• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor
    -iSlytherin-Alice Heather Hills

    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124-Mark Andrew Grand
    -Nyan-Ryan Olivier Goldberg

    Op=op!
    Zelf speel ik een dames rol.

    Wat je moet invullen:
    Naam[eventueel bijnaam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter/Eigenschappen:
    Extra:
    Waarschuwen als RPG begint: Ja/Nee

    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn.

    Veel succes! xoxo

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 22:37 ]


    :dp

    Naam: Dylan James Parker
    Bijnaam: Dyl, Toy of Luckystrike
    Leeftijd: Dylan is 19 juni, 17 geworden maar wordt vaak ouder geschat.
    Uiterlijk: http://weheartit.com/entry/44265789/via/Fischstaebchen ( <-- ik kan de foto alleen maar zo laten zien.)
    Dylan heeft bruin haar met blonde highlights erdoorheen. Ook heeft hij oorbellen aan beide kanten. Verder heeft hij een getinte huid wat komt van het vele zonnen onder de zonnenbank waar hij helemaal gek op is.
    Karakter: Hij is geen stille jongen.. Alles behalve eigenlijk. Het is een ongelofelijke player en hij heeft al vele meisjes gehad. Een andere hele foute eigenschap is dat hij heel veel van zichzelf houd en scheid heeft aan verder iedereen.
    Extra: Zijn bijnaam Luckystrike komt van het feit dat hij al sinds hij 14 was rookt en wel het tabaksmerk Lucky Strike. Ook heeft Dylan een kindje, Davey die zijn ex bij hem heeft achtergelaten.
    Waarschuwen: jaaa


    Hopelijk is het een beetje goed haha

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 10:34 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Yaay! we hebben nu bijna iedereen :D

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 13:34 ]


    :dp

    Awh nog maar 1 jongen!


    :dp

    Mag je 2 rollen?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tuurlijk! Als je wel op beide een beetje actief bent mag dat :D


    :dp

    Ghehe, ik verveel me te vaak omdat ik maar aan iets van zeven RPG's meedoe. Ik vul hem zo in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hahahah okaay :D mooizo ik zet je er alvast bij en als je hem hebt ingevult kunnen we gaan beginnen


    :dp

    Aangezien ik op mijn iPod nu zit en ik van de pc af moest, gaat t typen wat langzamer dus sorry alvast haha

    Haha dat maakt niet uit hoor! vanavond zit ik oop op mijn tablet dus dna gaat het typen langzamer xD maar als het echt spel begint vermeld ik ook nog even ene nieuwe regel: de stukjes die je schrijft moeten minimaal 5 regels zijn... en ik vertel dan ook waar het spel begint... en ik zal bij iedereen in het gastenboek de link plaatsen


    :dp

    Purrfect schreef:
    Ghehe, ik verveel me te vaak omdat ik maar aan iets van zeven RPG's meedoe. Ik vul hem zo in.


    Kan je hem al bijna invullen? xo


    :dp

    Naam[eventueel bijnaam]: Joe Andrew Shay
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Jackson Rathbone
    Karakter/Eigenschappen: Joe is een heel gevoelige jongen, die zowel elk meisje snapt. Hij kan beter opschieten met meisjes, dan met jongens. Ook wordt Joe nooit kwaad, omdat hij elke dag vrolijk is, maakt niet uit wat er gebeurd. Maar behalve gevoelig en aardig, kan Joe erg serieus zijn. Hij is zeer intelligent en is dan ook de slimste van de groep. Joe kan inplaats van kwaad, wel heel snel breken. Maar hij laat dat niet merken, waardoor hij kapot gaat van binnen. Ook is Joe een goede vriend die altijd voor je klaar staat.
    Extra: Joe is een goede gitarist
    Waarschuwen als RPG begint: Ja/Nee


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Yay ik zet je erbij en dan hebben we iedereen :D


    :dp

    Okaay ik ga nu de rpg aan maken ik stuur de link hier en in jullie gastenboek xo bij die rpg schrijf ik ook hoe we beginnen


    :dp

    Naam[eventueel bijnaam]: mark andrew grand
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk:



    Karakter/Eigenschappen: Mark is een jongen die van zich zelf ook wel weet dat hij niet lelijk is, hij heef al veel vriendinnetjes gehad, maar is zeker geen player. Hij houd niet echt veel van praten met mensen, hij is een rustig persoon, en kan echt niet tegen mensen die om alles lopen te zeuren, 'doe gewoon normaal, dan ben je al gek genoeg' is ook zijn lijfspreuk. Hij heeft 2 jaar geleden zijn zus verloren, waar hij nog steeds heel veel pijn van heeft. De meeste mensen die hem zien, zullen niet graag vrienden met hem willen zijn, omdat hij zo nors op alles en iedereen reageerd, als je hem ziet lachen, zal het eerder zijn als hij een drankje op heeft.
    Extra: hij heeft geen tattoo's ofzo, maar hij werkt in een restaurant
    Waarschuwen als RPG begint: Ja/Nee