• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor
    -iSlytherin-Alice Heather Hills

    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124-Mark Andrew Grand
    -Nyan-Ryan Olivier Goldberg

    Op=op!
    Zelf speel ik een dames rol.

    Wat je moet invullen:
    Naam[eventueel bijnaam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter/Eigenschappen:
    Extra:
    Waarschuwen als RPG begint: Ja/Nee

    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn.

    Veel succes! xoxo

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 22:37 ]


    :dp

    Een meisje! Aangezien ik nog in bed lig -shame on me- ga ik eventjes snel wat dingen doen en vul ik hem over een kwartiertje denk ik voor je in!

    Eluveitie schreef:
    Ik vind 't prima. Hoe meer zielen hoe meer vreugd (;


    haha inderdaad! dat dacht ik dus ook!


    :dp

    Bieberen schreef:
    Een meisje! Aangezien ik nog in bed lig -shame on me- ga ik eventjes snel wat dingen doen en vul ik hem over een kwartiertje denk ik voor je in!


    Okaay nice! haha maakt niet uit ;) ik reserveer hem effe voor je tot zo!


    :dp

    Mensjes...Ik ga me effe aankleden Ja ik zit nog in mijn pyjama ;s - shame - dus tot zo xo


    :dp

    I'm back ;3 3 jongens moeten zich opgeven :D


    :dp

    HAHAHAH ik ben net ook pas aangekleed. en kom erachter dat ik home alone ben lol... ik ga m voor je invullen!

    Ohgod, ik wil niet gemeen zijn, maar niet iedereen hoeft te weten wat je aan het doen bent.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bieberen schreef:
    HAHAHAH ik ben net ook pas aangekleed. en kom erachter dat ik home alone ben lol... ik ga m voor je invullen!


    Haha okay


    :dp

    Purrfect schreef:
    Ohgod, ik wil niet gemeen zijn, maar niet iedereen hoeft te weten wat je aan het doen bent.


    Haha is niet gemeen hoor....Je mag zeggen wat je wilt c:


    :dp

    Naam[eventueel bijnaam]: Rosa ''Roos'' Charlotte Smith
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk: Klik!
    Rosa heeft bruine krullen, en is zo'n 1,72 groot. Ze heeft de lichaambouw van een surf meisje.
    Karakter/Eigenschappen: Rosa is over het algemeen een vrolijk meisje, en staat open voor een relatie met een jongen deze vakantie. Het liefst feest ze heel de nacht door, wat natuurlijk niet kan altijd. Ze is niet bang om haar mening te uiten, en dat doet ze maar al te graag. Ze staat bekend om de manier waarop ze actief is in sport, sport is haar leven. Ze surft, voetbalt, zwemt en turnt. Ze voetbalt in een jongens team aangezien ze te goed was voor de meiden teams. Ze turnt op hoog niveau, en de combinatie met voetbal gaat gewoon goed door de weeks. Zwemmen doet ze in het weekend, maar dat is vooral vrij zwemmen. Surfen doet ze door de weeks en in het weekend. Over haar verleden praat ze niet al te graag door de hoeveelheid drank die haar moeder dronk waardoor ze gestorven is, en ze dus bij haar vader over bleef. Rosa is totaal geen meisje-meisje, maar ze ligt wel al te graag in de zon en massages kunnen ook geen kwaad. Het liefst is ze dagen op het strand of in de club, om te feesten of te surfen.
    Extra: Haar moeder is op haar 13e gestorven door de hoeveelheid drank door depressi, ze woont dus bij haar vader. Rosa houd niet van one-night-stands met andere jongens die buiten het huis zitten. Ze heeft een tattoo. Deze 3 weken wilt ze alles vergeten en een nieuwe start maken in Ibiza met nieuwe vrienden. Tenminste; ze denkt naar Ibiza te gaan....
    Waarschuwen als RPG begint: Ja/Nee

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 13:10 ]

    Nice thankyou :D


    :dp

    Hmpf de foto werkt niet...

    ik wil niet vervelend doen ofzo, maar bijna elk meisje, heeft hier het zelfde karakter, is leuker als er verschillende karakters zijn toch

    Ooh je hebt de foto eff gewijzigt....Hij werkt nu wel hoor c:


    :dp

    xkimx124 schreef:
    ik wil niet vervelend doen ofzo, maar bijna elk meisje, heeft hier het zelfde karakter, is leuker als er verschillende karakters zijn toch


    Ja indd dat is waar ik pas mijn karakter eff aan


    :dp