• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Meliourry
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 15:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Mijn ogen waren geficeerd op de weg, maar af en toe kon ik het niet laten om vanuit mijn ooghoeken naar Louis te kijken. Hij zag er echt slecht uit, niet dat ik dit recht in zijn gezicht zou zeggen, maar je merkte aan hem dat hij aan het veranderen was en dat niet op een positieve manier. Ik beet op mijn lip. 'Zullen we daar wat drinken?' Vroeg Louis, waarneer hij naar de Starbucks wees. Ik knikte, parkeerde de auto op de parkeerplaats en stapte uit de auto. De auto klikte ik dicht en glimlachend pak ik Louis hand vast, hand in hand lopen we naar binnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik hou Harry zijn hand stevig vast en loop zo naar binnen. Gelukkig is het er rustig en zijn er geen fans. Het klinkt rot maar op dot meent kon ik geen drukke fans om me heen hebben. Ik voel mijn hoofd draaien en ik heb het benauwd ik probeer rustig te blijven maar het lukt niet al te best. Ik grijp me vast aan een tafel maar dan word alles zwart.

    (Iemand voor Mackenzie?ik verveel me nogal dood -.-)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Gelukkig is het erg rustig in de Starbucks, deze ligt dan ook een beetje afgelegen, maar op dit moment is dat het beste voor Louis. 'Lou? Gaat alles goed?' Ik bijt op mijn lip en kijk naar Louis, die er niet meer helemaal bij blijkt te zijn. Mijn gevoel klopt als hij zich aan de tafel grijpt en ineen zakt. Een gil verlaat mijn mond en direct laat ik mezelf op mijn knieën zakken, ik schuif naar Louis toe en draai hem zodat ik hem aan kon kijken. Zijn ogen zijn gesloten. 'Lou!' Ik sla met mijn vlakke hand tegen zijn wang in de hoop dat hij zijn ogen opent.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik hoor Harry tegen me praten en probeer te reageren. Ik ben gedesoriënteerd maar weet mijn ogen te openen. Eerst is het een beetje wazig maar dan kan ik Harry zijn gezicht onderscheiden. Mijn hoofd doet ontzettend veel pijn, waarschijnlijk door de val. Er zijn meerdere mensen die me bezorgt aan kijken. Ik wil overeind komen wat een goed idee was aangezien dat alleen maar pijn doet. Ik kijk naar Harry en probeer te glimlachen.

    Liam James Payne

    Het huis nadert dus ik zet de muziek uit, trok mijn oordopjes uit en liep naar binnen. Je kon niks bij Mackenzie zien, waarschijnlijk pas na drie maanden. Ik nam geen eens de moeite om op te kijken wie er allemaal waren en liep gelijk door naar de keuken, om daar een flesje water te pakken en de dop eraf te draaien. Ik nam een slok en mompelde wat over sporten. Na nog een paar slokken was het flesje leeg, dus ik draaide de dop er maar op en gooide hem in de vuilnisbak.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte en liet mezel op de bank vallen. Verveling. Ik deed de tv aan en zapte wat, mijn positie veranderde dus ik ging maar op de bank liggen. Mijn verstand op nul, dat deed ik nou als ik me verveelde. Ik zuchtte en keek rond. Liam was terug, blijkbaar. "Hay!" Riep ik even maar richtte mijn blik op het plafond. Je vervelen was zo irritant, je kon niks verzinnen om te doen. Helemaal niks, nada. Er ging teveel om in mijn hoofd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    'Hi' mompelde ik en ik liep terug, om maar naast Mackenzie te gaan zitten. 'Nog ongeveer een maand, dan kun je een echo laten maken. Soms vliegt de tijd voorbij, soms duurt het eeuwig. In dit geval duurt het eeuwig' gaapte ik. Een zweet geur kwam mijn neus binnen. 'Urgh, ik stink' grinnikte ik en ik stond op. 'Ik ben even douchen' zei ik. Ik liep maar naar boven en zette de douche aan. Dalijk zou ik Paul wel even bellen, of we niet één dag vrij mochten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte, nog ongeveer een maand. Dan kon ik een echo laten maken. Dat zou echt eeuwig duren voor mijn gevoel, eeuwig. Ik liep naar de keuken en pakte een fles cola uit de koelkast om vervolgens wat voor mezelf in te schenken. Zuchtend leunde ik wat tegen het keukenblad en wreef wat over mijn buik. Ik grinnikte even om de gedachte, het was best wel raar dat er iets in je zat te ontwikkelen.. Nou ja. Ik liep weer naar de bank met de fles cola en de glas in mijn handen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik verveel me dood.. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Gelukkig doet Louis ontzettend snel zijn ogen open, waardoor het niet nodig is om iemand van de klanten een ambulance te laten bellen. Ik slaak een verontwaardigd geluidje als Louis probeert glimlachen en ga achter hem zitten, om hem vervolgens dicht tegen me aan te trekken. 'Ik weet heus wel dat het niet gaat, Louis, dus haal die glimlach van je gezicht.' Ik druk een kusje op zijn kreun en wieg hem zachtjes heen en weer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik blijf tegen Harry aan liggen en probeer wat beter te kunnen zien. Ik ben wazig in mijn hoofd dus niet alles drinkt tot me door. Ik word overeind geholpen en aan een tafel gezet. Ik krijg een glas water van een meisje achter de kassa die me met grote bange ogen aan keek. Fan waarschijnlijk. 'het gaat wel Hazza' zeg ik zacht. Mijn stem klonk hoger dan verwacht. 'kunnen we gewoon naar huis?'

    Harry Styles.
    Iemand helpt Louis overeind en direct sta ik ook terug recht naast hem, om mijn arm om hem heen te slaan voor meer steun. 'Ik weet dat het niet gaat, Lou, het is oke. En ja, we gaan onmiddelijk naar huis. Jij blijft alleen nog maar in bed.' Voordat Louis ook maar iets kon zeggen, legde ik een arm om zijn middel en de andere onder zijn knieholtes, om hem zo op te tillen. Mijn ogen vergrote zich en direct keek ik Louis aan. 'Je eet toch wel goed? Je voelt nog lichter dan m'n zus, man... Wat erg.' Ik beet op mijn lip en slikte hoorbaar, om vervolgens de starbucks uit te lopen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik voel me net een klein kind als Harry me optilt. Zodra we bij de auto zijn wil ik zelf alles doen maar Harry laat me niet. 'Ik eet heust wel genoeg Hazza.' Mompel ik op zijn eerdere vraag. 'Ik ben niet lichter dan je zus je overdrijft gewoon.' Ik sla boos mijn armen over elkaar heen. Ik was gewend dat ik voor Harry zorgde inplaats van hij voor mij. Dit was vreemd. Ik was de oudere, de 'volwassene' ik zou hem moeten dragen!

    Harry Styles.
    Als we bij de auto aankomen wil Louis al uit mijn armen klimmen maar ik sta het niet toe. 'Nee.' Is het enige wat ik zeg, waarna ik onhandig de sleutels uit mijn broekzak tevoorschijn tover en de auto open. 'Ik overdrijf niet, Louis. Je voelt echt als een veertje. Het ging me allemaal veel te gemakkelijk om je op tillen, een jongen hoort zwaarder te zijn dan een meisje en dat ben jij niet.' Ik kneep mijn ogen dicht en kon mezelf wel voor mij kop slaan, direct zetten ik Louis in de auto, om zijn portier dicht te gooien en ga aan mijn kant zitten. 'Sorry, Lou, ik maak me gewoon zorgen om je...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you