• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.

One Direction bestaat wel

Personage
    Jongens

Harry Styles - songwriter - Meliourry
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

* mag een beroemd persoon zijn

Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

[ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 15:49 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Harry Styles.
    Louis draait zich om, en direct stop ik ook met lopen. 'Harry I'm not fully retarded.' Zegt hij boos, ik bijt op mijn lip en krimp een beetje in elkaar. 'Dat ik moe ben betekend niet dat ik niet kan rijden.' Ik krimp nog iets meer in elkaar, ik had er een hekel aan als mensen tegen me schreeuwden, al helemaal als het Louis was. 'S-sorry...' Mompelde ik zachtjes. 'Ik denk alleen aan je veiligheid...'

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Louis William Tomlinson

'S-sorry...' Ik zucht. 'Ik denk alleen aan je veiligheid...' Ik trek hem in mijn armen. 'Je moet je niet zo zorgen maken Hazza.' Zeg ik zacht en aai gerustellend over zijn rug. 'Maar als je het echt een vervelend idee vind mag jij rijden.' Zeg ik met een zucht en laat hem weer los.

Harry Styles.
    Een opgelucht geluidje verlaat mijn mond als Louis me in zijn armen trekt. 'Ik kan er niet aan doen, Lou, op dit moment ben je alles voor me en ik wil je gewoon niet verliezen...' Een rilling liep over mijn rug toen ik zijn vingerstoppen daar voelden. 'Maar als je het echt een vervelend idee vind mag jij rijden.' Zegt hij met een zucht en laat me weer los. Ik bijt op mijn lip en schud mijn hoofd. Kom op, Harry, stel je niet aan. 'Rij jij maar.' Glimlach ik geruststellend.

Louis William Tomlinson

'Rij jij maar.' Glimlacht hij. Ik lach dankbaar terug en samen lopen we naar buiten. Er worden bijna direct foto's gemaakt. Geiriteerd stap ik in en start de moter voor Harry in gestapt is. Als hij vast zit rij ik de parkeerplaats af naar het ziekenhuis.

Harry Styles.
    Bijna dacht ik dat Louis zonder mij zou weg rijden toen hij de auto al starte, nog voordat ik er in zat. Snel opende ik het portier en keek Louis aan. 'Wel wachten, hè..' Ik schonk hem een scheve glimlach, waarna ik mijn gordel omdeed en Louis wegreed, op naar het ziekenhuis.

[Zitten ze zo in de auto. Zien ze Liam langs joggen]

[Hehehe. Dat kan wel, ja.]

[@ Realist, hoe doen we dat nu met de auditie van Penelope? (: ]

Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

Liam James Payne

Ik had ondertussen oordopjes ingedaan en luisterde naar Coldplay, tot ik ineens een auto zag met Harry en Louis erin. Vreemd. Ik zwaaide vrolijk naar ze en jogde weer verder.

@pebble van wat ik ervan begreep mogen ze 2,5 tot 3 uur naar buiten dus dan kan die auditie wel? Anders loopt het wel heel snel dood hier.

Louis

Ik glimlach. 'jou laat ik nooit achter' zeg ik en parkeer weer bij het ziekenhuis. 'welke afdeling moeten we hebben?'

Harry Styles.
    Onderweg zagen we Liam hardlopen en vrolijk zwaai ik naar de jongen, waarna ik Louis glimlachend aankeek. 'Dat is je geraden ook,' grinnik ik zachtjes. Al snel komen we bij het ziekenhuis uit en Louis parkeert de auto. 'Welke afdeling moeten we hebben?' Vraagt hij. Ik bijt op mijn en schud mijn hoofd. 'Ik heb geen idee... We vragen het wel even bij de receptie?'

- Géén oneliners. Als het nodig, minimaal twee regels

Brookie schreef:
    (...)

Sorry ben op de IPod dus dan lijkt alles langer

Mackenzie Lou Arretez

Ik verveelde me dood, ik had helemaal niets te doen. Over een paar weken moest ik naar het ziekenhuis voor echo's, dus dat zou me wel bezig moeten houden. En met die wond op mijn knie kon ik ook niks mee. Desnoods zou ik nu gaan sporten of zo, maar dan moet die wond weer eens in de weg staan. Ik zuchtte en hield mijn gezicht in mijn handen terwijl ik nadacht. Niets hield me echt bezig op het moment, helemaal niets.

I don't want you to die, I want you to suffer.

(Het is zo leuk om die Lou-Harry berichten te lezen :3)

"One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh