• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 10:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Pfoe hè,
    Ik begin geloof ik keelontsteking te krijgen. Lol. Rot broer dat ik ook heb ^^ gisteren sleepte hij me over de vloer door de winkel heen waar we werkten omdat ik een natte vinger in zijn oor stopten >_< gelukkig waren er geen klanten :') maar ja, wel de mensen die we kennen, het personeel :')

    Leslie Day
    Ik pak Jake's hand beet tijdens het eten, we eten best wel vaak hand in hand. 'Dus.. We gaan morgen shoppen?' Vraag ik dan aan beiden, glimlachend. 'En voor wat allemaal precies?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Nieuwe kleren voor Katherine en ideetjes voor haar slaapkamer.' glimlach ik en knijp zachtjes in haar hand.
    Ik teken zachtjes een hartje op haar hand met mij duim terwijl ik verder eet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    Ik pak zijn chocolademelk beet en zet die op het nachtkastje. Ik trek hem dan achterover en ga dicht tegen hem aan liggen. 'Hm,' mompel ik en geniet van de warmte die hij nu wel afstraalt. Ik streel gewoon verder over zijn borstkas en ga dan een beetje over hem heen hangen en druk een paar kleine kusjes op zijn lippen en kijk hem dan aan. 'Wat er ook gebeurt, ik blijf je bij staan,' zeg ik dan tegen hem.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kus hem zachtjes terug. 'Ik hou ook van jou.' fluister ik zachtjes en kruip tegen hem aan. Ik sla mijn armen stevig om zijn middel zodat ik zeker weet dat hij er echt is en dit niet een van mijn dromen is.


    }Gelukkig Nieuwjaar en een bijsterend, prachtig en liefdevol 2013!! (H){
    Chad
    Ze zet mijn chocomelk weg en ik pruil lichtjes, wat in een kleine glimlach verandert als ze me achterover duwt en dicht tegen me aan gaat liggen. Haar hand op mijn borstkas had iets extra kalmerend.
    'Wat er ook gebeurt, ik blijf je bijstaan." zei ze, nadat ze een beetje over me heen was gaan hangen en enkele kusjes op mijn lippen had gedrukt.
    "Ik zou niet weten wat te doen zonder jou." fluisterde ik zacht en streelde met mijn hand over haar wang om daarna zo haar gezicht naar me toe te begeleiden voor een iets langere kus.

    Axton
    Ik glimlachte en drukte een kus op haar voorhoofd, dan op haar wang, op haar neusje, op haar lippen,...
    Ondertussen streelde mijn hand over haar bovenarm.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 10:19 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en druk een kus op haar lippen. Ik trek mijn lijfje terug goed. Ik zucht. 'Ik ga maar verder doen met het eten zeker?' zeg ik meer als bevestiging dan als vraag. Ik wrijf even over zijn wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik pruilde lichtjes. "Ik heb al genoeg aan jou."
    Maar dan kwam mijn maag tussenbeide met een laag, hongerig gerommel.
    "Sst, zwijgen jij." mompelde ik nors tegen mijn buik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Happy New Year! (: x
    Mogen al jullie wensen uitkomen! (=


    kindness is never a burden.

    Alexi
    Ik lach en druk een kusje op zijn buik. 'Jaja, genoeg aan mij he? Jammer genoeg voor jou ben ik niet eetbaar.' grinnik ik en sta op. Heupwiegend loop ik terug naar de keuken -gewoon om hem te pesten en het eten echt klaar te maken- ik haal alles uit de frigo en zucht. Wel jammer dat ik er zelf ook niet veel aan gehad heb daarnet maar jah.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stond op en trok mijn boxer aan. De rest liet ik gewoon uit.
    Langzaam liep ik naar de woonkamer waar ik me weer in de zetel voor tv liet ploffen. Ik zette de tv aan en begon wat te zappen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ow.. dit was voor vanavond? Ik steek alles terug weg en pak gewoon wat brood en de chocopasta. Ik maak wat boterhammen en laat me naast hem vallen. 'Alsjeblief, het eten is voor vanavond pas.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Thanx, is goed." glimlachte ik en nam een boterham. Ik liet de tv staan op welke zender het nu stond aangezien ik me op het eten concentreerde.
    Als ik even keek, zag ik dat het winxclub was en ik grinnikte even.
    "Laten we hiernaar kijken." grijnsde ik en at weer verder.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Is goed.' zeg ik en druk een kus op zijn wang. 'Maar ik ga even naar buiten.' ik sta recht en pak een lange jas. Ik wikkel die om me heen en doe mijn sneakers aan. Ik loop dan naar buiten en denk wat na. Ik laat me terug in het zand zakken. Zou het water erg koud zijn?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik en glimlach als ik naar Jake's duim kijk. 'Dat wordt dus morgen een lang dagje shoppen,' zeg ik grinnikend. 'Tenzij je al helemaal in gedachten heb wat je wilt Katherine?' Vraag ik en kijk even naar haar. Ik leg mijn lepel neer en pak mijn glas sinas weer en neem er een slok van. Even ga ik met mijn tong langs mijn tanden om zeker te weten dat er nergens eten tussen zit. 'En Jake, heb jij nog iets nodig morgen?'

    Luna Day
    We kijken elkaar aan en mijn ogen zien alle kleine details en spikkeltjes in zijn ogen, hij heeft best wel mooie ogen. 'Ik zou niet weten wat te doen zonder jou,' zegt hij en dan komt er een langere kus. Mijn lippen bewegen zachtjes tegen die van hem en ik voel een heel goed gevoel door me heen stromen wat er al vanaf de eerste keer was toen Chad en ik seks hadden. Ja.. Demonen hè? Die hebben het niet zo op relaties. Dat dacht ik tenminste. Totdat ik het zelf vond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik denk na. 'Niet dat ik weet.' glimlach ik. 'Jij lief?'
    Ik leg mijn bestek netjes aan een kant als teken dat ik klaar ben. Katherine is aan het nadenken over wat ze wil ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ok." glimlachte ik en at verder, terwijl zij naar buiten ging.
    Ik keek echt serieus verder naar de aflevering en fronste op het einde.
    "Pff, de oude waren toch beter."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    De oude afleveringen waren inderdaad beter :\ tot en met Valtor ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.