane voor het eerst over hoort, hadden negentien jaar geleden met haar vader en moeder afgesproken dat als haar ouders een meisje zouden krijgen, ze zou trouwen met de eerste zoon van Simone en Jurg. Met het brandende gevoel van verdriet voor haar vaders overlijden, zoekt Shane Tom Kaulitz op. En dan begint haar hart langzaam steeds sneller te kloppen, wanneer ze in aanraking komt met Toms tweelingbroer, Bill Kaulitz.

    De stories van LoveNiceGuy zijn ook heeeeel moooi! :D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Oh, ik wilde hem aanpassen, maar ik drukte per ongeluk op 'reageren.'.:$
    Sorry! :$


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3