• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor
    -iSlytherin-Alice Heather Hills

    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124-Mark Andrew Grand
    -Nyan-Ryan Olivier Goldberg

    Op=op!
    Zelf speel ik een dames rol.

    Wat je moet invullen:
    Naam[eventueel bijnaam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter/Eigenschappen:
    Extra:
    Waarschuwen als RPG begint: Ja/Nee

    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn.

    Veel succes! xoxo

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 22:37 ]


    :dp

    Naam: Jenna Laponder- Bijnaam: Jen/Jennie
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Ze is met haar 1.60 m maar een klein meisje en dat kan je ook wel merken. Ze heeft dus niet echt veel vorm, maar ze heeft wel een zandloper figuur.
    Karakter: Jenna is een meisje dat ervan houd om in de spotlights te staan. Ze is erg druk en ze doet altijd gek. Ze maakt erg snel vrienden omdat ze zo aardig en sociaal is. Jenna's manier om mensen te begroeten is bijvoorbeeld niet: "hallo" zeggen, maar de mensen gewoon een knuffel geven. Als Jenna je niet mag laat ze dat echt wel merken, maar dat gebeurd niet zo vaak. Bijna alle mensne mogen haar, omdat ze altijd zo lekker gek doet en ze doet gewoon waar ze zin in heeft.
    Extra: Ze is een hele grote fan van one direction en ze was cheerleader en ze zat op streetdance

    xoxo

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 13:04 ]


    :dp

    ik doe wel mee meisjesrol graag:)

    Doe mij maar een meisje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Okaay ik zet je er al bij x


    :dp

    Jullie staan er al bij :D


    :dp

    Vullen jullie zo ook effe de lijst in? We need boys :D


    :dp

    Naam[eventueel bijnaam]: Cynthia Phoebe Swann
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Karakter/Eigenschappen: Cynthia is heel erg precies als het om haar sport gaat. Ze doet aan karate, wat je niet verwacht bij een meisje zoals zij, en bij ook maar de kleinste belediging, lig je op de grond. Ook heeft ze een echte meisje-meisje kledingsmaak wat je kan merken aan haar outfits. Alleen maar jurkjes, strakke topjes etc. Het rare is dat Cynthia nooit make-up op heeft. Heel soms een beetje mascara, of een lijntje oogpotlood. Voor de rest maakt Cynthia alleen maar rotopmerkingen en vertrouwt niemand.
    Extra: Cynthia heeft haar moeder nooit gekend. Ze heeft al die tijd bij haar vader gewoond.
    Waarschuwen als RPG begint: Ja/Nee


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Michael Jonathan Grey
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Karakter/Eigenschappen: Michael is een lieve jongen die liever zijn problemen voor zichzelf houdt. Hij geeft zijn vertrouwen niet zomaar weg en vertelt niemand zijn geheimen. Haar is lichtelijk wantrouwig, maar wel heel erg lief. Dit komt door zijn verleden waarin hij het niet altijd even makkelijk had. Zijn vriendin heeft hem net gedumpt en dit heeft zijn zelfvertrouwen een flinke deuk gegeven. Hij hoopt dat hij goeie vrienden maakt tijdens de trip om zijn zelfvertrouwen een flinke boost te geven.
    Extra: Hij heeft een tatoeage van een draak op zijn rug.
    Waarschuwen als RPG begint: Of course c:


    26 - 02 - '16

    Thankyou :D ik zet je erbij :D we hebben nog maar 2 jongens nodig.. xo


    :dp

    Naam[eventueel bijnaam]: Chloe jolie eberson
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk:





    Chloe heeft mooie blonde haren, waar ze altijd heel druk mee bezig is, ze is het dan ook helemaal eens met de quote '' als je haar maar goed zit. Chloe is een slank en klein meisje, maar heeft toch veel vrouwelijke vormen.
    Karakter/Eigenschappen: Chloe is een heel vrolijk meisje, maar dat is ze vooral om haar verdriet te verdringen, ze laat niet snel gevoel aan mensen zien, en is al helemaal niet van plan om deze vakantie verliefd te gaan worden op iemand, ze geeft gewoon niet snel haar hart aan iemand. verder zegt ze wat ze vind, en daar brengt niemand verandering in, als zij iets vind, vind ze dat, het maakt haar niks uit wat een ander daar van denk. Ze heeft echt een hekel aan aanstellerige meiden, die de hele tijd alle aandacht willen, heel veel mensen zullen haar waarschijnlijk eerst een bitch vinden, maar als je eenmaal weet hoe ze echt is, zul je vooral veel lol met haar kunnen hebben.
    Extra:Chloe heeft een navelpiercing en heeft een tattoo op haar vinger waar love opstaat.


    Waarschuwen als RPG begint: Ja/Nee

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 12:09 ]

    Okaay thankyouu:D only 2 boys :D


    :dp

    Guys, we gaan het effe spelen met 8 mensen, want met 6 is het een beetje saai ;s dat zijn echt weinig...okaay?


    :dp

    Ik vind 't prima. Hoe meer zielen hoe meer vreugd (;


    26 - 02 - '16

    Ik heb gereageerd op het andere topic. Anders als het goed is vul ik hem voor straks wel op dit topic in?

    Jaa is goed! Tuurlijk wil je een meisje of jongen zijn?


    :dp