• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 10:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik ga naast hem zitten en kijk hem aan. Mijn hand streelt zachtjes over zijn borstkas. Ik zucht zachtjes en maak hem los. 'Sorry ik ben nog wat moe en kan niet snel iets bedenken.' zg ik en leg mijn hoofd op zijn borstkas.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Hij legt zijn hoofd tegen die van mij aan en ik sluit even mijn ogen.
    'Ik ben gewoon super,' zeg ik plagerig tegen hem.
    Als hij zegt dat hij van me houdt en ik word er even stil van.
    'Ik hou ook van jou en ben zo dankbaar dat je nog leeft.'
    Ik streel zachtjes met mijn hand over zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik sla mijn armen om haar heen en glimlachte nog nahijgend.
    "Is niks, schat. Ik begrijp het." Ik streelde met mijn hand over haar haren.

    Chad
    "Ik ook." mompelde ik zachtjes, heel zachtjes en met gesloten ogen.
    Ik genoot gewoon van haar hand die over mijn borstkas streelde en dacht aan niets anders. Zeker niet aan mijn domme daad van net.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en druk een kusje op zijn lippen. Ik laat hem uithijgen en kijk naar zijn perfect volmaakte gezicht. Een traan rolt over mijn wang als ik terug nadenk over vannacht en ik kijk vlug van hem weg. Ik weet echt niet wat ik zonder hem zou moeten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik had de traan toch gezien.
    Ik nam haar kin tussen duim en wijsvinger en draaide haar gezicht langzaam naar me toe. Ik kuste de traan weg en kuste haar dan op haar lippen.
    "Ik hou van je." murmelde ik tegen haar lippen aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kus hem zachtjes terug. 'Ik hou ook van jou.' fluister ik zachtjes en kruip tegen hem aan. Ik sla mijn armen stevig om zijn middel zodat ik zeker weet dat hij er echt is en dit niet een van mijn dromen is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik pak zijn chocolademelk beet en zet die op het nachtkastje. Ik trek hem dan achterover en ga dicht tegen hem aan liggen. 'Hm,' mompel ik en geniet van de warmte die hij nu wel afstraalt. Ik streel gewoon verder over zijn borstkas en ga dan een beetje over hem heen hangen en druk een paar kleine kusjes op zijn lippen en kijk hem dan aan. 'Wat er ook gebeurt, ik blijf je bij staan,' zeg ik dan tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    gelukkig nieuwjaar!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Happy new year c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)

    Jake
    Ik schep voor ons alle drie op en zet de borden terug op hun plaats.'Smakelijk.' glimlach ik.
    Ik begin te eten en zuht opgelucht. Het is gelukt.


    Leslie Day
    Jake schept op voor ons en ik glimlach. 'Eet smakelijk,' zeggen Katherine en ik en beiden beginnen we te eten. Het proeft echt heel erg goed. 'Hm. Jake, je kan echt heerlijk koken. En daarom is het nou handig dat ik van je hou, een man die kan koken.' Ik lach zachtjes en knipoog naar hem. Ik druk een kus op zijn wang en eet verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik grinnik zachtjes. 'Oh is het alleen maar voor dat?' vraag ik plagerig en prik even in haar zij.
    Ik eet terug verder en drink wat van mijn glas ondertussen. 'Wat wil jij hebben om te drinken?' vraag ik nu aan Les aangezien ik en Katherine al drinken hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake prikt in mijn zij en ik sla zijn hand zachtjes weg. 'Nee, het is voor veel meer dan dat,' zeg ik met een gelukkige glimlach. Ik kijk op als Jake vraagt wat ik wil drinken. 'Ehm, doe maar.. Sinas alsjeblief.' Ik eet verder. Het is rijst met een soort kip, vraag me niet welke soort ik ben niet zo goed met eten maken, en een saus waar volgens mij groente in zitten. Ik vind het echt lekker, hoewel ik bijna alles wel lust.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik en sta recht. Ik druk nog snel een kusje op haar wang en loop dan naar de keuken. Ik pak een glas en giet er wat sinaasappelsap in. Dan loop ik terug naar de eetkamer en zet het voor haar neer. 'Alsjeblief.' glimlach ik en ga weer zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    Ik kijk naar de interactie tussen mama en Jake en ik voel dat ze gelukkig zijn zo, met elkaar. Daarom staat er een glimlach op mijn gezicht en om hen niet te storen eet ik gewoon stilletjes verder en pak af en toe mijn glas om er iets uit te drinken. 'Dank je,' zegt mama als Jake drinken voor haar heeft gepakt. Ze pakt haar glas en drinkt er wat van. We hebben beiden sinas, ik houd niet zo van cola.

    [Lizl :3 jij mag ook namens Kat spelen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oh :P]
    Jake
    Ik eet gewoon verder dan en er staat een glimlach op mijn gezicht gewoon doordat Leslie naast me zit. Nog maar goed nu eigenlijk dat Ailynn haar tante ziek is, anders zou het druk worden hier in huis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'