• Voor het eerst sinds 2001 wordt expeditie Robinson, ook wel "Survivor" genoemd, weer uitgezonden op de Engelse televisie. Dit maal met jonge beroemdheden, allemaal uit Engeland. Zestien mensen, twee teams, waar ze uiteindelijk tegen elkaar strijden om de winnaar te worden van Expeditie Robinson 2013.
    (super slechte intro, maar je begrijpt hopelijk de bedoeling ;p )

    Meiden: (8)
    - Jade Thirlwall || xAmnesia
    - Perrie Edwards || xElounor
    - Bonnie Wright || Curlies
    - Cher Lloyd || Brookie
    - Georgie Henley || Everdeen
    - Cara Delevinge || Lane
    - Danielle Peazer || xkimx124
    - Emma Watson || Jaimes


    Jongens: (8)
    - George Shelley || Monterrey
    - Louis Tomlinson || Panday
    - Harry Styles || Styles
    - Ed Sheeran || DeGeneres
    - Daniel Howell Sylvesti
    - Tom Daley || Monterrey
    - Finn Harries ||Sylvesti
    - Ben Howard || Jaimes


    Regels:
    - Geen one-liners. Probeer minimaal drie regels vol te schrijven.
    - Ik schrijf af en toe een stukje van de presentator. Dit wordt gedaan in de kleur rood. Lees dit aandachtig door!
    - De personen kennen elkaar niet heel persoonlijk. Misschien een kennis, maar meer niet. Dit voorkomt voordeel voor mensen uit een band/groep.
    - Bestuur niet een anders personage.
    - Geen perfecte personages (Mary-Sue).
    - Minimaal 3 topics ervaring.
    - Maximaal 2 characters per persoon, die zitten dan wel in verschillende teams.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - OOC is tussen haakjes () [] {}
    - De kleur van je team achter de post zetten.
    - Je hoeft je niet per se aan het innerlijk van de beroemdheid te houden.
    - Wordt er gevraagd om een samenvatting, geef die dan.


    Teamindeling:
    Kamp Noord:
    - Jade Thirlwall
    - Georgie Henley
    - Perrie Edwards
    - Emma Watson
    - Harry Styles
    - Louis Tomlinson
    - Tom Daley
    - Finn Harries


    Kamp Zuid:
    - Bonnie Wright
    - Cher Lloyd
    - Cara Delevinge
    - Danielle Peazer
    - George Shelley
    - Ed Sheeran
    - Daniel Howell
    - Ben Howard


    Belangrijk:
    - Als je eruit gestemd wordt, ga je naar een koude grot, waar je gedurende de expeditie moet blijven.
    - Het stemmen wordt via PB gedaan, dus je moet mij een PB sturen met de naam van wie je eruit stemt.


    Updates:
    Ik plaats eerst een Presentator-stukje (Het programma wordt gepresenteerd door Holly Willoughby en Reggie Yates, de presentatoren van the Voice UK), waar jullie op kunnen inspringen. We beginnen met het gedeelte waar de teams worden opgedeeld. Dit wordt ditmaal niet met een proef gedaan. De gewone munten doen in dit spel niet mee, maar na de samensmelting is de gouden munt te vinden.

    Zodra het startsein wordt gegeven, rennen jullie het water in, waar je een schep kunt opduiken. Zodra je deze gevonden hebt, kom je het water uit en ren je verder naar een balk, waar de klassieke tasjes aan zitten, allemaal met een naam er op. Deze moet je los zien te maken, en meenemen naar een aangegeven vierkant. Daar heb je de schep nodig, waarmee je een koker kunt opgraven. Die koker kun je openmaken met de sleutel die in het tasje te vinden is, en daar in zit de gekleurde bandana. Dit is een rode of een gele. Rood voor kamp Noord, geel voor kamp Zuid. In deze koker, die overigens vrij zwaar is, zit ook een vierkant puzzelstuk. Beiden neem je mee naar het platform wat verderop staat. Het team wat als eerste de puzzel klaar heeft, wint de proef en hoeft vanavond niet naar de eilandraad.


    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 16:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jade Thirlwall.
    Ik keek spiedend om me heen naar wie er een grote kans hadden om te winnen, en hoopte van harte dat die bij mij in het team zouden zitten. Even zien...Ik keek nog eens goed, en had toen mijn keuze wel wat gemaakt. Niet dat ik die had, maar toch. Tom, Perrie, Danielle en Finn, daar viel mijn eerste keuze op. Iedereen ging vast in zwemkleding staan, dus trok ik mijn lichtblauwe hemdje uit, waar een donkerblauwe bikini onder weg kwam. Hetzelfde deed ik met mijn korte broek. Mijn haar liet ik gewoon los, aangezien ik dat wel het prettigst vond met het zwemmen. Dat zou me wel goed afgaan, denk ik.Het duiken moest ik even aanzien, omdat ik het waarschijnlijk op de tast ging doen. Het water leek aan de andere kant heel helder, dus het viel te proberen. De tasjes had ik thuis op geoefend, en ik wist van mezelf dat ik eerst moest kijken voordat ik er aan ging prutsen. Anders ging hij alleen nog maar meer in de knoop. Het graven en het puzzelen zouden me denk ik het moeilijkst af gaan, maar dan hadden we het team.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Edward "Ed" Sheeran | Kamp Zuid
    Een paar minuten verder kwamen we terug aan bij het land, Louis ging als eerste uit de boot, waarna Harry volgde en mij letterlijk met hem meetrok. Zo recht en gefocust mogelijk ging ik naast Harry staan, waarna ik een protesterend geluidje slaakte na zijn woorden, ook al wist ik dat hij het niet gemeen bedoelde. 'Jij ook, curly.' Ik stak ook mijn duim even op naar Louis, aangezien hij wat verder weg stond. Opzich zou deze opdracht wel kunnen lukken... Als je goed erbij nadacht, dan kon je heel snel zijn. Het moetst niet zo'n probleem zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cher Lloyd

    Godzijdank waren we aangekomen. Ik sprong op en rende de boot af, om snel me op de grond laten vallen. 'Land!' kreunde ik blij. Ik stond weer op en keek rond. Nu maar hopen dat niemand dat gezien had. 'Dus als ik het goed begrijp, is het half-fysiek half-denk? Oh, dat kan nog eens wat worden, hoor' mompelde ik en ik keek naar alle mensen die de boot uitkwamen. De meesten kende ik, niet persoonlijk, maar wel van tv of iets dergelijks. Toch bleef ik hangen bij Emma. Ze fascineerde me, altijd al.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Emma Watson • Kamp Noord
    Ik houd me gewoon afzijdig van de groep en kijk een beetje langs de mensen. Ik probeer ze in te schatten, maar eigenlijk ben ik daar gigantisch slecht in en soms dan kun je mensen heel erg onderschattend. Ik haal een hand door mijn korte haren en zie hoe langzaam het land steeds meer in de buurt komt. Ik glimlach, want ik heb zin in deze eerste proef. Niet dat ik denk dat ik als eerste finish, maar zeker niet als laatste! In dit spel schat ik mezelf ook niet als sterkste speler, maar ik hoop wel dat ik het goed technisch kan doen. Wie niet sterk is, moet slim zijn. Toch? Als de boot aan land komt, pak ik mijn rugzak op en spring ik van de boot af. Een klein stukje loop ik door het water en even kijk ik rond om de omgeving goed in me op te nemen. Ik zet mijn rugzak neer en trek mijn shirt dan uit. Het is niet normaal warm. Gelukkig heb ik hieronder mijn bikinitopje al aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Georgie Henley - Noord
    Het duurde even, maar uiteindelijk kwamen we dan wel op het eiland aan. Ik keek toe hoe sommige hun kleding uitdeden en staarde naar mijn shorts en hemdje. Veel zou het toch niet uitmaken, dus besloot ik het simpelweg aan te houden en er verder niets mee te doen. Ik strekte mijn ledematen en een diepe zucht verliet mijn lippen. De kans dat ik als eerste zou gaan eindigen, was nihil, zo ontzettend klein. Ik was een redelijke zwemmer, maar geweldig zeer zeker niet te noemen. Ik durfde erop te wedden dat Tom daarom dan ook de meeste kans zou maken om als één van de eerste het water uit te komen, maar wat er daarna zou gaan gebeuren was nog maar de vraag.
    Uiteindelijk plaats ik mijn rugzak op de grond en volg hiermee het voorbeeld van velen.
    "Ja jij kunt die zwemopdracht makkelijk aan, joh." Hoorde ik niemand minder dan Danielle Peazer tegen Tom Daley zeggen. Mijn ogen gleden over haar gebruinde lichaam heen. Het was wel zeker dat ze zich klaar had gemaakt voor deze expeditie, in tegenstelling tot mij. Ik leek bijna een melkfles zo wit en had me dan ook goed van te voren ingesmeerd. Ik verbrandde snel, helaas. Ik richtte me even tot Cara, die overdreven met haar ogen rolde op dat moment en grinnikte zachtjes. Ach ja, eigenlijk vroeg Danielle er ook zelf om, hoor, door zo te koop te gaan lopen.
    "Nou, ik vind dat we nu wel mogen beginnen hoor." zeg ik dan ongeduldig, helemaal klaar om van start te gaan.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 18:30 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    danielle peazer

    Ik zag dat er nog een meisje die ik niet gowd kende een beetje naar me zat te kijken, ik keek een beetje onzeker naar beneden, is er nou echt iets raars aan mij of mijn lijf. Ik stootte jade even aan. 'Hey is het raar dat ik mijn bikini aan heb ofzo, jij staat hier toch ook gewoon in je bikini?, ik kan namelijk veel beter zwemmen zonder kleren dan met' ik aarzelde even om toch misschien mijn spijkerbroekje weer aan te trekken,,maar besloot het toch maar niet te doen. Mensen hadden hier waarschijnlijk weer een vooroordeel over mij, terwijl ze niet eens weten waarom ik hier in mijn bikini sta, ik ben hier echt niet voor de jongens ofzo, ik ben hier om met mijn team zo ver mogelijk te komen, en misschien wel te winnen. Ik hoorde dat ene meisje zeggen dat het van haar wel mocht gaan beginnen. Ik draaide mijn hoofd even naar haar toe. 'Ja van mij ook, de zenuwen breken me uit'

    Daniel Howell
    Na een tijdje kwamen we bij het eiland aan. Ik klom uit de boot en ging achter de anderen aan. Veel deden hun shirt uit, dat kon ik ook net zo goed doen. Ik verbrandde toch niet. Nu stond ik dus op dit strandje tussen de beroemdheden alleen in mijn korte skinny jeans. Gezellig. Mijn haar was nu echt curly. Dat was ook nog eens een super prettig ding, not, maarja, ik moest ermee leren leven want hier kon ik mijn haar niet stijlen. Ik keek naar de rest van de groep. Het was lastig inschatten wie het goed zou doen en wie niet. Ik kende iedereen wel van naar zo'n beetje, maar alleen Finn kende ik wat beter en hij leek me opzich nog best een goede kanidaat. Misschien niet persee omdat hij zo fysiek sterk was, maar omdat hij door zijn openheid en gezelligheid de groep bij elkaar zou kunnen houden en iedereens hart voor zich zou kunnen winnen. Natuurlijk hadden de sporters wel echt grote kansen door hun fysieke sterkte. Ik zat waarschijnlijk op de hoogte qua fysikiteit met Ed Sheeran. Niks tegen hem, maar hij leek mij nou ook niet het fysieke type.

    Finnegan Harries
    Na een beetje geluisterd te hebben naar iedereen op de boot, tja, iedereen was al in gesprek geweest toen ik aan kwam, late Finn... kwamen we aan op een eiland. Ik sprong van de boot en liep vrolijk een rondje door het zand. Ik had er echt veel zin in. Ik stond hier tussen allemaal bekende mensen, al was het nou ook weer vreemd om hier te zijn in plaats van mijn broer, Jack. Ik liep naar een meisje dat zich direct in het zand had laten storten toen we aanmeerden. "Jij houd echt niet van boten? Of wel soms?" vroeg ik met mijn charmante cheeky Finn glimlach op mijn gezicht. Ik was een duizendpoot en een ieders vriend. Ik kon met iedereen goed opschieten en iedereen met mij, misschien was dat ook wel heel handig in dit spel. Ik was namelijk niet de fysiek sterkste, een midden moot waarschijnlijk. Ik stond al alleen in mijn bloemetjes zwembroek op het strand, met mijn mondharmonica in mijn kontzak, tja, er was altijd wel een tijd waar er behoefte was aan een gezellig harmonica deuntje om de stemming op te fleuren.


    Bowties were never Cooler

    Cher Lloyd

    'Jij houdt echt niet van boten? Of wel soms?' hoorde ik een stem zeggen, waarna ik een hoog gilletje sloeg van schrik. Ik zag Finn Harries voor me staan, en stak mijn hand op terwijl ik mijn hoofd schudde. 'Ik heb er een hekel aan. Waarom hebben ze zo'n ding uitgevonden?' zei ik hysterisch. Ik mompelde wat en stond toen op, waarna ik Finn even bekeek. Ik herkende hem van Youtube, samen met zijn tweelingbroer Jack. Een glimlach vormde zich rond mijn lippen. 'Mijn naam is Cher Lloyd, en jij bent Finn, niet waar?' glimlachte ik, waarna ik mijn hoofd een beetje naar rechts hield zodat mijn haar weer goed viel. 'Als het om boten gaat dan wil ik het liefste wegrennen. Jezus, hoe kunnen mensen op zo'n ding staan? Dat is gewoon onmogelijk' ratelde ik allemaal in één adem door. Ik kon al vanaf kleins af aan niet tegen varen. En het ergste was dat met de tours ik vaak moest varen vanwege dat een vliegtuig afgezegd was. Nu ik er zo over nadacht, klonk het eigenlijk best stom.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 12:41 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Finnegan Harries
    Ik grinnekte zacht. "Om over het water te kunnen gaan?" Ik glimlachte naar haar en schudde haar hand. "Dat ben ik. In levende lijve. Aangenaam." Het was vreemd dat beroemdheden mij herkenden van het internet. Nogsteeds vrij onwerkelijk. Ze ratelde nog even door over boten en hoe verschrikkelijk ze ze vond. "Rustig maar. Geen boten meer. Ik zou alleen wel je adem sparen voor de komende proef." Rennen door zand was erg zwaar. Ik haalde een hand door mijn haren en veegde het wat naar links. Ookal was Jack hier niet, het voelde niet goed om mijn haar maar gewoon alle kanten op te laten staan. Zo kon iedereen ons namelijk uit elkaar houden. Ik was dan wel een van een tweeling, ik was nogsteeds een individu en dat liet ik zien ook, hoe lief ik mijn broer ook vond soms werd het vrij vervelend om altijd maar 'Wie van de twee ben jij nou?' naar je hoofd te krijgen.


    Bowties were never Cooler

    (is al iedereen bijna aan land, want danielle had nog wel wat tegen jade gezegt hihi)

    (waarom loopt het topic zo dood:( )

    (Jammer)


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    (Jammer)


    (ja idd, ik vond dit net zulke leuke rpg....)

    [ja :( maar ik heb niet meer zo veel te zeggen want louis staat al klaar enzo. Die proef moet gwn beginnen :D]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Dan ook... Min of meer, en Finn is nog een beetje aant kletsen maar niet veel.]


    Bowties were never Cooler