• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.

One Direction bestaat wel

Personage
    Jongens

Harry Styles - songwriter - Meliourry
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

* mag een beroemd persoon zijn

Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

[ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 15:49 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Mackenzie Lou Arretez

Ik grinnikte weer toen Liam me optilde en naar beneden tilde. "Dat is ook goed." Lachte ik. Ik knikte naar Liam en pakte mijn telefoon uit. Twitter zoals gewoonlijk. Ik glimlachte even en volgde wat willekeurige mensen. Daarna wankelde ik naar de keuken en trok de koelkast open. Geen wijn, dag mocht ik niet. Geen energydrinks. Dan maar wat cola. Dingen met alcohol waren lekkerder, maar ik begon er onderhand aan te wennen. Het begon zelfs normaal te worden en geloof me, ik vond nooit iets zo snel normaal. Ik ging op een barkruk zitten en leunde met mijn handen mijn hoofd. Liam kwam weer naar beneden en ik glimlachte breed. Ik spreidde mijn armen en pruilde mijn lip. "Liam. Knuffel." Zei ik met een pruillipje.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Louis Tomlinson

Ik voel dat ik droom maar toch ben ik bang wat nergens op slaat. Ik lig in een ziekenhuis bed met een snikkende Harry naast me. Als ik hem iets wil vragen wil zeggen of troosten lijkt hij me biet te horen. Een vrouw met een grote spuit neemt bloed af en ik voel me misselijk worden als ik de rode vloeistof zie. Ik knipper met mijn ogen. Het duurt lang voor ik door heb dat ik wakker ben. Ik hoor Harry zijn zachte gesnik en als hij ook nog eens zegt dat hij me niet kwijt wilt breekt mijn hart. Ik draai mijn hoofd een beetje. 'je raakte me niet kwijt Hazza' mijn stem is nog schor van de slaap en de emoties. 'nooit' voeg ik en nog aan toe. Deze keer os hij degene die troost nodig heeft dus trek ik hem in mijn armen.

Douglas Booth

Ik schiet in de lach. 'Ja zeker Julia' grijns ik en trek haar aan haar hand mee naar de receptie. Ik meld ons of eigenlijk haar aan en loop mee naar de wacht ruimte. Er zit nog een ander meisje dat opspringt als ze me ziet. Na een klein praatje word ze geroepen voor haar auditie. Ik ga met Penelope naast me zitten en pak jet script erbij.  'goed weet je je tekst?' vraag ik en blader naar de goede bladzijde.

Liam James Payne

Ik keek op toen Mackenzie mijn naam zei en moest lachen. Gelijk liep ik nar Mackenzie, ging naast haar zitten en trok har gelijk alweer in een knuffel. Stevig sloeg ik mijn armen rond haar heen en hield haar vast. 'Ik hou van jou' prevelde ik en ik wiegde ons op en neer. Moet je voorstellen, een maand geleden kenden we elkaar geen eens, en over acht maanden worden we samen ouders. Werkelijk geweldig was het. Deze relatie was zoveel sterker dan die met Danielle geweest was. Ik hield veel meer van Mackenie.

Harry Styles.
    Alleen maar hardere snikken verlaten mijn mond na Louis' woorden en als hij me in zijn armen trekt. Ik voel ook dat er tranen over mijn wangen heen lopen, ik probeer mezelf wel te stoppen maar het lukt gewoon niet. 'Lou, beloof me dat je altijd bij me blijft?' Ik bijt op mijn lip en ik sla mijn arm om Louis' middel om zo zachtjes door te blijven snikken. 'Verlaat me alsjeblieft nooit meer...'

stay safe because I like being alive at the same time as you

Mackenzie Lou Arretez

Ik glimlachte nog breder en drukte kort mijn lippen op die van Liam. "Ik hou ook van jou." Grinnikte ik en trok hem weer dichter tegen me aan. Ik hield zoveel van hem, meer dan je ooit kon voorstellen. Het was een droom die uitkwam, mijn ware liefde ontmoeten en dat was zeker Liam. Ook al kende ik hem amper een maand. Ik wist het gewoon zeker. "Ik wil echt voor altijd bij je blijven. Wat er ook maar gebeurt." Mompelde ik en glimlachte zwakjes. Wat als hij een ander zou vinden? Nee, Mackenzie zo moest je niet denken.

Liam James Payne

'We zullen voor altijd samen zijn. Dat zweer ik' glimlachte ik. Mijn gedachten bleven hangen bij een plaatje waarbij ik en Mackenzie nooit uit elkaar gaan. En ik wist gewoon dat, dat plaatje klopte. Ik hield van Mackenzie, ze maakte me zielsgelukkig. En dat zou voor altijd zo blijven. Nog maar acht maanden. Acht maanden bleven door mijn hoofd spoken. Wat als ik er nog niet klaar voor was? Wat als ik het niet goed deed?

Mackenzie Lou Arretez

Nog acht maanden. Dan zouden ik en Liam ouders worden. En eerlijk? Ik was er doodsbang voor, ik had nog nooit op een echte zwangerschap gerekend. En al helemaal niet als ik negentien was. Nu werd ik er onzeker over en ik hoopte dat ik niet de enigste was. "Weet je nog, toen we ruzie hadden. Omdat we beiden bang waren voor.. Of ik echt zwanger was." Mompelde ik. "En ik ben er nog steeds bang voor om eerlijk te zijn." Ik zuchtte en sloeg mijn ogen neer. Misschien was het een verkeerde beslissing. Ook weer niet. Ach. Ik werd gek van mezelf.

Liam James Payne

'Ik ben ook bang. Bang voor dat ik alles fout doe. Maar weet je wat? Mijn leven is al een keer veranderd. En de tweede keer is het even moeilijk als de eerste keer. Maar we komen er wel doorheen. We hebben nog acht maanden om ons voor te bereiden. We kunnen het wel aan' zei ik. De andere jongens zouden ons helpen, alhoewel ze even min ervaring hadden, waarschijnlijk onze ouders ook etc. Ja, we konden dit wel aan.

Mackenzie Lou Arretez

Ik knikte. Daar had hij weer gelijk in. Acht maanden om ons voor te bereiden. En nou maar hopen dat het genoeg was. Ik beet zacht op mijn lip en keek Liam aan. "Ik ben er nog steeds bang voor." Fluisterde ik zacht. Ik werd nou eenmaal niet zo snel bang voor dingen, maar dit is zeker wel een uitzondering. Zuchtend stapte ik voorzichtig van de barkruk af en pakte mijn glas cola om zo naast Liam te gaan staan. "Ik voel me nu echt klein." Grinnikte ik. Soms waren die hakken ook handig. Dan voelde ik me niet zo klein meer.

Louis Tomlinson

Ik trek Harry helemaal tegen je aan en schud enkel zacht mijn hoofd terwijl ik geruststellende geluidjes maak. 'ik ga nooit bij je weg Harry daarvoor hou ik teveel van je geloof me nou' ik kus zijn voorhoofd en aai door zijn krullen. Soms op dit soort momenten was Harry weer een klein jongetje dat hij vroeger was. Tenminsten zo voelt het voor mij maar ik denk ook voor hem. 'het komt allemaal goed Hazza' fluister ik en streel over zijn rug in een poging hem rustig te krijgen.

[Wat vinden jullie van de Kiss You video? IK VIND 'M WERKELIJK GEWELDIG.]

[AHAHAHA DAT NIALL EN LOUIS ZO IN DIE AUTO ZITTEN. Niall stuurt via de bijrijdersstoel ^-^ Louis zit daar zo te dansen XDD. Of met die ski's, zie je Harry in zo'n houding voorbij komen]

Curlies schreef:
    [Wat vinden jullie van de Kiss You video? IK VIND 'M WERKELIJK GEWELDIG.]

[Ik vind hem echt zo leuk! Werd er helemaal blij van en kon niet stoppen met lachen! Werkelijk, wat een stelletje fantastische idioten!]

Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

[Zo'n ballerina houding XD En Harry ook tijdens het skiën zijn heupen links-rechts. Oh god. Het is gewoon geniaal haha -^.^- ]

[En dan te bedenken dat ze tussen de 18 en de 21 zijn.