• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor
    -iSlytherin-Alice Heather Hills

    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124-Mark Andrew Grand
    -Nyan-Ryan Olivier Goldberg

    Op=op!
    Zelf speel ik een dames rol.

    Wat je moet invullen:
    Naam[eventueel bijnaam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter/Eigenschappen:
    Extra:
    Waarschuwen als RPG begint: Ja/Nee

    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn.

    Veel succes! xoxo

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 22:37 ]


    :dp

    (Wel,hij is net afgestudeerd als piloot,en crashd met zijn klein vliegtuigje ook op het eiland,staat bij de extra trouwens ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Haha ja indd, maar zien we dan ineens een vliegtuig crashen en dat hij dan aan komt zwemmen of hoe gaan we dat doen?]


    :dp

    Mischien dat het vliegtuig in het midden van het einad crasht en de anderen ernaatoe gaan ofzo en dan is Rayn, ergens uit het vliegtuig geslingerd ofzo?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jep thats okay :D


    :dp

    Wie reageerd er eerst ? jij of ik?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Uhm...Doe jij maar eerst, maar kim kan nog niet reageren want haar mobiel loopt telkens vast, dus we moeten dan niet te ver gaan, want anders mist ze erg veel...Maar begin jij dan?


    :dp

    ok ^^ ik zal wel iets verzinnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Haha okay, good luck


    :dp

    wel, ik moet slapen, sorry :x ik reageer morgen wel! goodnight


    :dp

    Jep dat is mijn naam ,maar misschien kunnen we doen dat ze gevonden worden ,of dat er iemand vermist word ofzo ? of iets anders


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ja idd want ik ben nu echt inspiratieloss haha

    ik ook ^^' ,want het komt ook nogal onlogisch over dat ze eleckticiteit hebben op het eiland om muziek en dergelijke te kunnen afspelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    klopt inderdaad, alles word inderdaad een beetje onlogisch, maar ik weet ook niet goed, wat ze anders de hele dag kunnen doen daar

    Misschien ,kunnen ze verder het eiland opgaan en een onderaardse gang vinden ,waar er een grot zit vol wateer en misschien een uitgang naar een andereiland ,waar er huizen staan ,maar geen mensen zijn ? (heb ik ooit gezien in een serie ;3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Woow saar( ik noem je zo okay?) top idee! Ik vind het goed, is het dan misschien goed als daar een nieuwe personage van mij woont? Want we spelen nu weer maar met zijn 5en..


    :dp